Googlea takkuaa

jenkitkorjaamaan

Hakukone vetelee viimisiään. Jopa Facebook katkoo yhteyttä lähes joka päivä. Onko nettitaivas liian täynä sontaa ?

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettisomenetti

      toivottavasti kaatuu koko lafka niin maailma paranee ja äpärät keksii muuta tekemistä

      • seisokkitäysillä

        samma häär!
        tietokoneet on fiksuja ihmisiä varten, ei näitä jotka näppäilee jotain pelejä ja sekoilee kasvokirjassa päivät pitkät.
        ei hyvä. ei näin, ei näin.


    • trioikeatlääkkeet

      Hohohoho, siinä kaksi joilla pätkii pahasti. Siinä vain lääkkeiden vähyys. Tiedätte kyllä paikan mistä saatte oikeat lääkkeet, Kuusaanmäki. Tervetuloa.

    • vakkkkkjuuuuuäässhoooul

      eihän sellaisista psyyke lääkkeistä ole oikeasti kun pelkkää haittaa.
      markkina kusetusta koko touhu, sen tietää mäen huopalaiset ja rajalat, hautalat muttei ne sitä myönnä koska ne haluaa osaston täyteen porukkaa jotka sekoaa niistä niiden pillereistä.
      keksitään lisää diagnooseja adhd bla bla.. jotta saadaan hoidon nimissä vankeuteen syyttömiä uhreja.

      kyllähän se asia niin on että psykiatria on suomen syöpä ja psykiatrian kannattajat ovat syöpäläisiä.

      vapaaksi vaan kaikki ja turvat tukkoon mäen pöpilältä. yhteiskunta sucks.

    • suosittelenvälttämään

      "Siinä vain lääkkeiden vähyys. Tiedätte kyllä paikan mistä saatte oikeat lääkkeet, Kuusaanmäki. Tervetuloa."


      parannatko kaiken lääkkeillä ?
      haluat aivopestä ihmiset kun he eivät ole sinun mielestäsi terveitä?
      Kuka määrittelee terveen ja sairaan?
      nämä sun bambuaivot siellä mäellä sairastuttaa itse porukkaa latomalla suljettujen ovien taakse kuukausiksi ja tiedät varmasti neuroleptien haitat? suurin osa voi jäädä pysyviksi.
      ensinnäkin nykypäivänä jo pelkkä diagnoosi riittää että sinut voidaan
      sulkea vankilaan hoidon nimissä vailla edes mitään todisteita että olisit muka jotain pahaa tehnyt sellaiseen päästäksesi.
      lääkärit leikkii ylijumala-poliisia siis.

      ne lääkkeet ei edes paranna, ne vaan jumiuttaa aivotoimintaa, niin ettei ihminen kykene enää miettimään vaan menee jumiin. ihmisestä tehdään ns. robotti.

      itse ainakin puolustaisin itseäni jos joutuisin tuollaisten kanssa tekemisiin, enkä myöntäisi mitään vaan olisin hoitovastainen ja
      pieksisin mokomat pirun maihin.

      sulkekoot itsensä paskahoitolaansa.
      mikäköhän mällipää sinäkin olet joka tällaista puollat?
      varmaan i.haapamäen kätyri.

      • tapa-ittes-kylähullu

        vaikka sulla ei ole hajuakaan kenelle sä kirjottelet, näet jokaisessa kirjoittajassa sun henkilökohtaisia vihollisia. vittu että sä olet vainoharhanen apina! tapa ittes tai ota lääkkees ni loppuu noi harhat. sulle kun sanoo että sä kirjotat täyttä paskaa ja siksi vaikutat idiootilta ni sä et tee mitään muuta kun syyttelet että me ollaan jotain kuusaanmäen salaliitto-valkotakki-kätyreitä... eli lässytät vaan lisää sekavaa paskaa teet ittestäs mielisairaan idiootin.

        sitte sä vittu arvailet että kirjottaako sulle yksi tai useampi henkilö. sä vaan päätät asian ja sitte se on sun mielenvikasessa päässä totta.

        ite yrität epätoivoisesti sönköttää eri nimimerkeillä jotta joku sattuisi luulemaan että et ole yksinäsi mielisairautsesi ja mielipiteidesi kanssa, mutta koska kaikki lässytyksesi on pelkkää jankkaamista ja vitun vammaseen tyyliin, ei voi ymmärtää miten edes kuvittelet että joku ei tajua kaiken ton paskan tulevan samasta lähteestä, eli vain yhdeltä anarkisti-kylähullulta rämeiköstä kesäasuttavasta mökistä, kouluttamattomalta, työttömältä, sairauseläkeläiseltä ja ennen kaikkea universumin kusipäisimmältä apinalta.


      • der_fuhrer
        tapa-ittes-kylähullu kirjoitti:

        vaikka sulla ei ole hajuakaan kenelle sä kirjottelet, näet jokaisessa kirjoittajassa sun henkilökohtaisia vihollisia. vittu että sä olet vainoharhanen apina! tapa ittes tai ota lääkkees ni loppuu noi harhat. sulle kun sanoo että sä kirjotat täyttä paskaa ja siksi vaikutat idiootilta ni sä et tee mitään muuta kun syyttelet että me ollaan jotain kuusaanmäen salaliitto-valkotakki-kätyreitä... eli lässytät vaan lisää sekavaa paskaa teet ittestäs mielisairaan idiootin.

        sitte sä vittu arvailet että kirjottaako sulle yksi tai useampi henkilö. sä vaan päätät asian ja sitte se on sun mielenvikasessa päässä totta.

        ite yrität epätoivoisesti sönköttää eri nimimerkeillä jotta joku sattuisi luulemaan että et ole yksinäsi mielisairautsesi ja mielipiteidesi kanssa, mutta koska kaikki lässytyksesi on pelkkää jankkaamista ja vitun vammaseen tyyliin, ei voi ymmärtää miten edes kuvittelet että joku ei tajua kaiken ton paskan tulevan samasta lähteestä, eli vain yhdeltä anarkisti-kylähullulta rämeiköstä kesäasuttavasta mökistä, kouluttamattomalta, työttömältä, sairauseläkeläiseltä ja ennen kaikkea universumin kusipäisimmältä apinalta.

        Kivasti sanottu, eikä suinkaan väärin. Tahdonvastaista hoitoa on karsittu jo aivan liikaa.
        Paras ja lopullinen ratkaisu keksittiin jo 30-luvulla ja se joudutaan ottamaan hyvin pian uudelleen käyttöön.


    • sinäoletmulkku

      "vaikka sulla ei ole hajuakaan kenelle sä kirjottelet, näet jokaisessa kirjoittajassa sun henkilökohtaisia vihollisia."

      ai koska sä sanot niin? Sä tiedät kaiken.

      "tapa ittes tai ota lääkkees ni loppuu noi harhat. sulle kun sanoo että sä kirjotat täyttä paskaa ja siksi vaikutat idiootilta ni sä et tee mitään muuta kun syyttelet että me ollaan jotain kuusaanmäen salaliitto-valkotakki-kätyreitä... eli lässytät vaan lisää sekavaa paskaa teet ittestäs mielisairaan idiootin."

      ensin suosittelet porukalle lobotomiaa mäellä mutta sitten toisessa virkkeessä kehoitat heitä tappamaan itsensä.
      Ristiriitaista? Kehoitat hoitoa ja itsemurhia? mitä järkeä tossa on?
      Kuka sellaista syyttelee mitä väität?
      Mielisairaus on yhteiskunnan luoma nimike. Sellaista ei oikeasti ole.

      "sitte sä vittu arvailet että kirjottaako sulle yksi tai useampi henkilö. sä vaan päätät asian ja sitte se on sun mielenvikasessa päässä totta."

      ei mulle ole väliä kuka kirjottaa, tunnistan sun tekstis vaan.

      "ite yrität epätoivoisesti sönköttää eri nimimerkeillä jotta joku sattuisi luulemaan että et ole yksinäsi mielisairautsesi ja mielipiteidesi kanssa, mutta koska kaikki lässytyksesi on pelkkää jankkaamista ja vitun vammaseen tyyliin, ei voi ymmärtää miten edes kuvittelet että joku ei tajua kaiken ton paskan tulevan samasta lähteestä"

      Huomaahan noi sunkin juttus tulevan samasta lähteestä, sama tyyli aina. Samaa jankkaamista.
      Mistä sä kenenkään sairauksista mitään tiedät.
      Ettet vaan olisi itse se vammainen.

      "eli vain yhdeltä anarkisti-kylähullulta rämeiköstä kesäasuttavasta mökistä, kouluttamattomalta, työttömältä, sairauseläkeläiseltä ja ennen kaikkea universumin kusipäisimmältä apinalta."

      mä vitut mistään kesä asuttavista, talo kun talo, aivan sama mulle mitä siitä sönkötät.
      samoten nää sun viralliset yhteiskuntatermit on yks paskanhailee mulle, mä otan vaan rahat pimeesti, muu ei merkitte mitään.

      "Tahdonvastaista hoitoa on karsittu jo aivan liikaa."

      tollainen joka tommosta kannattaa, pitäisi tappaa saunan takana ja hävittää tuhkat mereen. Emmehän me halua että yksityisyyttämme määrätään. Tuskin itsekään vaikka pöllö oletkin.

      "Paras ja lopullinen ratkaisu keksittiin jo 30-luvulla ja se joudutaan ottamaan hyvin pian uudelleen käyttöön."

      lue edellinen kohta minkä kirjoitin.

      • tapa-ittes-kylähullu

        "ensin suosittelet porukalle lobotomiaa mäellä mutta sitten toisessa virkkeessä kehoitat heitä tappamaan itsensä.

        Ristiriitaista? Kehoitat hoitoa ja itsemurhia? mitä järkeä tossa on?"

        lue idiootti mitä kirjotetaan: "tapa ittes tai ota lääkkees"
        siinä on sana "TAI". tee jompi kumpi, älä molempia. Jos et osaa lukea, älä lässytä täällä ettei kirjotuksessa ole järkeä.

        ja suositus ei ole "porukalle", vaan kylähullulle.


    • ylistätliikoja

      "Hohohoho, siinä kaksi joilla pätkii pahasti."

      sanot että niille jotka on nettivastaisia, pitäisi tunkea lääkitys?
      miksi? saa kai sitä itse olla eri mieltä mikä on järkevää ja mikä
      hölmöä?
      onko tietokone sinun mielestäsi edes tietokone jos sillä mennään
      pelkästään verkkoon jauhamaan paskaa ja irvistelemään naamakirjaan?
      mulla on sorry vaan eri käsitys tietokoneesta ja ketkä sellaista
      oikiasti tarvihtee.
      näen usein porukkaa joiden päivä kuluu netissä istumalla tai siellä
      pelaamalla. ensinnäkin jos pelaa, pitäisi hommata pelilaita eikä
      tehdä sitä netissä.
      eli sulla viskoo jos ylistät nettiä. mun mielestä.
      kahtoisit jonkun järkevämmän harraastuksem.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe