Tercell! Autojen aatelia!

Tercellimän

Tercell on rehellinen auto, piästöt on kohillaan.
Turvaväli on taattu, ei roiku kukkaan takapuskurissa kiinni. Polliisi kerran pyssäytti ja kehotti asentammaan kirkkaammat takasumuvalot takasavujen takia.

Parasta Tercellissä on se, kun eukko kieltäyty lähtemästä kyytiin 14 vuotta sitten. Päätös on edelleen pitäny.

Huononita Tercellissä on se, että anoppi ois aina änkeemässä kyytiin.
No anoppi onkii luonnevikanen ja haluaa kasvattoo kiukkua entisestään Tercellin avulla.

Tuossa toissa vuonna huomasin, jotta laatuauto Tercellin pohjassa on pari ruostetäplee. Ja katsatus oli kohta huulilla.

Elähän mittään, haittiin nuapurin Jaskan kanssa Lötjösen kyläkaupasta 4 X Olvin joulukalenteria eli asiamiessalakkua tarjouksesta.

Siinä sitten nostettiin Tercelli pukille ja alettiin töihin. Ensin oli Jaskan vuoro tyhjentöö joulukalenteria ja minä lätkin vasaralla sitä mukkoo littanoiks tyhjiä hylsyjä ja paukutin popniiteillä niitä kiinni tercellin pohjaan.
Vaihettiin aina työtehtäviä about six-bäck annoksen jäläkeen. Vuorokauvessa tuli valamista.
Oli se kovvoo touhua, piätäkii särki niin prkeleesti seuraavana aamuna.

Katastuksesta Tercelli mäni läpi niin että heilahti, vaikka katsastusmiehet yrittivät oikein ryhmätyönä ja tiimissä löytee jottain perusteita ja aiheita Tercellin saamiseks pois rekisteristä ja paalattavaks. Tarjosivat jopa tiskin alta triplana romutuspalakkiota.
Turhaan.
Pois lähtiessä kysyvät jotta oonko minä äskettäin ajanu Olvin rekan yli.

Kova kysyntä Tercellillä nykysin on.
Halukkaita ostajia on joka mutkassa.
Ruotsin armeija tarviis tehokkaita syvyyspommeja rys..tuntemattomia sukellusvenneitä pelottelemaan ja Suomen ilmavoimilla olis tarvetta kunnon simulaattorille, jolla testattas Hornet lentäjien ääriolosuhteitten sietokykyä.
Kovasti ovat soitelleet molemmat ostajaehokkaat.

Turhaan. En myy.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3573
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        162
        2191
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        209
        1891
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        135
        1782
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        362
        1211
      6. 80
        1185
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1125
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        134
        1051
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        53
        964
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        940
      Aihe