Kerro mitä näet onnellisimmassa unelmassasi?
Nainen mitä näet, näetkö
10
80
Vastaukset
- elluhallo
No tietenkin ensin lotto voitto.
No tämä klisee terveyttä että pysyisin terveenä
Läheisten elämä menis hyvin
Et niillä tulisi lisää elämän viisautta.
No HALUAISIN KOKEA VIELLÄ IHANAN RAKKAUDEN
EN TIEDÄ RIITTÄKÖ AIKA
Ehkä luojalla on mulle jotain muuta
Onnellinen sitä minä olen muutenkin
Toivottavasti elämäni pysyy tälläisenä kuin se nyt on ettei mene huonommaksi - Surullinenn
Toimivan parisuhteen, jossa osataan keskustella ja ottaa toinen toisemme huomioon, mutta antaa sitä omaa tilaa ja aikaa ilman mitään luottamuspulaa ja mustasukkaisuuden häivääkään. Jotain yhteistä harrastusta voisi olla, mutta niitä omiakin juttuja täytyy löytyä ettei se mene siihen, että ollaan aina yhdessä, mutta saman katon alla voitas asua kummiski.
- sitäminäkintahtoisin
Tämä kuulostaa juuri siltä mitä itsekin sanoisin.
- syvälläkävin
Enpä taida nyt jaksaa nähdä mitään niin kauaskantoista. Jos nyt nykyiset murheet selvittäis ja nousis vähän elämän päälle takaisin niin sitten jaksais alkaa haaveilemaan taas. Ehken ihan peruskauraa näe onnellisuutena vaan jotain erityistä uutta tai hyvää, mutta sitä mulla ei ole vielä voimia ajatella.
- Vaillaodotuksia
No en oikeen osaa unelmoida, riskinä olis pettymystä toisen perään. Suoaittelen elämään hetkessä
- Toiveitaelättelen
Näen luotettavan ihmisen lähelläni jota arvostan ja hän arvostaa myös minua. Omaamme yhteisiä harrasteita, mutta viihdymme myös yksin. Sanoja emme jokainen hetki tarvitse, sillä aistimme toistemme tunnetiloja oikein hyvin. Elämämme on omanlainen sen alusta loppuun asti. . . .
- avioliitostaviis
Minä ja hän
vieretysten
20 vuoden jälkeenkin
sanomassa toisillemme
tahdon - hiljaahyväätulee
En kerro, sillä minun unelmani ovat minun ja vain minun.
- Rakastavan
Ja lämminhenkisen parisuhteen.
Jotain uutta ja rauhoittavaa.
Ja,ettei kauan tarvitsisi tätä hulluutta enää kestää... - onnionniunelma
Rakkauden... Yhteiset haaveet ja niiden toteutuksen. Elämän jossa elän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798