Hei, olen lähdössä 2vk matkalle Turkkiin marraskuussa. Matkaseura peruuntui, joten paikka olisi avoinna .
Taisin jo otsikossakin mainita olevani hetero , mutta matkaseuraksi toki käy kumpi tahansa sukupuoli. Kun nyt kuitenkin tutkailen tuntojani niin ehkä mieluummin nais seuraa.
Matka on ensimmäisen viikon osalta kiertoajelu ja toinen viikko hyvässä hotellissa Antaliassa.
Minua voisi luonnehtia perinteisellä juppi/juntti jaolla enemmän juntiksi kuin jupisi. Olen suvaitseva, enkä esim voi ymmärtää hädänalaisten sortamista missään muodossa. Myöskään ihon väri tai uskontosuunta ei minun mielestäni tee sen kummemmin parempaa kuin huonompaakin kenestäkään. Kerroin tuon koska matkalla olisi ikävä riidellä mistään
63v heteromies tarvitsee seuraa Turkin matkalle
5
76
Vastaukset
- PussiKuski64v
Taidat olla homo? Imetkö?
- oggjruyrititrjgigjrig
irakin islamit tulee vielä nitistämään homot, vetää pusseista oksaan.
- Turkki1
Viestiä voi laittaa sp. [email protected]
- Kasv
Matkasta ja itsestäni vielä.
Minä ole tupakoimaton ja alkoholi ei ole ongelma, joten matkalla ei ole siinämielessä häiriötä. Muittenkin kuin itseni mielestä olen ihan mukavaa matkaseuraa.
Mikäli tunnet matkakuumeen yltyvän, niin hyppää koneeseen ja mennään Turkkiin. - Tytsy26
Hei,
Valitettavasti matkakohde ei kohtaa omani kanssa, mutta haluan silti antaa sulle pointsit hienosta ilmoituksesta! Jos kohde olisi sama kuin itselläni, niin ehdottomasti lähtisin seuraksesi reissuun! Tuo ns rasismin vastaisuus minkä toit ilmoituksessasi esiin on hatun noston arvoinen juttu ja toivon, että löydät itsellesi arvoistasi matkaseura!
T. Nainen 26v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828