Nainen mitä näet, näetkö

Haaaveissasi

Kerro mitä näet onnellisimmassa unelmassasi?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluhallo

      No tietenkin ensin lotto voitto.
      No tämä klisee terveyttä että pysyisin terveenä
      Läheisten elämä menis hyvin
      Et niillä tulisi lisää elämän viisautta.
      No HALUAISIN KOKEA VIELLÄ IHANAN RAKKAUDEN
      EN TIEDÄ RIITTÄKÖ AIKA
      Ehkä luojalla on mulle jotain muuta
      Onnellinen sitä minä olen muutenkin
      Toivottavasti elämäni pysyy tälläisenä kuin se nyt on ettei mene huonommaksi

    • Surullinenn

      Toimivan parisuhteen, jossa osataan keskustella ja ottaa toinen toisemme huomioon, mutta antaa sitä omaa tilaa ja aikaa ilman mitään luottamuspulaa ja mustasukkaisuuden häivääkään. Jotain yhteistä harrastusta voisi olla, mutta niitä omiakin juttuja täytyy löytyä ettei se mene siihen, että ollaan aina yhdessä, mutta saman katon alla voitas asua kummiski.

      • sitäminäkintahtoisin

        Tämä kuulostaa juuri siltä mitä itsekin sanoisin.


    • syvälläkävin

      Enpä taida nyt jaksaa nähdä mitään niin kauaskantoista. Jos nyt nykyiset murheet selvittäis ja nousis vähän elämän päälle takaisin niin sitten jaksais alkaa haaveilemaan taas. Ehken ihan peruskauraa näe onnellisuutena vaan jotain erityistä uutta tai hyvää, mutta sitä mulla ei ole vielä voimia ajatella.

    • Vaillaodotuksia

      No en oikeen osaa unelmoida, riskinä olis pettymystä toisen perään. Suoaittelen elämään hetkessä

    • Toiveitaelättelen

      Näen luotettavan ihmisen lähelläni jota arvostan ja hän arvostaa myös minua. Omaamme yhteisiä harrasteita, mutta viihdymme myös yksin. Sanoja emme jokainen hetki tarvitse, sillä aistimme toistemme tunnetiloja oikein hyvin. Elämämme on omanlainen sen alusta loppuun asti. . . .

    • avioliitostaviis

      Minä ja hän
      vieretysten
      20 vuoden jälkeenkin
      sanomassa toisillemme
      tahdon

    • hiljaahyväätulee

      En kerro, sillä minun unelmani ovat minun ja vain minun.

    • Rakastavan

      Ja lämminhenkisen parisuhteen.
      Jotain uutta ja rauhoittavaa.

      Ja,ettei kauan tarvitsisi tätä hulluutta enää kestää...

    • onnionniunelma

      Rakkauden... Yhteiset haaveet ja niiden toteutuksen. Elämän jossa elän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe