Hei, olen lähdössä 2vk matkalle Turkkiin marraskuussa. Matkaseura peruuntui, joten paikka olisi avoinna .
Taisin jo otsikossakin mainita olevani hetero , mutta matkaseuraksi toki käy kumpi tahansa sukupuoli. Kun nyt kuitenkin tutkailen tuntojani niin ehkä mieluummin nais seuraa.
Matka on ensimmäisen viikon osalta kiertoajelu ja toinen viikko hyvässä hotellissa Antaliassa.
Minua voisi luonnehtia perinteisellä juppi/juntti jaolla enemmän juntiksi kuin jupisi. Olen suvaitseva, enkä esim voi ymmärtää hädänalaisten sortamista missään muodossa. Myöskään ihon väri tai uskontosuunta ei minun mielestäni tee sen kummemmin parempaa kuin huonompaakin kenestäkään. Kerroin tuon koska matkalla olisi ikävä riidellä mistään
63v heteromies tarvitsee seuraa Turkin matkalle
5
79
Vastaukset
- PussiKuski64v
Taidat olla homo? Imetkö?
- oggjruyrititrjgigjrig
irakin islamit tulee vielä nitistämään homot, vetää pusseista oksaan.
- Turkki1
Viestiä voi laittaa sp. [email protected]
- Kasv
Matkasta ja itsestäni vielä.
Minä ole tupakoimaton ja alkoholi ei ole ongelma, joten matkalla ei ole siinämielessä häiriötä. Muittenkin kuin itseni mielestä olen ihan mukavaa matkaseuraa.
Mikäli tunnet matkakuumeen yltyvän, niin hyppää koneeseen ja mennään Turkkiin. - Tytsy26
Hei,
Valitettavasti matkakohde ei kohtaa omani kanssa, mutta haluan silti antaa sulle pointsit hienosta ilmoituksesta! Jos kohde olisi sama kuin itselläni, niin ehdottomasti lähtisin seuraksesi reissuun! Tuo ns rasismin vastaisuus minkä toit ilmoituksessasi esiin on hatun noston arvoinen juttu ja toivon, että löydät itsellesi arvoistasi matkaseura!
T. Nainen 26v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664271
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺664105Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363532Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163093Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342769En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102284IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131407Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571262- 801036