Kuka oli paikalla? Mitä jäi mieleen? Puvut päällä ainakin oltiin.
Ensimmäiset festivaalit 1968?
6
128
Vastaukset
- Retukeffeli
Joo, tuli oltua, vaikka ikää ei ollu ko 7v. Sillon juhulat oli vain 2 päiväset, eli lauantai ja pyhä. Niin, vaathet oli päällä vielä sillon, toisin ko 10v myöhemmin. ;)
- Perppuripulimanni
Sillon kuliethin urheilukentälä fiksummisa ja virallisemmisa kutheisa ko nykyhän hautajaisisa.
- terjärvdesawertys
Oli paikalla ja mieleen on jäänyt Aurenin suunnittelema Festivaalijuliste.
- KaipaanTakaisin
Ensimmäisen kerran muistan Festivaalit siitä, kun tultiin Kaustiselle mummolaan Kokkolasta, niin maantien varsi oli telttoja täynnä.
Vuosilukua en muista, mutta taisi olla lähempänä -80 lukua.
Voisipa palata ajassa taaksepäin niihin aikoihin.
Silloin kaikki oli paremmin, kun nyt on lähes kaikki sukulaiset kuolleet ja tuolloin he olivat elossa. - Festareillaminäkin
Minä olin mutta siinä vaiheessa vielä äitin masussa =)
- Siltatanssija
Hector oli. Ja hippejä. Todella kuuma kesäfestivaali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399