Voiko tehdä itse, vai meneekö "kaikki sekaisin"...? Herjaa vähän väliä; tarkista akun hallinta järjestelmä.. Kellään kokemusta tai tietoa. Käyttöohjehan kehoittaa tietysti huoltoa Laakkosella...
CX-5, I-stop ja akun vaihto?
5
3437
Vastaukset
- rakettitekniikkaa
Tuskin menee, mersuissa voi seota kaikki kun akun vaihtaa, jos ei ota virtaavainta pois ja irrota miinusjohtoo ekana!
- RMB
Miksi vaihtaa akku? Lataa kuitenkin ensin. Ei akku välttämättä ole loppu kun i-stop palaa. Akun varaustila voi olla kyllä alhainen. Mutta se ei ole vika, vaan seuraus.
Korjaamon ohjeistuksessakin lukee. Tarkista ominaispainoero. Jos tasaiset, lataa akku. - hthrthrt
Ylläpito laturi ensin kenkiin kiinni ettei nollaa.Start stop mallit tarvii sitten kalliimman akun jos sitä käyttää.
- Mahorkka5
Ei kai matka-ajon aikana/ jälkeen pitäisi herjata, ellei akussa vikaa ja ei ylimääräisiä "kuluttavia tekijöitä"... Ja tietty i-stopin toimimattomuus vaikuttaa kulutukseen. Talvikin tulossa ja ois kiva, kun ei tarvisi miettiä uskaltaako käyttää penkin ja lasien lämmittimiä nurkka ajossa, ja pelätä vieläkö huomennakin starttaa...
- Kutosessa_sama_vika
Ohjelmistovika, älä suotta vaihda akkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090