Antoisa saattomatka

Japetaas

Tulin taksilla ravintolasta kotiin. Olin ollut yksin rentoutumassa työviikon päätteeksi. Oli vasta puolenyön aika ja näin kodin ikkunoissa valoa. Sisällä minua tervehti iloinen naisjoukko. Naapurin rouva ja hänen tyttärensä, Paula, olivat vaimoni kanssa viettämässä iltaa viinin merkeissä. Vieraat tulivat halaamaan minua. Paula painautui erityisen tiiviisti minua vasten. Tunsin hänen rehevät rintansa. Halauksen lopuksi Paula hipaisi kuin vahingossa etumustani ja kuiskasi: - Olen kuullut. Sitten hän käveli olohuoneeseen keinuttaen leveitä, mutta kiinteitä lanteitaan. - Jape, otatko viiniä vai olutta, huusi vaimoni keittiöstä. - Tuo olut, vastasin.
Aamuyön koittaessa vaimoni aikoi ruveta laittamaan vieraille petiä vierashuoneeseen. Paula kuitenkin aikoi mennä kotiin.
- Harmi, kun meistä ei kenestäkään ole kuskiksi. Soitanko sinulle taksin?
- Ei tarvitse. Hankin kyydin tai kävelen, vastasi Paula.
- Voinhan minä saatella sinut, jotta ei tarvitse pelätä, tarjouduin nauraen, istu kuitenkin vielä seurana, jatkoin.
- Sopiihan se, Paula vastasi.
Toiset naiset menivät nukkumaan ja jäimme Paulan kanssa naukkailemaan vielä olutta. Kävin tarkistamassa makuuhuoneissa naisten tilanteen. Molemmat nukkuivat sikeästi.
Menin olohuoneeseen ja kysyin Paulalta, mitä hän oli tarkoittanut sanoessaan eteisessä kuulleensa jotain. Hän hymyili ja kertoi sanovansa sopivan tilaisuuden tullen.
- Tule lähemmäksi, niin voimme puhua kuiskaten, Paula sanoi. Siirryin hänen viereensä.
- Sinulla on kauniit rinnat, sanoin.
Paula hymyili ja tarttui käteeni ja vei sen vasemmalle rinnalleen. Silittelin rintaa kevyesti ohuen puseron läpi ja tunsin, että hänen nänninsä kovettui kosketuksestani. Nojauduimme toisiamme vasten ja painoin huuleni varovasti hänen huulilleen, Paulan käsi siirtyi silittämään housujeni etumusta. Hän puristi kevyesti paisuvaa kaluani.
- Tästä olen kuullut, hän kuiskasi.
- Vaimoltako ? kysyin.
- Ei, vaan eräältä rouvalta. jota olit pannut kunnolla pakussasi kalareissulla. Kuulin sivusta, kun naiset keskustelivat ravintolapöydässä. Sen on täytynyt olla sinä, Paula hymyili.
Nostin Paulan puseroa ja paljastin molemmat rinnat. Vaikka ne olivat suuret, niissä oli vielä nuoren naisen ryhdikkyyttä. Suutelin vuorotellen molempia nännejä. Paula avasi housuni ja siveli paisunutta elintäni. Elimeni oli suuri ja sai Paulan hätkähtämään sen venyessä koko pituuteensa. Siirsin käteni Paulan jalkoväliin ja avasin farkut. Laskin farkkuja hänen lanteiltaan. Paula kohotti hieman takamustaan ja sain farkut ja mustat pikkuhousut hivutettua hänen reisilleen. Sivelin reisien sisäpintaa ja siirsi kättäni kohti Paulan pillua. Hän oli ajellut karvat pois. Työnsin keskisormeni häpyhuulten vakoon ja tunsin odottavan lämmön ja kosteuden.
- Onko sinulla kortsuja? Paula kuiskasi. - En seurustele, joten en ole hankkinut kierukkaa tai pillereitä, hän jatkoi.
- Ei ole, vastasin.
- Minulla on kotona. Lähdetään sinne. Jos me jatkamme näin, niin tilanne karkaa kohta käsistä ja kohta huomaan olevani paksuna.
Niinpä kiskoimme vaatteet takaisin kuosiin ja lähdimme Paulan luo. Paula kirjoitti lähtiessään kiitokset talon emännälle mukavasta illasta.
Paulan kotona ei ollut muita, joten saimme rauhassa valmistautua nauttimaan toisistamme. Menimme Paulan huoneeseen ja suorastaan tarrauduimme toisiimme. Seisaallaan riisuimme toistemme vaatteet. Sivelin hänen pakaroitaan ja Paula leikki kyrvälläni sivelemällä sen päällä kosteaa vakoaan. Kellistin Paulat varovasti sängylle ja aloin sivellä kielelläni hänen klitoristaan. Paula vikisi ja voihki ja tunsin hänen lantionsa vavahtelevan.
- Laita kortsu ja nai minua, Paula huohotti, niitä on siellä yöpöydän laatikossa.
Otin kortsut ja rupesin venyttämään sitä kalulleni. Paula siveli kiveksiäni ja sanoi:
- Toivottavasti se ei räjähdä, koska se on vain normaalikoon Sultan.
Paula asettui selälleen vuoteelle ja levitti reitensä. Menin hänen päälleen ja työnsin turvonneen kyrpäni vasten hänen häpyhuuliaan. Tunsin liukkaan ja halukkaan nuoren naisen pillun tiukkuuden, kun aloin työntyä hänen sisäänsä. Paula vaikeroi, kun paksu terska tunkeutui sentti sentiltä yhä syvemmälle. Liikuttelin kalua hitaasti edestakaisin syventäen joka työnnöllä. Paula kietoi kätensä kaulani ympäri ja imi kaulaani pehmein huulin. Tunsin hänen vavahtelevan ja samassa hän laukesi parahtaen. Hänen lantionsa vatkasi ja työnnyin yhä syvemmälle häneen. Tunsi pian laukeavani ja hetken ajattelin kortsun kestävyyttä. En kuitenkaan malttanut keskeyttää , vaan laukesin survoen kyrpäni syvälle Paulan pilluun. Imin Paulan kaulaa ja makasimme hetken päällekkäin.
- Miten kävi? Paula kysyi raukeana, kun vedin kyrpääni ulos hänen pillustaan. Kortsu oli terskaosa puolillaan spermaa. - Näennäisesti hyvin, vastasin. Kävimme pesulla ja palasimme huoneeseen. Paula otti uuden kortsun laatikosta ja heitti sen sängylle. Tunsin elimeni jäykistyvän. Paula naurahti:
- Haluatko, että hankin tulevaa varten muun ehkäisyn ?
- Tottakai, vastasin.

1

3660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oluttajapillereitä

      Paula kietoi turvonneen kyrpäni keskisormeni ympäri ja imi olutta. käteni leikki kyrvälläni ja laukesin vahingossa housujeni kuosiin. Työnsin keskisormeni Paulan pilluun, se oli suuri. Sivelin kiveksiäni ja rupesin venyttämään elintäni. Kellistin Paulat päälleen survoen kättäni syvälle Paulan pilluun. Paula vaikeroi ja imi olutta ja pillereitä. Menin hänen päälleen survoen hänen huulilleen pillereitä. Imin kyrpääni ja hetken ajattelin valoa kodin ikkunoissa. Otin vielä olutta ja pillereitä. Tunsin pian laukeavani käteeni. Tunsin käteni tiukkuuden, kun laukesin parahtaen. käteni oli puolillaan spermaa ja jäimme Paulan kanssa naukkailemaan kunnolla olutta ja pillereitä. - Miten kävi? Paula kysyi raukeana, kun vedin pillereitä. Toivottavasti kyrpäni terskaosa ei räjähdä. Paula oli puolillaan olutta ja pillereitä. Tunsin Paulan turvonneen ja paksu Paula vaikeroi ja imi olutta. - Haluatko, että hankin vielä olutta ja pillereitä? - Tottakai, vastasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe