Riston ja Riston "persoonien" ajanviettopaikka

PalstaOnPäivisin

Mistä tiedän? Tiedänpähän vaan.

11

76

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0123abcd

...taitaa ottaa päähän, eikö vaan! Kutkuti,kuti, kuti... vieläkin äkäpussia harmittaa.

Se on ihan löpön löpö, joka leikistä suuttuu...

• ristoshow

aha, nyt "risto" vaihtoi suviin ja rosaan. Risto ja anneko kyllästytti.
        Sama "risto" trollas pohtia miehen eräänä "hän" naisena. Myöhemmin sama "hän" alkoi anneksi. ouluunko kaikki show suuntaa?

• Ristoonnainen

Vantaan suunnalle mä veikkaan. Skitsoja akkoja tulee sieltä. Risto on nainen

• ristosekaisin
        ristoshow kirjoitti:

aha, nyt "risto" vaihtoi suviin ja rosaan. Risto ja anneko kyllästytti.
        Sama "risto" trollas pohtia miehen eräänä "hän" naisena. Myöhemmin sama "hän" alkoi anneksi. ouluunko kaikki show suuntaa?

Kuka muistaa moottorisaha murhasta, hannibal lecteristä ja helikopterista pudottamisesta kirjoittelevaa "heiskasta" joka kaipasi aina jotain "Rrrrrr" joka muuttui hiljalleen riinaksi mutta oli ennen sitä ronja. "Risto" niidenkin takana.
        Jii oli "heiskasen" vihan kohde ja "pohtia_miehen" jo "heiskasena" kirjoittaja omi kuuluvan itselleen ja itseensä. Halusi yhdistää nämä itseensä kuuluvaksi. Vihasi ja samalla omi jajotenkin rakasti hahmoa sekä kilpaili siitä muiden palstalaisten kanssa. "Niina" on yksi saman kirjoittajan palsta renkutus myös. Vihan kohde myös.
        Nyt on Jaana, anna, anne, fanny, ronja ja riina ainakin olleet saman trollin kaivattuja.

• uskonolevan

Mä veikkan että sama trolli on myös pxp ja pistepistepiste ja ... sekä woman with angels, maan_nainen, paskapaskapaska nicit.
        Samanlaistan ilkeilyä ja kosto meininkiä niillä. Kirjotustyylikin täsmää. oli jostain vantaalta muistaakseni. Omi kaiken joka sopii ton "riston" ja "suvi" kans samaan muotti maneereihin. "Adios" tulee myös sujuvasti kaikilta noilta niceiltä kun niitä puhuttaa liikaa pussiin ja enää ei kirjottaja pysty luikerteleen pinteestä.

Kunnon palsta trolli joka tähtää kiusaan ja vaihtaa siksi nopeasti uuteen niciin.

• Anonyymi
        uskonolevan kirjoitti:

Mä veikkan että sama trolli on myös pxp ja pistepistepiste ja ... sekä woman with angels, maan_nainen, paskapaskapaska nicit.
        Samanlaistan ilkeilyä ja kosto meininkiä niillä. Kirjotustyylikin täsmää. oli jostain vantaalta muistaakseni. Omi kaiken joka sopii ton "riston" ja "suvi" kans samaan muotti maneereihin. "Adios" tulee myös sujuvasti kaikilta noilta niceiltä kun niitä puhuttaa liikaa pussiin ja enää ei kirjottaja pysty luikerteleen pinteestä.

Kunnon palsta trolli joka tähtää kiusaan ja vaihtaa siksi nopeasti uuteen niciin.

Sinähän se vasta trolli oletkin. Tulin palstalle vasta tällä vuosikymmenellä ja sinä kuulostat vieläkin tolta samalta.. :D

• Anonyymi

Juu

• Onko se sulta pois.....
      <3

• Anonyymi

Taitaa olla niin sanottu Risto kovin sairas

• Juu.......
        Uskomattomasti....
        <3

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      871
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      176
      864
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      576
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      531
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      129
      523
    Aihe