800-1100€ Koneen Harkinta

vittusekone

https://m.verkkokauppa.com/fi/product/58845/fsrvt/Asus-GR6-tietokone-Win-8-1-mustah
(900€)

ttp://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ACDTSQYEQ212/acer-predator-g3-605-pelitietokone#tab-specsli (1100€)

oon 11v ja säästössä 100€ vasta.
mulla kestää 2-4vuotta että saan sen koneen.
Onko se kone jo vanha ja kantsii hankkia parempi?
Tässä ois 2 konetta josta en osaa päättää kumpi pitää ostaa .

1100€ Kone
-> Ylhäällä

900€ Kone
-^ kaikkein ylimpänä

Siitä koneesta etten haluu mitää paskoi 600€ peliloneita jotka ei edes pyöritä pelejä.

haluun semmosen joka jaksaa pyörittää ainakin Counter Strike Global Office
Max grafiikoilla ja 180 - 300fps.
Mahdollisimman halpa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittunetarbilleey

      Ja vieläkin se tulee vitun kalliiksi niin tarvii nämäkin Razer Naga Hex Wraith pelihiiri (punainen)
      SteelSeries Siberia V2 Headset Valkoinen
      Raer DeathStalker – Expert Gaming Keyboard
      150-200€ näyttö
      kalliimman koneen kanssa varmaa 1500€joku halppis Pelikone myös tarvikkeet mukaa joka pyörittää pelejä hyvin.

      • hmhmhm

        Teetätä pelikone, ei valmista kannata ostaa.

        Saat silloin juuri sellaisen, mitä tarvitset ja yleensä saat myös enemmän tehoa per € tällä ratkaisulla.

        Kaiken lisäksi saat koneen, jota voit päivittää. Eli ei tarvitse aina ostaa kaikkea uudestaan, kun on valmiina hyvä kotelo, näyttö, kiintolevy, jne.

        All in one koneissa, joudut aina onstamaan koko paskan uudestaan.

        Valtavaa tuhlausta, ja jopa luonnon näkökulmasta aivan huuhaata vaihtaa toimiviakin osia, vain koska joku yksi asia ei riitä.


    • äläniitäosta

      Acer, HP Pavilion, PB koneet ovat täyttä kuraa. Eivät kestä hyvin eöi hajoavat nopeasti

    • XI-v_lle

      Osta kaikki, satkusta saa takaisin vielä nallekarkkirahaa.

      Kun trollaa kannattaa miettiä mitä trollaa ( ja kiroilla vähemmän vai opetetaanko tarhassa kiroilua?).

      • öötarvitsenkoneen

        Tosi asia kyseessä.


    • Mdodl

      Keräisit hyvä lapsi ne rahat ensin ellei sitten äiti vedä 900e taskusta niinkin monille ylihemmotetuille lapsille käy...

    • fdsafdsa

      Aloitustrollaukseen kantaaottamatta

      Acer 1099€
      " Intel Core i5-4460
      Nvidia GeForce GTX 960
      8 GB RAM, 1 TB HDD"

      Ostaako noita joku? Siis tuohon hintaan olen tällekin sivustolle laskenut ihan ok palikoista tehtyjä koneita, joissa on ollut selvästi paremmat osat. Tuossa on kyllä katteet kohdillaan...

      • fdsafdsa

        Tuohon hintaan esim. 4690K GTX970 250Gt SSD 650W Gold-tason XFX.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe