Tulisitko hakemaan minut pois täältä.....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=uG0h1SrNKZ8
Anne.......
13
<50
Vastaukset
Paha olla ilman Annea....
Kuule minua Pikkuinen..- voiripe
sun kanssas. missä sä oot, en tiedä, mut tuskin siellä, missä minä en olisi käynyt jo, jonkun, ehkä toisen asian puitteissa.
soita sille annelle. - kyllä_tulen_Annesi
Jos olisitkin se minun Ristoseni, niin missä sinä olet? Tulen, jos olet oikeasti juuri se minun omani. Tulen ihan mihin vaan sinun vuoksesi. Tunteisiini kosketti myös tämä biisi valintasi, myös kirjoituksesi. Tämmöinen minä olen. Laita nyt hyvä mies minulle viesti, jos yhtään epäilet, että täällä on se oikea Anne. En pelkää mitään, en arastele ketään. Minähän tulen vaikka muurien läpi, jos niikseen. Minua ei estele kukaan eikä mikään:D Jos niikseen. Tulen sinun luoksen, otan sinut minun kainaloon, jos niin haluat.
- Annesi
kyllä_tulen_Annesi kirjoitti:
Jos olisitkin se minun Ristoseni, niin missä sinä olet? Tulen, jos olet oikeasti juuri se minun omani. Tulen ihan mihin vaan sinun vuoksesi. Tunteisiini kosketti myös tämä biisi valintasi, myös kirjoituksesi. Tämmöinen minä olen. Laita nyt hyvä mies minulle viesti, jos yhtään epäilet, että täällä on se oikea Anne. En pelkää mitään, en arastele ketään. Minähän tulen vaikka muurien läpi, jos niikseen. Minua ei estele kukaan eikä mikään:D Jos niikseen. Tulen sinun luoksen, otan sinut minun kainaloon, jos niin haluat.
nyt olisi muutoinkin oikein sopiva hetki sinun kanssa
- Lillipilli
No kävitkö siellä lääkärissä tänään vai alkossa?
- lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Lääkärissä on käyty, ei alkossa..
Kaapissa on vähän olutta..No jatkuuko saikkulainen? Oliko mukava lekuri?
- Lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Saikkulainen jatkuu...
No hyvä saat levätä.
Lillipilli kirjoitti:
No hyvä saat levätä.
Kärsin levosta huolimatta....
https://www.youtube.com/watch?v=1V9n0UPtoUA- Lillipilli
Risto_ kirjoitti:
Kärsin levosta huolimatta....
https://www.youtube.com/watch?v=1V9n0UPtoUANo voi voi toista.
- Ristolle
Miksi oot saikulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
