Kävin tänään Hennalan S-marketilla ja pelkäsin kuo

vanhuuskopelossa

Meinasin tänään käydä S-marketissa Hennalassa. En taida enää uskaltaa mennä sinne tämänpäiväisen jälkeen. Saapuessani marketin pihaan luokseni tuli kolme tummaa mieshenkilöä. Miehillä oli jonkinlainen lappu kädessä, jonka he ojensivat minulle.
Ottaessani lapun käteeni niin yksi miehistä sujautti kätensä käsilaukkuuni.
Mies otti laukustani kukkaroni laittaen sen omaan taskuunsa. Samalla näin yhdellä miehistä olevan jonkinlainen teräase. En ole koskaan peljännyt kotikaupungissani niin paljon! Onnekseni kukkarossa oli vain kauppalista. Pankkikortti on minulla aina takin rintataskussa. Miesten poistuttua paikalta uskalsin lähteä järkyttyneenä kotiini.
Kotiin tultuani kerroin asiasta miehelleni. Mieheni suuttui asiasta ja olisi halunnut mennä ottamaan miehet kiinni. Sain puhuttua mieheni olemaan lähtemättä miesten perään. Yhdessä päätimme olla käyttämästä S-marketin palveluja ennenkuin pakolaiskeskus poistetaan. Hyvät ihmiset käyttäkää isojen markettien palveluja missä on jatkuva vartiointi ja kameravalvonta.
Lähes kuolijaaksi säikähtänyt.

36

6718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45346578364756

      Mikset kokeile heterosuhdetta?

      • aatelinen

        Mitä sä homo horiset.


      • ei-ne-uskalla
        aatelinen kirjoitti:

        Mitä sä homo horiset.

        Homo sapienssi toisin kuin sinä lisko-osaston mies.


    • huono-bluffi

      Etkä tehnyt rikosilmoitusta?

    • Punaposket

      ai se oli sinun kortti, kahdeksan tummaa naista tarjosi minulle varmaankin sitä sinun pudottamaa korttia. En ottanut, menin kotiin ja kerroin vaimolleni.Hän mäjäytti minua poskelle, kuulemma olin yrittänyt yhtä niistä tummista.Älä enään pudottele sitä korttiasi.

      • Anonyymi

        Minkä takia olette niin asiattomia? Se vaikuttaa tyhmältä.


    • EsikEskadroona

      Jos tämä pitää paikkansa niin siitä pitäisi voida tehdä rikosilmoitus . Ei pitäisi olla vaikea tavoittaa elleivät ole menneet junalla ym, Helsinkiin tai jonnekkin muualle "keppostelemaan" . Totta jos em, tapaus on niin ei jää viimeiseksi , "unelma" on vasta aluillaan .

    • nopitääpitää

      no ihan varmaan pitää..ja ihan varmaan on naisen kirjoittama juu ;)

    • whitetrash

      Nyt kun ei pakolaiset itse aiheutakaan ongelmia, niin rasistit alkaa keksimään näitä satuja. Säälittävää porukkaa olette!

    • Feikkitarina

      Kaupoissa on turvakamerat, etkä tehnyt ilmoitusta.

      Tarinasi on feikki. Etkä ole nainen, vaan muniaan rapsuttava muukalaisvihaaja.

    • Vähemmästäki

      Sujautti kätensä hameen alle,mieheni suuttui vallan mahottomasti

    • MiesVasemmalta

      Totta on ainakin se, että yksikään tiedotusväline ei käsittelu niitä ongelmia, joita pakolaiset aiheuttavat sijoituspaikkakunnilla. Niistä ei tohdi kukaan kirjoittaa halaistua sanaa.

      Jokainen sen ymmärtää, että ei mene ilman ongelmia, jos samaan paikkaan sijoitetaan sadoittain nuoria miehiä, jotka eivät osaa edes englantia. Tällaisten "vapaasti tarhattujen" miesten elämä vieraassa kulttuurissäa saavuttaa helkessä pohjakosketuksen, sen on pakko myöntää vaikka olisi millainen viherkommari hyvänsä.

    • hipsanheikka

      keksittyjä juttuja, joita jotkut jopa uskoo. näitä on tarkastettu marketin kameroilta ja mielikuvitus on laukannut . ei pelkkä tumman miehen tai naisen näkeminen tarkoita kiinnikäymistä tai varkautta. JÄITÄ HATTUUN!

    • matuonpaska

      Oli miten oli, niin jokatapauksessa Hennalan S-marketti on muuttunut matujen myötä inhottavaksi paikaksi asioida. Välillähän nuo yrittävät jotain tulla mongertamaan mutta tähänasti on riittänyt keskisormen näyttö ja kehoitus: go home! Missä matu, siellää vaara. Matua ei tule päästää kolmea metriä lähemmäksi.

    • dgyyy7

      "Suomessa ylipäätään seksuaalirikoksissa rangaistustaso on äärimmäisen lievä, Utriainen kritisoi. Raiskausten tuomioista kaksi kolmasosaa on ehdollisia ja lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstäkin lähes puolet, Utriainen sanoo. Lainsäädäntöä pitäisi kehittää niin, että törkeät rikokset erottuvat myös rangaistuskäytännössä selvästi, Utriainen vaatii."

    • eläintenpuolesta135

      Onko Hennalan S-kaupassa halal-teurastettua eläinkidutettua lihaa myynnissä. Sitä on niin kiva syödä, kun tietää että eläin on varmaan ihan kitumatta teurastettu. Halallallla

    • justjoo100

      No, hei. Tää sun viestisi on ihan varmaan trolli. Olisit kyllä muuten soittanut poliisit paikalle ja tehnyt rikosilmoituksen. Harmittaa S-marketin puolesta, jos valejutut leviää.

    • Anonyymi

      Mamulapset siel huutelee kaupassa. Tuovat lähi-idän meiningin Suomeen.

    • Anonyymi

      En oo nähny kun keski-ikäsiä on pi tkähiuksisia ikiteini lihavia ukkoja jotka aukoo päätä siellä viikonlopun kunniaksi.

    • Anonyymi

      Näistä kannattaa olla hiljaa, nykypäivän Suomessa oikea uhri ja valituksen tekijä leimataan helposti julkisesti rasistiksi ja vihapuheiden lähteeksi. Keppostelijoille polpo sen sijaan antaa kehuja ja kumarruksia, ehkä jopa polvistuvatkin heidän eteensä.

    • Anonyymi

      Peräämnhuutelee tai kauempaa ku ei oo äijil munaa.

    • Anonyymi

      Lihava vaaleahiuksinen nainen tyttölapsensa kanssa nimitteli.

    • Anonyymi

      Joku jonnen näköinen aikuinen mies tuli perään kauppaan vittuili ja juoksi karkuun. Mikä näitä vaivaa? Eikö siellä oo muuta tekemistä kun aukoa päätä tuntemattomille?

    • Anonyymi

      Narkomaaneja, juoppoja, sekäkäyttäjiä, sairaita tai muuten vaan pimeitä ihmisiä s-marketti usein täynnä iltaisin.

      Lisäksi on normaalihkoja outoja jotka aukovat päätä jos sattuu Hennalan ässään eksymään muukalainen.

    • Anonyymi

      pulska mies on ok jos se on serkku.

    • Anonyymi

      Miksi lihavat, köyhät ja rumat ihmiset lisääntyy kun ei ne pysty tarjoamaan jälkeläisilleen hyvää elämää?

    • Anonyymi

      Mustahiuksinen nainen rääkyi psykooseissa lapsensa kuullen.

    • Anonyymi

      Esitin puhuvani puhelimessa ja vittuilin

      • Anonyymi

        Ääni sammaltaa ku sekakäyttäjällä.


    • Anonyymi

      Sinun olisi pitänyt ottaa heti yhteyttä kaupan henkilökuntaan ja soittaa poliisit välittömästi. Olen itsekin ollut varuillani , saa olla silmät selässäkin.

      • Anonyymi

        Nyt pakolaiset poissa, mutta juoppoja ja narkkeja piha täynnä. Aina ollut vastenmielinen paikka asioida. En enää käytä kyseistä kauppaa. Kierrän itse asiassa koko alueen kaukaa! Pakolaisissa on valitettavan paljon ongelmatapauksia, jotka tekevät tuhojaan ympäri Suomea.


    • Anonyymi

      Ne on ollut niitä liivijengiläisiä jota siinä pörrää

    • Anonyymi

      Vastaanottokeskuksen aikoihin oli paljon epämieluisaa käytöstä ostarilla. Nyt se sekoilu on loppunut kun VOK:ista tuli poliisiasema ja asukkaat lähtivät luomaan uraa isompeihin kaupunkeihin.

    • Anonyymi

      Ei tullu mieleen soittaa poliisit paikalle. Vaan mieluummin täällä valitat. HEI HALOO!!!!

    • Anonyymi

      Selkään niille pitää antaa,että oppivat maan tavoille.

      • Anonyymi

        Tunti turpaan ja takas sinne mistä ovat tulleetkin


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe