Kerro mitä näet onnellisimmassa unelmassasi?
Nainen mitä näet, näetkö
10
68
Vastaukset
- elluhallo
No tietenkin ensin lotto voitto.
No tämä klisee terveyttä että pysyisin terveenä
Läheisten elämä menis hyvin
Et niillä tulisi lisää elämän viisautta.
No HALUAISIN KOKEA VIELLÄ IHANAN RAKKAUDEN
EN TIEDÄ RIITTÄKÖ AIKA
Ehkä luojalla on mulle jotain muuta
Onnellinen sitä minä olen muutenkin
Toivottavasti elämäni pysyy tälläisenä kuin se nyt on ettei mene huonommaksi - Surullinenn
Toimivan parisuhteen, jossa osataan keskustella ja ottaa toinen toisemme huomioon, mutta antaa sitä omaa tilaa ja aikaa ilman mitään luottamuspulaa ja mustasukkaisuuden häivääkään. Jotain yhteistä harrastusta voisi olla, mutta niitä omiakin juttuja täytyy löytyä ettei se mene siihen, että ollaan aina yhdessä, mutta saman katon alla voitas asua kummiski.
- sitäminäkintahtoisin
Tämä kuulostaa juuri siltä mitä itsekin sanoisin.
- syvälläkävin
Enpä taida nyt jaksaa nähdä mitään niin kauaskantoista. Jos nyt nykyiset murheet selvittäis ja nousis vähän elämän päälle takaisin niin sitten jaksais alkaa haaveilemaan taas. Ehken ihan peruskauraa näe onnellisuutena vaan jotain erityistä uutta tai hyvää, mutta sitä mulla ei ole vielä voimia ajatella.
- Vaillaodotuksia
No en oikeen osaa unelmoida, riskinä olis pettymystä toisen perään. Suoaittelen elämään hetkessä
- Toiveitaelättelen
Näen luotettavan ihmisen lähelläni jota arvostan ja hän arvostaa myös minua. Omaamme yhteisiä harrasteita, mutta viihdymme myös yksin. Sanoja emme jokainen hetki tarvitse, sillä aistimme toistemme tunnetiloja oikein hyvin. Elämämme on omanlainen sen alusta loppuun asti. . . .
- avioliitostaviis
Minä ja hän
vieretysten
20 vuoden jälkeenkin
sanomassa toisillemme
tahdon - hiljaahyväätulee
En kerro, sillä minun unelmani ovat minun ja vain minun.
- Rakastavan
Ja lämminhenkisen parisuhteen.
Jotain uutta ja rauhoittavaa.
Ja,ettei kauan tarvitsisi tätä hulluutta enää kestää... - onnionniunelma
Rakkauden... Yhteiset haaveet ja niiden toteutuksen. Elämän jossa elän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426