Sitä vaan tässä meinasin, että kun nykyjää on tuo perämieshomma kovastiki tullu muotii, nii Kitteehä vois lyyvä sillä rahoiks ja tehä hirmuset mainokset että meilläpä sitä ollaa oikee kunnon homoja ja ollaa aina oltu kun paikatkii nimettii sen mukkaa! Siitähä se sitte oikee evistykselline maine alakas levitä maailimalle ja tiijä mite hirmuset homolaumat tänne tulis matkailemmaa ja tuomaa rahhaa nii perkeleesti.
Nii että mistäkö sellane paikka löytyy. Tästä: https://www.retkikartta.fi/
Koortinaatit nimen kohalle on P=6894223 I=665148
Kiteen Homo
5
327
Vastaukset
- TälläinenHuomio
Koordinaattihaussa on napsautettava kohtaa ETRS-TM35FIN ennen kuin lisää P=6894223 I=665148
- paikastatoiseen
Paikannimihaulla tulee ilmoitus "Homo, Talo, Kitee".
Näyttää löytyvän myös Haarajärvi..onkohan näillä nimillä jonkinlainen yhteys keskenään.
- Anonyymi
tätä olen myös ihmetellyt että ei kukaan ole myöskään kiinostunut vaikka olen vaikka olen yrittäny saadakseen oman homon Kiteelltä miksi se on nän vaikeaa näin nyky aikan Homo on aina homo sanoo latinalainen kirja missä HOMOT Kiteellä ovatko Homot piilossa ettei näe minua kun tykkään kauniista Miiehistä olenko jotta ei saa minun Kanssa Rakastalla vaan olenko ruma tai liian köyhä missä on vika ????
- Anonyymi
Onko Kiteellä oikeita homomiehiä ja jos on, mistä ne voisi löytää? Kaverin puolesta kyselen, itse olen hetero
- Anonyymi
Uimahallin parkissa kokoontuvat torstaisin 21.00 pojilla pemarit ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038