Markkinoiden nimen voisi muuttaa "Klamilan lettu ja muikkumarkkinat", ilma suosi tapahtumaa ja ihmisiä oli vaikka ja kuinka, sekä autoja p-alueet täynnä, ikävä kyllä alueella oli myös koiria, vaikka tapahtumaa mainostavissa lehtiotsikoissa oli että ei koiria alueelle, on se kumma kun ei pidetä lupauksista kiinni, paikalla oli järjestyksenvalvojia paljon, p-alueilla ja tien varrella, koirat talutettiin alueelle monen järjestyksen valvojan silmien edestä.
Kalasatama
14
136
Vastaukset
- hgghhgdsa
Mitäs ne koirat siellä haittaa kun kiinni pidetään, liikkuuhan ne yleisillä paikoilla muutenkin.
- koiruuson
Miksi koirien tulo alueelle oli kielletty, mutta silti sallittiin koirien siellä liikkua.
Koirat markkina-alueella voi haitata/häiritä monia ihmisiä, jotkut pelkäävät, jotkut ovat kovastikin allergisia koirille, joitakin voi muuten ahdistaa koirien paikalla-olo, ja miksi niitä yleensäkään pitää tuoda esim. markkinoille missä on paljon ihmisiä, ja elintarvikkeita myynnissä.
En milloinkaa vie koiraani toreille tai markkinoille, ei ne ole koiria varten järjestetty.
- Hölmöyskukoistaa
Koira ihmiset ovat nykyisin idiootteja ja täysiä kusipäitä pitävät piskiään perheenjäsenenä jolla samat oikeudet kuin ihmisillä.
- hurtatpois
Aivan samaa mieltä kanssasi, ja jos menet ja huomautat, kovat haukut saat niskaasi koiran omistajalta.
- naukkis
Ihmettelen tapahtuman nimeä! Silakkamarkkinat??? Kalaa ei ollut myynnissä kuin muutamassa kojussa, lakua ja muuta krääsää sitäkin enemmän. Tavalliset markkinat ne oli! Nimi oli niin harhaan johtava kuin voi olla!
- vaikeaheikki
Joku jo ehdotti että "Muikku ja Lettumarkkinat"
Ei sen puoleen muikkuhan on hyvä kala, olisiko parempi nimi Klamilan syysmarkkinat.
- 35225235
Koira vaatii kunnon kuria ja nyrkkiä että oppii paikkansa "laumassa". Nykyset suvakkilehmät ei tätä tajua, siksi koirat käyttäytyy kun irakin maahanmuuttajat.
- kurikoiralle
Aivan, nykyään koira on pomo joka perheessä, sitä elukkaa kohdellaan kuin ihmistä, siitä jopa puhutaan "hän" muodossa, vaikka se on ainoastaa eläin, kuolaava koira.
- kallistapeetä
Astuin viime viikolla koiran paskaan jossain kohtaa. Kengät,sukat,verkkarin lahkeetki sonassa. Samaten sit matto eteisessä ku en ollut huomannu. Jos tietäisin ulkoiluttajan, maksattaisin. Paskattakaa ne rakkinne metässä!
- Ajos
Oletko itse saanut nyrkkiä?
- isohanska
Ajos kirjoitti:
Oletko itse saanut nyrkkiä?
Olen saanut , koska olen nyrkkeilijä.
- Max55
Miksi nyrkkiä viattomalle luontokappaleelle? Raukkamaista, koira ei pysty antamaan nyrkkiä takas!
- mimmi2
Hankkikaa ihan oma elämä
- hyihoo
Meillä on ihan oma normaali elämä, mitä ei koirat määräile.
Koiraihmisillä ei ole omaa elämää, he elävät koirien ehdoilla, mikä on aivan sairasta touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812