Hei, olen lähdössä 2vk matkalle Turkkiin marraskuussa. Matkaseura peruuntui, joten paikka olisi avoinna .
Taisin jo otsikossakin mainita olevani hetero , mutta matkaseuraksi toki käy kumpi tahansa sukupuoli. Kun nyt kuitenkin tutkailen tuntojani niin ehkä mieluummin nais seuraa.
Matka on ensimmäisen viikon osalta kiertoajelu ja toinen viikko hyvässä hotellissa Antaliassa.
Minua voisi luonnehtia perinteisellä juppi/juntti jaolla enemmän juntiksi kuin jupisi. Olen suvaitseva, enkä esim voi ymmärtää hädänalaisten sortamista missään muodossa. Myöskään ihon väri tai uskontosuunta ei minun mielestäni tee sen kummemmin parempaa kuin huonompaakin kenestäkään. Kerroin tuon koska matkalla olisi ikävä riidellä mistään
63v heteromies tarvitsee seuraa Turkin matkalle
5
137
Vastaukset
- PussiKuski64v
Taidat olla homo? Imetkö?
- oggjruyrititrjgigjrig
irakin islamit tulee vielä nitistämään homot, vetää pusseista oksaan.
- Turkki1
Viestiä voi laittaa sp. [email protected]
- Kasv
Matkasta ja itsestäni vielä.
Minä ole tupakoimaton ja alkoholi ei ole ongelma, joten matkalla ei ole siinämielessä häiriötä. Muittenkin kuin itseni mielestä olen ihan mukavaa matkaseuraa.
Mikäli tunnet matkakuumeen yltyvän, niin hyppää koneeseen ja mennään Turkkiin. - Tytsy26
Hei,
Valitettavasti matkakohde ei kohtaa omani kanssa, mutta haluan silti antaa sulle pointsit hienosta ilmoituksesta! Jos kohde olisi sama kuin itselläni, niin ehdottomasti lähtisin seuraksesi reissuun! Tuo ns rasismin vastaisuus minkä toit ilmoituksessasi esiin on hatun noston arvoinen juttu ja toivon, että löydät itsellesi arvoistasi matkaseura!
T. Nainen 26v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva198939- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693