Arvoisat laatuautoa

ajavat

itselläni on tällä hetkellä nuhapumppu golf 4-koppanen 1.6. olen vaihtamassa 2.8 vr6:een. paljonko vie suunnilleen satkulla ja ´kerkiikö sillä 193 hevosvoiman edestä??? kuulin vaan et ei oikeen liiku ja on bensarosvo. SUURKIITOS ETUKÄTEEN

10

2431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g0L0

Pidä vaan se 4-koppanen "nuhapumppus". Minä olen ainakin semmosella ehtinyt aina joka paikkaan. Ihan turha tommonen motti. Se on kansanauto mikä kansanauto.

• Kolffari

Jos bensankulutus arveluttaa, niin unohda koko juttu! Osta vaikka TDI 130 hv koneella ja lastuta lisää jos mieli. Ja kuluttaa vähemmän!

• noin se menee

Taidat olla todellinen VR6:sen ostaja. Miksi miettiä iso koneista autoa, jos polttoaineenkulutus pelottaa?
      Tyhjätaskun päiväunia tuommoiset.

• asianlaita..

Joo yhdyn edellisiin..Ei polttoaineen kulutusta mietitä kun tuollainen auto ostetaan..Onhan se selvää että se syö, 2.8L kone ja kuus sylinteriä.Ja kateellisten panettelua sellainen jos sanovat että ei liikaha..Voi hyvää päivää..Kevyt auto ja iso kone, se liikahtaa..Tottakai vieläkin äkäsempiä löytyy!

• isonveljen....

vanhaksi käynnyttä polkuautoa ja katsele kateellisena kun se isoveli ajelee Monkeyllä.

• matula

Jos Sulla on jo -98 tai uudempi IV-korinen niin miksi ihmeessä vaihdat paljon halvempaan ruosteiseen autoon. Juttusi on huono.

• Golf....

Alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti ilmeisesti näitä neloskoppaisia "V6" -merkinnällä olevia koneita.

• joo
        Golf.... kirjoitti:

Alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti ilmeisesti näitä neloskoppaisia "V6" -merkinnällä olevia koneita.

tarkotin just 4-koppast vr6:sta. eikä tarvii heti panetella. tarkotin korkealla bensankulutuksella lähinnä sitä että se syö bensaa enemmän ku muut samal koneella... kuulopuhetta

• BMW kicks ass!
        joo kirjoitti:

tarkotin just 4-koppast vr6:sta. eikä tarvii heti panetella. tarkotin korkealla bensankulutuksella lähinnä sitä että se syö bensaa enemmän ku muut samal koneella... kuulopuhetta

Suosittelisin jonkun autolta näyttävän kulkupelin hankintaa. Moiset pätkäistyt lootat ovat käsittämättömön rumia; nykyisellään pakettiauton ja tila-auton ristisiitoksia.

Sedan tai Coupe, muun voi unohtaa. Tai sitten samantien viiatti tai ooppeli alle.

• joo kirjoitti:

Osta ennemmin GTI? Hiukan vähemmän tehoa mutta painoa vähemmän. Kulkee samanverta pienemmällä kulutuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe