Riston ja Riston "persoonien" ajanviettopaikka

PalstaOnPäivisin

Mistä tiedän? Tiedänpähän vaan.

11

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0123abcd

      ...taitaa ottaa päähän, eikö vaan! Kutkuti,kuti, kuti... vieläkin äkäpussia harmittaa.

      Se on ihan löpön löpö, joka leikistä suuttuu...

      • ristoshow

        aha, nyt "risto" vaihtoi suviin ja rosaan. Risto ja anneko kyllästytti.
        Sama "risto" trollas pohtia miehen eräänä "hän" naisena. Myöhemmin sama "hän" alkoi anneksi. ouluunko kaikki show suuntaa?


      • Ristoonnainen

        Vantaan suunnalle mä veikkaan. Skitsoja akkoja tulee sieltä. Risto on nainen


      • ristosekaisin
        ristoshow kirjoitti:

        aha, nyt "risto" vaihtoi suviin ja rosaan. Risto ja anneko kyllästytti.
        Sama "risto" trollas pohtia miehen eräänä "hän" naisena. Myöhemmin sama "hän" alkoi anneksi. ouluunko kaikki show suuntaa?

        Kuka muistaa moottorisaha murhasta, hannibal lecteristä ja helikopterista pudottamisesta kirjoittelevaa "heiskasta" joka kaipasi aina jotain "Rrrrrr" joka muuttui hiljalleen riinaksi mutta oli ennen sitä ronja. "Risto" niidenkin takana.
        Jii oli "heiskasen" vihan kohde ja "pohtia_miehen" jo "heiskasena" kirjoittaja omi kuuluvan itselleen ja itseensä. Halusi yhdistää nämä itseensä kuuluvaksi. Vihasi ja samalla omi jajotenkin rakasti hahmoa sekä kilpaili siitä muiden palstalaisten kanssa. "Niina" on yksi saman kirjoittajan palsta renkutus myös. Vihan kohde myös.
        Nyt on Jaana, anna, anne, fanny, ronja ja riina ainakin olleet saman trollin kaivattuja.


      • uskonolevan

        Mä veikkan että sama trolli on myös pxp ja pistepistepiste ja ... sekä woman with angels, maan_nainen, paskapaskapaska nicit.
        Samanlaistan ilkeilyä ja kosto meininkiä niillä. Kirjotustyylikin täsmää. oli jostain vantaalta muistaakseni. Omi kaiken joka sopii ton "riston" ja "suvi" kans samaan muotti maneereihin. "Adios" tulee myös sujuvasti kaikilta noilta niceiltä kun niitä puhuttaa liikaa pussiin ja enää ei kirjottaja pysty luikerteleen pinteestä.

        Kunnon palsta trolli joka tähtää kiusaan ja vaihtaa siksi nopeasti uuteen niciin.


      • Anonyymi
        uskonolevan kirjoitti:

        Mä veikkan että sama trolli on myös pxp ja pistepistepiste ja ... sekä woman with angels, maan_nainen, paskapaskapaska nicit.
        Samanlaistan ilkeilyä ja kosto meininkiä niillä. Kirjotustyylikin täsmää. oli jostain vantaalta muistaakseni. Omi kaiken joka sopii ton "riston" ja "suvi" kans samaan muotti maneereihin. "Adios" tulee myös sujuvasti kaikilta noilta niceiltä kun niitä puhuttaa liikaa pussiin ja enää ei kirjottaja pysty luikerteleen pinteestä.

        Kunnon palsta trolli joka tähtää kiusaan ja vaihtaa siksi nopeasti uuteen niciin.

        Sinähän se vasta trolli oletkin. Tulin palstalle vasta tällä vuosikymmenellä ja sinä kuulostat vieläkin tolta samalta.. :D


    • Anonyymi

      Juu

    • Onko se sulta pois.....
      <3

    • Anonyymi

      Taitaa olla niin sanottu Risto kovin sairas

      • Juu.......
        Uskomattomasti....
        <3


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe