Kuka oli paikalla? Mitä jäi mieleen? Puvut päällä ainakin oltiin.
Ensimmäiset festivaalit 1968?
6
146
Vastaukset
- Retukeffeli
Joo, tuli oltua, vaikka ikää ei ollu ko 7v. Sillon juhulat oli vain 2 päiväset, eli lauantai ja pyhä. Niin, vaathet oli päällä vielä sillon, toisin ko 10v myöhemmin. ;)
- Perppuripulimanni
Sillon kuliethin urheilukentälä fiksummisa ja virallisemmisa kutheisa ko nykyhän hautajaisisa.
- terjärvdesawertys
Oli paikalla ja mieleen on jäänyt Aurenin suunnittelema Festivaalijuliste.
- KaipaanTakaisin
Ensimmäisen kerran muistan Festivaalit siitä, kun tultiin Kaustiselle mummolaan Kokkolasta, niin maantien varsi oli telttoja täynnä.
Vuosilukua en muista, mutta taisi olla lähempänä -80 lukua.
Voisipa palata ajassa taaksepäin niihin aikoihin.
Silloin kaikki oli paremmin, kun nyt on lähes kaikki sukulaiset kuolleet ja tuolloin he olivat elossa. - Festareillaminäkin
Minä olin mutta siinä vaiheessa vielä äitin masussa =)
- Siltatanssija
Hector oli. Ja hippejä. Todella kuuma kesäfestivaali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774