YLE TV 1 .
Jag är jättenöjd,som jag har väntat.Synd bara att "Martin " inte är med.Men SAGA finns och henne bara älskar jag.
TV - serien BRON inledde sin tredje säsong på
3
196
Vastaukset
- spännande
Idag kommer väl den andra delen.
- rysligamord
En annan intressant "mystisk " serie är ÄNGELBY, Midsommerin murhat och Naiskonstaapeli 56.Höstens tv - kvällar är räddade.
- finskarinna
Nu är det nästan konfirmerad:
"...will Rosenfeldt put Saga Noren’s many British fans out of their misery by confirming... that there is to be a fourth season of The Bridge?
“I’m not allowed to say,” says Rosenfeldt. Then, with that mischievous laugh. “But probably, yes.” Discussions, says Rosenfeldt, are ongoing with the Swedish broadcaster SVT and Denmark’s DR, and a decision will be made later this month. “And we have checked with everyone we need to get back – including Sofia Helin [who plays Saga] and Thure Lindhardt [her Danish colleague, Henrik].”
Alltså en fjärde säsong av Bron är på kommande. Så kommenterade Hans Rosenfeldt i en intervju i RadioTimes.com. Det slutliga beslutet har vi i slutet av april då alla handlingar med SVT, DR, Sofia Helin och Thure LIndhardt är klara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2993597Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.881208- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.211846Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777