uusi vuosi

uudet tuulet

Tietäisiköhän joku, järjestetäänkö Jyväskylässä retkiä lähiympäristöön ihan tavallisen kuntoisille asiasta kiinnostuneille keski-ikäisille aloittelijoille (Ei siis esim. Lapin reissuja.) Olisi mukava aina välillä käydä kivan porukan kanssa retkeilemässä ihan ajan kanssa, paistaa makkaraa nuotiolla ja rupatella mukavia. Varaa ei ole lähteä kovin kauas ja kalliita varusteitakaan ei voi hankkia, mutta tärkeintä olisi yhdessä vietetty aika mukavan porukan kanssa. Löytyisikö ehkä tätä kautta kiva porukka?

4

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissa

      Olen myöskin kiinnostunut k.o asioista ja asun Jyväskylässä. Jonkin verran olen retkeillyt, mutta varsinaista vaellusta en ole vielä kertaakaan saanut aikaiseksi (seuran puute) -vaikka sekin kiinnostaa kovasti !

      Minkä ikäistä porukkaa olette? Miehiä/naisia? Autollisia/autottomia?

      Itse olen 37 -v autollinen sinkkunainen ja kaipaan uusia ystäviä retkeilyn ja eräilyn merkeissä : ))

      Käsittääkseni voisimme ottaa yhtettyä Suomen Latuun ja sen allajaostoon, joka toimii Jyväskylässä.

      • Nimetön

        Hei, Retkeily ja vaeltaminen kiinnostaa myös minua. Poppoo koolle ja suunnittelemaan :)
        t.Eeva, 36 v, Jkl


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Hei, Retkeily ja vaeltaminen kiinnostaa myös minua. Poppoo koolle ja suunnittelemaan :)
        t.Eeva, 36 v, Jkl

        Olisikohan eurosinkuista apua.


      • Sissa
        Nimetön kirjoitti:

        Olisikohan eurosinkuista apua.

        Niin mikä tämä eurosinkku -juttu oikein on ???

        Eeva, olisin mielelläni valmis tutustumaan sinuun ja sitä myötä myös muihin keskisuomalaisiin ? - 40v. retkeilystä ja vaelluksesta innostuneeseen "tavalliseen porukkaan". (mitään exkstreme kokemuksia kun minulla ei vielä ole..)

        Pistä ihmeessä sähköpostisi tälle sivustolle,niin voimme vaikka tavata ja porista asioita alustavasti ja katsoa kiinnostaako samat ajatukset ja kohteeet. Samanhenkisiä ystäviä ei ole koskaan liikaa : )

        Iloisiin odottelemisiin :)

        Sissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe