Nyt ei siis tarvitse kehua, mutta mennään silti asialinjalla.
Missä olet saanut huonoa palvelua ja miksi?
66
3937
Vastaukset
- Visailija
Heinolan iloinen kulkia, todella happama henkilökunta. Kurjaa että varsinkaan nuoret eivät saa itsestään irti sitä positiivista asennetta. Syöpäkääryleitä poltetaan joka välissä ja asiakkaat joutuvat odottamaan palvelua.
- Anonyymi
Mistä tuo nimi? Ennemmin Happamakulkija.
- kyllästynytasiakas
Ravintola maisteri , täytyy sanoa että työntekijät ovat olleet todella uupuneen oloisia johtui varmastikkin stressistä ravintolan jatkumisen kannalta MUTTA nykyään ovat työntekijät skarpanneet ja on ilo mennä maisteriin. harvoin saa niin hyvää palvelua kun nykypäivänä maisterista johtuisikohan jyrki sukulasta
- tommolasahanniemipontso
mutta piereskelevä bontso mirja 40v fläsäliina pilaa ilman siellä.
- vaihdettavakuppilaa
Minä olen samaa mieltä että Heinola iloinen kulkija ! Toiminta verrattavissa Vikin Baariin , energisyys ja ammatti taito ovat hanskassa ja hanskat hukassa... Olen myös havainnut saman pössyttelyllä ramppaamisen. Todella noloa kun jono kertyy!
- Meniköhän-liikaa
Eipä se saman firman S-marketkaan loista palvelulla ja ammattitaidolla
Pankin ovessa on aika tyly tiedote, et palvelu muuttuu 1.9, siis hoida siinä kassalla pankkiasiat kun teet ostokset.
Maksat ostokset ja siinä jonossa olevien asiakkaiden iloksi hoidat pankkiasiat, jippii.
Hämeenmaa kuuluttaa hyvästä menestyksestä, niin miksi ei sitä S- Pankki pistettä jo alunalkaenkaan voitu tehdä asiallisempaa.
Siis 2 X Hämeenmaan kauppaa, pisteet asteikolla 1-5, annan 1
- surkeaa
Onneks kulkijan ohi voi kulkea. 20 metrin pääs ihan jees paikka (bulmer) ja asialleen omistautunut henkilökunta ja asiakkaat ei ole välttämätön paha kuten kulkijassa.
- jeebulmer
Jussi on ihan paras ja parhaat drinkit.
- samaamieltä
Oikea paikka iloselle kulkijalle olis taso/palvelu huomiion ottaen jossain pikijärventien varressa eikä paraatipaikalla keskellä kaupunkia
- tyrmistynyt
Olen huomannut että iloisen kulkijan eräs jos toinenkin työntekijä ei ymmärrä mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.
Nuoret miettikää asenteenne ja alanne uudestaan! - Ymmärtämättömyys
..kukoistaa ko. paikassa monessa muussakin asiassa.
- Yleensäkään
palvelualoille ei pitäs repästä ketään kortistosta ihan vaa sillä verukkeella ettei henkilöllä satu olemaan töitä :-)
- Anonyymi
Eikä palvelutaloille!
- Ykkösenä
Tämän kyselyn selvä "voittaja" lienee aivan oikeutetusti kyseenalaista "kunniaa" jo pitkään niittänyt kulkija joka lienee viisainta antaa omistajatahon tietoisuuteen, muutoinhaa siihe ei varmasti tulla tulevaisuudessakaan saamaan muutosta parempaan aikaseks mitä asiakaspalveluun tulee.
- Asiakas-oikeassa
Heinolan torin S market, palvelusta en nyt ota kantaa, mutta se sekaisuus. En nyt vain ymmärrä miksi niitä purkamattomia laatikoita, rullakoita pitää varastoida käytäville.
Onko henkilökuntaa liian vähän vai...
Kassalla on pari henkilöä joiden pitäisi saada asiakaspalvelu koulutusta.
Minä niin toivon, että keskustaan saataisi K kauppa.
Äklöttää toi Hämeenmaan valtaus kauppapaikoissa. Kaksi S markettia keskustassa!
Olenkin siirtynyt paljon tekemään ostoksia Lidliin. - Siideri-maistuis
Bar Bulmerissa, jos sielä on tämä vanhempi, vatsakas mieshenkilö.
Tai ei kait voi sanoa et huonoa palvelua, kun silloin ei palvelusta ole tietoakaan. - enenäämenesinne
Puutarhamyymälä Vihtori.
Siellä on tosi kiukkunen myyjä- eitulekauppojaenää
joo kiukkuinen on omistajanainen!
- Kisakulma
Jyränkölän Setlementti! Se petti koko Heinolan!!
- RIP
Kerro lisää!!! Minullakin on omat hyvin oudot kokemukseni osasta Jyränkölää.
- assdd
Up!
- exasiakas
Euromasteriin en enää mene.
- eienääeuromasteriin
Ei tarvitse minunkaan enää Euromasteriin mennä. Jäi syksyllä renkaat vaihtamatta, kun oli niin halveksiva myyjä. Talvirenkaat oli aikomus ostaa sieltä myös, mutta koska sain niin tylyä palvelua, en puhunut renkaiden ostosta mitään. Renkaat vaihtaa Plaaninmäen Shell ja hommat hoituu asiallisesti.
- Anonyymi
eienääeuromasteriin kirjoitti:
Ei tarvitse minunkaan enää Euromasteriin mennä. Jäi syksyllä renkaat vaihtamatta, kun oli niin halveksiva myyjä. Talvirenkaat oli aikomus ostaa sieltä myös, mutta koska sain niin tylyä palvelua, en puhunut renkaiden ostosta mitään. Renkaat vaihtaa Plaaninmäen Shell ja hommat hoituu asiallisesti.
Juu myyjä joka tullut vuosi sitten on tosi halveksiva ja huutava. leikkii päällikköä. Olis vaan valinnut juhan pomoksi.
- hyhyi
Lidl! Ne nuoret likat aina naama väärinpäin.
- Anonyymi
Mitenpäin väärinpäin? Perussettiä!
- Anonyymi
ei vika nuorissa likoissa vaan heidän äkäinen esimies, pieni sellainen isottelee ja painostaa nuoria. se tummatukkainen isoperse, itserakas paskiainen.
- PekkaK
Puhelinpuodissa naurettiin muistikortin ostajalle päin näköä ja kysyttiin, että onko asiakkaalla edes rahaa. Seuraavassa korttelissa oli liike, josta sai kortin ilman kiukutteluja - iso kiitos heille!
T: ohikulkumatkalla ollut - Anonyymi
Vihtorissa olen pari kertaa saanut todella tylyä palvelua.
Oli tunne, että olin häiriöksi heille ostamalla kukkia.- Anonyymi
😂 Taattua iloista Itä-Hämettä
- Anonyymi
Heinolassa ei ole muunlaista palvelua, kuin huonoa palvelua.
- Anonyymi
😂 olisiko minkälaista palvelua tarjolla?
- Anonyymi
palveluja halutaan!
- Anonyymi
ja niistä maksetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja niistä maksetaan!
ihan hyvää palvelua !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan hyvää palvelua !
iloista Itä-Hämettä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iloista Itä-Hämettä!!
Todellakin, iloista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, iloista!
iloista Itä-Hämettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iloista Itä-Hämettä
todella iloista !
- Anonyymi
ihan ok palvelua!
- Anonyymi
hyvää palvelua on kiitos
- Anonyymi
Terveyskeskuksessa
- Anonyymi
Onko Lusin autopalvelu fittness-henkilön palveluista kokemusta?
- Anonyymi
terveyskeskus!!
- Anonyymi
hyviä palveluita on !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyviä palveluita on !
ihan ok !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan ok !
terveyskeskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terveyskeskus
kaikki muu ok paitsi arvauskeskus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki muu ok paitsi arvauskeskus!
arvauskeskus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvauskeskus!
terveyskeskus palvelu oli erittäin huonoa!!!
- Anonyymi
rautakaupassa myyjät kateissa ja kun löytyi töykeä käytös !
- Anonyymi
Ainakin Rauta-Juurikkalassa saadaan hyvä palvelu, jo 100 vuotta palvelua!
- Anonyymi
Voimia tosi paljon sulle sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Rauta-Juurikkalassa saadaan hyvä palvelu, jo 100 vuotta palvelua!
Rauta-Juurikkala OY on kehittynyt Heinolan parhaan rautakaupan ja rakennustarvikekaupan myymäläksi. Vakituiset ammattilaismyyjät. Useampi yrittäjä kääntynyt Juurikkalan tekijäksi.
- Anonyymi
Missä olet saanut huonoa palvelua ja miksi?
- Anonyymi
Vossikassa aikanaan lihapäät eivät tienneet asiakaspalvelusta mitään.
- Anonyymi
Kauppakeskus Lonkerossa. Siinä se vastaus olikin.
- Anonyymi
terveyskeskus!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Heinola iloinen kulkija !
- Anonyymi
eräs keittiö remontoija vanhuksia huijaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko myyntiä eläkeläisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elega
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko myyntiä eläkeläisille
peltikattoja todelliseen ylihintaan jälki erittäin huonoa . ilmoitelkaa nämä tekijät tänne !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peltikattoja todelliseen ylihintaan jälki erittäin huonoa . ilmoitelkaa nämä tekijät tänne !
pyydän kommentointeja vanhusten puolesta ettei huijarit heidän rahojaan ryöstäisi !
- Anonyymi
Varokaa Elega myyjää Lahdesta, uskomattomia hintoja rakennussarja tavaroista. Vaalea rouva valkoisella Audilla.
- Anonyymi
Vanhuksia huijataan ostamaan turhia ja ylihintaisia remontteja – asiantuntija kieltäisi lailla remonttien kaupustelun yli 65-vuotiaille
Yksin asuvat vanhukset ovat joutuneet remonttikauppiaiden huijaamiksi. Asiantuntija kieltäisi remonttien ovelta ovelle kaupustelun yli 65-vuotiaille. yle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339