63v heteromies tarvitsee seuraa Turkin matkalle

Hajupe

Hei, olen lähdössä 2vk matkalle Turkkiin marraskuussa. Matkaseura peruuntui, joten paikka olisi avoinna .
Taisin jo otsikossakin mainita olevani hetero , mutta matkaseuraksi toki käy kumpi tahansa sukupuoli. Kun nyt kuitenkin tutkailen tuntojani niin ehkä mieluummin nais seuraa.
Matka on ensimmäisen viikon osalta kiertoajelu ja toinen viikko hyvässä hotellissa Antaliassa.
Minua voisi luonnehtia perinteisellä juppi/juntti jaolla enemmän juntiksi kuin jupisi. Olen suvaitseva, enkä esim voi ymmärtää hädänalaisten sortamista missään muodossa. Myöskään ihon väri tai uskontosuunta ei minun mielestäni tee sen kummemmin parempaa kuin huonompaakin kenestäkään. Kerroin tuon koska matkalla olisi ikävä riidellä mistään

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PussiKuski64v

Taidat olla homo? Imetkö?

• oggjruyrititrjgigjrig

irakin islamit tulee vielä nitistämään homot, vetää pusseista oksaan.

• Turkki1
    • Kasv

Matkasta ja itsestäni vielä.
      Minä ole tupakoimaton ja alkoholi ei ole ongelma, joten matkalla ei ole siinämielessä häiriötä. Muittenkin kuin itseni mielestä olen ihan mukavaa matkaseuraa.
      Mikäli tunnet matkakuumeen yltyvän, niin hyppää koneeseen ja mennään Turkkiin.

• Tytsy26

Hei,

Valitettavasti matkakohde ei kohtaa omani kanssa, mutta haluan silti antaa sulle pointsit hienosta ilmoituksesta! Jos kohde olisi sama kuin itselläni, niin ehdottomasti lähtisin seuraksesi reissuun! Tuo ns rasismin vastaisuus minkä toit ilmoituksessasi esiin on hatun noston arvoinen juttu ja toivon, että löydät itsellesi arvoistasi matkaseura!

T. Nainen 26v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      157
      1962
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1896
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1317
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1286
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      428
      1179
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      220
      721
    Aihe