ELLA & ALEKSI...?

Pate

Ryminällä suomalaiselle tähtitaivaalle on noussut tuikkimaan duo Ella ja Aleksi. Voin kehua heidän musiikkiaan estoitta hyvintehdyksi ja piristäväksi. 'Minkäikäisiä he ovat?', olen kuullut kysyttävän. Ja 'henkilöllisyyttä ei voi paljastaa nuoren iän takia'.
Jotenkin vain tuntuu, että kyseessä on sama ilmiö a'la Pikku Oravat, Smurffit, Bat ja Ryyd jne. eli ääntä on teknisesti hieman muutettu ja saatu juttuun uusi ulottuvuus. Ehkä olen väärässä.
Huom! Tätä ei ole kirjoitettu kyykäärmeen kielellä...

8

5364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi kiinnostaa?

      Niin, se ikä.

      http://www.nyt.fi/musiikki/artikkeli/1101978048215

      Minusta on erittäin järkevää ja perusteltua ettei Ellan ja Aleksin oikeaa henkilöllisyyttä ole kerrottu, koska nelivuotias ei varmastikaan pystyisi hahmottamaan/ymmärtämään julkisuutta samalla tavalla kuin aikuinen. Musiikki on ammattiäijien tekemää, siitä vastaavat Egotrippi-yhtyeestä tuttu Sampo Haapaniemi ja Teleks-hemmo Markus Koskinen.

      Ehkä olet väärässä.

      • LoC

        Ei mujankauta!! Vai oikein gotrippailija miesten tkememää, Sori kun typottaa. :-)

        Lasten suojelu on kyllä perusteltua, mutta en ikuna ymmärrä, että miksi musiikkia olisi pidettävä hyvän kuuloisena, vaikak se saakin pikkulapset hytkymään. Ehkä tää on sitä taiteellisen määrittelyn väljyyttä.


      • MariaT
        LoC kirjoitti:

        Ei mujankauta!! Vai oikein gotrippailija miesten tkememää, Sori kun typottaa. :-)

        Lasten suojelu on kyllä perusteltua, mutta en ikuna ymmärrä, että miksi musiikkia olisi pidettävä hyvän kuuloisena, vaikak se saakin pikkulapset hytkymään. Ehkä tää on sitä taiteellisen määrittelyn väljyyttä.

        Jos olisi hampaissa paikkoja niin ne saisi kyllä välittömästi irtoamaan tuollaisten lapsitähtien ärsyttävillä renkutuksilla. Ja veikkaan että siellä on muutama ihminen vetämässä rahoja välistä niin ettei Ella ja Aleksi tule koskaan näkemään euroakaan. Sääliksi käy lapsiraukkoja, muttä äitin ja iskän asuntolaina siinä varmaan mukavasti lyhenee...


      • Black pearl
        MariaT kirjoitti:

        Jos olisi hampaissa paikkoja niin ne saisi kyllä välittömästi irtoamaan tuollaisten lapsitähtien ärsyttävillä renkutuksilla. Ja veikkaan että siellä on muutama ihminen vetämässä rahoja välistä niin ettei Ella ja Aleksi tule koskaan näkemään euroakaan. Sääliksi käy lapsiraukkoja, muttä äitin ja iskän asuntolaina siinä varmaan mukavasti lyhenee...

        Mäkän en tosiaan ymmärrä: ei ole kovin paljon järkee laittaa niin pieniä pentuja tekemään musaa. Eihän ne tajua siitä vielä yhtään mitään? Onneks tuo on vaan tommoinen tähdenlento...Ei kauan kestä. Ei varmasti.
        En kuuntele tollaista musiikkia, ja musta se on tosi ärsyttävää (just sen takia en kuuntele). Voihan siitä toki joku pitääkkin, mutta mä en vois sanoa sitä hyväksi edes vitsillä. Musta se on kerrassaan ärsyttävä, sanatkin on tosi tyhmät... mutta se nyt ei ole ihmekkään, jos ne oikeasti on semmoisia pikkukakaroita.


      • ella ja aleksi
        Black pearl kirjoitti:

        Mäkän en tosiaan ymmärrä: ei ole kovin paljon järkee laittaa niin pieniä pentuja tekemään musaa. Eihän ne tajua siitä vielä yhtään mitään? Onneks tuo on vaan tommoinen tähdenlento...Ei kauan kestä. Ei varmasti.
        En kuuntele tollaista musiikkia, ja musta se on tosi ärsyttävää (just sen takia en kuuntele). Voihan siitä toki joku pitääkkin, mutta mä en vois sanoa sitä hyväksi edes vitsillä. Musta se on kerrassaan ärsyttävä, sanatkin on tosi tyhmät... mutta se nyt ei ole ihmekkään, jos ne oikeasti on semmoisia pikkukakaroita.

        oikeesti hirvee moni ei tohon pysty neljä vuotiaana et säki voit pitää suus kiinni aattele jos ne isona lukee tätä palstaa !! Ps oisitko itte parempi???


      • CIH_Information_Company

        Rupes kyllä ärsyttämään ettei niitten oikeat nimet ole Ella ja Aleksi! Uteliaisuuttani kyselen, tietääkö kukaan oikeita nimiä!?

        Ja tottakai nelivuotiaan kannattaa tehdä musahommia. Mahtava homma.


    • pikku-fannie

      NE ON 4 VUOTIAITA TOSI NUORIA EI VOI KYL SANOO MUUTA KU ET JAKSAVAISII IHMISII JO 4 VUOTIAANA EI TOHON MONI 4 VUOTIAS PYSTYIS

      • D v D

        Ella ja Aleksi on LÄHITUTTAVIA noille tuottajille....


        tyhmä!


        ja se musiikki on kyl ihan kamalaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe