Olipa hyvä kuva Kalevassa tänään Torniossa välikohtauksen aiheuttaneesta roskaväestä, jotka taitavat saada syytteen Suomenlipun häpäisystä ja kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan. Näkyi olevan kuuluisa putaalaissakkikin siellä töppöilemässä.
Pääministeri nimitti sakkia hörhöiksi. Jari Tervo ja Ruben Stiller sanoivat valkoiseksi roskasakiksi.
Kyllä pitää ihmetellä ihmisten matalaotsaisuutta ja sivistymättömyyttä, kun alennutaan tuollaiseen vihan ilmaisuun valtakunnan rajalla. Siinä ei järki päätä pakota.
Roskaväkeä lippuineen isossa kuvastänään Kalevassa
21
66
Vastaukset
- Hyväkuva
Joukossa tyhmyys oikein säteilee.
- veäpel
Taidat kannattaa mustaa lippua. Niitä liehui "meillä on unelma" tapahtumassa.
Suomen lippua ei Tornion tilaisuudessa häpäisty, vaan annettu arvoa! Meillä on toistaiseksi siniristilippu ennen, kuin isis pakottaa käyttämään omaansa.
Yrität selvästi vaikuttaa 3.10 Tornioon lähteviin. - Hoopoilua
Lipun häpäisijöitä he ovat veteraanien mukaankin. Kannattaa varoa syytettä jos aikoo lähteä taas mellakoimaan. Niin ja nolaahan siellä itsensä ikiajoiksi niin kuin muuan putaaalaisnainenkin vaaleine kaunottarineern teki. Mitenkähän se oli saanut lapsetkin puhutuksi mukaan, luulis edes heillä olevan tietoa enemmän.
- puttaalainen
Lue Fortumista miten Sipilän ottopojat hätyyttelevät alakouluikäisiä tyttöjä Oulun seudulla.
Kurkela oli syystä huolissaan, kuten me monet muutkin äidit. Aiheesta olivat mieltä osoittamassa. - johanonjutut
Syytettä varoa jos mielenilmaisuun osallistuu ? Mikä valopää oikein olet ?
- joukolla_mukaan
Jassoo,vai oikein iki ajoiksi nolaa itsensä jos käy mielenosoituksessa?
Melkein luulen, että olet marssinut vappumarsseja silloin kun siihen vielä
joku mukaan tuli Neuvostoliiton lippua heilutellen ? Osuinko oikeaan ?
Minulle on lauantaina elämäni toinen milenilmaisu,ensimmäinen oli pariviikkoa sitten ´rajalla Torniossa. Hyvä rauhallinen tilaisuus se kyllä oli.
- uutta-minulle
Asun rajalla ,enkä ole huomannut mitään merkkejä suomenlipun häpäisystä,enkä mistään kiihotuksesta mitään kansanryhmää vastaan.Ketokaa nyt hyvät ihmiset tarkemmin.Kuka täällä on mitään vihaa ilmaissut ?
- sentaas-näette_suvakit
Ai jaa! Täällä suvakit on paniikissa mielenilmaisusta, joka pidetään 3/10 kello 12.00
rajalla tullien aukiolla.Se kyllä pidetään ihan siitä huolimatta, mitä mieltä suvakki porukat on. Siihen kun sattuu olemaan Suomen lakien mukaan täydellinen oikeus.
Äläkä sekoita pääministeriä tähän,hän ei ole ketään mielenilmaisun johdosta nimitellyt.Hänen tyyliin se ei kuulu.
Jari Tervo ja Ruben Stiller voivat kyllä nimitelläkkin,mutta kukas siitä nyt pahastuis?
Mutta kumpainenkin voi myös tulla mukaan mielenilmaisuun,sillä puheella että esiintyvät "rauhanomaisesti hillitysti " niin kuin kaikki muutkin. Erivapauksia heille ei suoda.
Rauhanomainen milenilmausu laitonta maahantunkeutumista vastaan ihan niin kuin oli pariviikkoa aiemminkin. - ykx
"Oi maamme SUOMI SYNNYINMAA MAA KALLIS ISIEN jne..........Haukiputaalaisista oli todella hyvä kuva jess.ja ei muuta kuin tornioon lauantaina mielen ilmaisuun!
- otopoika
sipilän ottopojat oli kastellissa hippasilla.
- ykx
Ei se kyllä tuo meidän siniristilippumme mamun käteen sovi.
- roskasak
Siinäpä oli taas tunnettu roskasakin porukoissa liikkuva saanut pinnistetyksi oikein useampia kirjoituksia. Mahtoi ottaa tiukille niillä lahjoilla. Heh-heh, paljastuit käsialasta.
- JoonDoe
Eiköhän se ole se Kaleva lasikatseisen pääministerin kannatuslehti,diktaattorihan se on,puhuu jo valtion asioista minä muodossa.Saa nähdä milloin vanhan liiton kepulaisten pinna palaa Sipilään,oli jo eilen Kääriäisen Sepon persekin irti penkistä,kun ihmetteli oikein ääneen,mihin sopimisen taito on joutunut Suomessa.
- Putaanpöljät
Menkäähän taas nolaamaan itsenne. Hommatkaa lippu jossa lukee: tässä sakissa tyhmyys tiivistyy! Kulkekaa sen takana käsikädessä ja lausukaa: Me olemme roskasakkia eikä meillä tieto ja järki päätä vaivaa! Olemme kerran käyneet Kellossa ja toisella reissulla peräti Iissä asti, nyt olemme uskaltautuneet melkein jo ulkomaille. Se on sitä meidän roskasakin globaalisaatiota, hei hurraa!
- buaaa
Miten vittu voit olla noin tyhmä, sori vaan, mut taidat olla vain pelkkä trolli/matu. Jos et kumpaakaan, niin mietippä et jotku osaa ajatella vähän pidemmälle asioita. Oletko edes tutustunut islam uskontoon minkään vertaa??? Käyppä vähän tutkimassa, niin tiedät mitä kuffareille(väärä-uskoinen) on tiedossa. Jos et sen verran tajua missä ollaan menos, niin huuda vain meillä on unelma paskaa.......Mut luulen, et olet vain joku, joka haluaa saada paskanjauhamisesta mielihyvää.
- nytttenki
kattokaa miten vääräuskoisille käy
kemijärvi sivu otsikko
NYT SE ALKOI
- SOTTULIK
TÄNÄÄN TORNIOON ENEMMÄN ROSKAVÄKEÄ
MINÄ LÄHDEN HAUKIPUTAAN EDUTAJAKSI AINAKIN
NÄÄ SAATANAN JOUKOT TÄYTYY SAADA VITTUUN TÄÄLTÄ
JA TERVO AJAA POIS MAASTAMME.JA TÄÄ RUUBERTTI
SOTILAITA KAIKKI - virheepuo
Vihreä puolue pitäs lakkauttaa kokonaan
ovat suvakkeja kaikki. - Rooska
Roskaväki on hyvä nimitys. Kiitos Jari Tervo.
- hölmöl
Roskasakki kävi taas nolaamassa itsensä Torniossa.
- verikiokso
suvakeille oma vero 44€ päivässä oman mamun hoidon kustannuksista.
ja ottakaa ne omaan kainaloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579