Tanssipartneri haussa

Sami

hei!

Vähän yli nelikymppinen siisti, sopusuhtainen (173/74), kiva mies Helsingistä hakee tanssipartneria Taitokolmion kursseille joko Tuusulaan tai Keravalle. Päivät ovat joko maanantai tai torstai ja itse en ole kovin paljon tanssinut - kiinnostaa lähinnä nämä perinteiset ravintolatanssit kuten (hidas) valssi, tango, foksi, jive.

18

3081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian pitkällä ....

    • mutta liian kaukana

      Pitäsköhän mun ihan sun tähtes muuttaa Tuusulaan?

      • Sami

        Helsingistä ajaa autolla Tuusulaan varttitunnissa..


      • mutta liian kaukana
        Sami kirjoitti:

        Helsingistä ajaa autolla Tuusulaan varttitunnissa..

        Ei ole autoa, eikä edes ajotaitoa...


    • Trixie

      Olen itse hakemassa paria lattareihin tai boogie-woogieen ensisijaisesti, ja miel. lähempänä Hesaa, mutta jos ei noihin paria löydy, voisin harkita tätä. Ainakin tunnit alkavat tarpeeksi myöhään että töistä ehdin.
      Onko tietoa mitä kurssit maksavat? tähän kun tulee matkakulut sitten päälle.
      Itse hallitsen foxin/tangon, valssin, fuskun ja humpan "alkeet" eli perusaskeleet, eli paljon lajeja vielä ihan osaamattomissa ja treeni ei pahitteeksi noissakaan.
      Oma ilmoitukseni täällä 19.12., ks tietoni siitä, jos kiinnostaa.

      • Sami

        hei Trixie!

        Nämä jutu löytyvät nettisivuilta www.taitokolmio.net

        Aloitus voisi olla ma 10.1 klo 19.15 Keravalla ja siellä tammikuu. Loppukuusta siirto Tuusulaan ja siellä aloitus aina torstaisin 19.45 ja tällä mentäis alkukevääseen saakka..

        Mikäli olet edelleen kiinnostunut niin ilmoita sähköpostiosoitteesi niin voidaan tarkemmin sopia jatkosta. Kiitos.


      • Trixie
        Sami kirjoitti:

        hei Trixie!

        Nämä jutu löytyvät nettisivuilta www.taitokolmio.net

        Aloitus voisi olla ma 10.1 klo 19.15 Keravalla ja siellä tammikuu. Loppukuusta siirto Tuusulaan ja siellä aloitus aina torstaisin 19.45 ja tällä mentäis alkukevääseen saakka..

        Mikäli olet edelleen kiinnostunut niin ilmoita sähköpostiosoitteesi niin voidaan tarkemmin sopia jatkosta. Kiitos.

        Pystyt lähettämään mulle www.tanssi.netin keskustelu -palstalla mailia (kun kirjaudut sinne. Siellä voin vastata sulle yksityisesti ja kertoa mailiosoitteeni.) Osastossa "Viimeinen viikko" aihealue "Tanssilajit ja niiden harjoittelu" Trixien 23.12. jättämä viesti "Kurssipari hakusessa".

        Vielä en osaa sanoa lähdenkö Keravallekaan asti, etsin nyt vielä näihin Hesan kouluille paria, mutta to/Tuusula ei onnaa, kun sinne pitäisi mennä juna bussi? ja kävely? ja hikisenä sama takaisin, ei onnaa, ja torstaisin mulla on usein muuta menoa. (en tosin löytänyt koko paikkaa kartalta). Torst Lavatanssit-ohjelma on myös juuri sitä mitä mä jo osaankin, helmik. eteenp.

        Katsoin mainitsemaasi (graafikon horror) sivustoa, en löytänyt mitään hintatietoja. Täytynee soittaa. Mikä näistä sua siis kiinnostaa - onko tarkoitus tanssia koko ilta, ensin jivellä hikeen ja sitten hidasta valssia ? Mulle sopisi hitaat tango/lattari/swing, koska ehtimiseni kuudeksi jiveen Keravalle asti on täysin töistä riippuvaa ja etukäteen ennakoimatonta.


    • mari

      Olen jo syyskauden käynyt noilla Taitokolmion kursseilla ja aion jatkaa keväänkin. Tuusulan tunneille pääsen miltei aina ja Keravallekin yritän. Nyt pari ekaa Keravan maanantaita on vielä epävarmoja, hidasta valssia tekis kyllä mieli päästä harjoittelemaan. Olen ollut ilman vakiparia, mutta suhthyvin on parinvaihtokin toiminut. Keravalla on ollut aika paljon porukkaa ja välillä vähän ahdastakin mutta Tuusulaan on mahtunut hyvin, ja näin naisena ollut usein se mukava tilanne että miehiä on ollut enemmän! Mikä taas miehistä ei tietysti ole niin mukavaa.

      Tervetuloa mukaan parilla tai ilman. Parittomana olen ainakin minä paikalla 13.1.

      • Hidas valssi ym.

        hei!

        Hidas valssi kiinnostaa kyllä minuakin. Luulisin ehtiväni Keravalle maanantaisin juuri 19.15 - myöhemmin nuo Tuusulan ajat sopivat huomattavasti paremmin ja siellähän on sitten tuota valssia, foksia ja tangoa talven mittaan.


      • Nimetön
        Hidas valssi ym. kirjoitti:

        hei!

        Hidas valssi kiinnostaa kyllä minuakin. Luulisin ehtiväni Keravalle maanantaisin juuri 19.15 - myöhemmin nuo Tuusulan ajat sopivat huomattavasti paremmin ja siellähän on sitten tuota valssia, foksia ja tangoa talven mittaan.

        Maanantaina en ehtinyt mukaan hitaaseen valssiin mutta viimeinsen tunnin olin mukana hitaissa iskelmissä. Olitko Sami paikalla,ja jos niin miltä kurssi tuntui?
        Torstain tunneillakin Tuusulassa oli oikein runsas osanotto. Taisi olla enemmän porukkaa kuin koskaan kun olen ollut mukana. Ihan mukavaa kuitenkin.
        Maanantaina taas Keravalle, nyt toivottavasti ajoissa.
        Mari


      • Sami
        Nimetön kirjoitti:

        Maanantaina en ehtinyt mukaan hitaaseen valssiin mutta viimeinsen tunnin olin mukana hitaissa iskelmissä. Olitko Sami paikalla,ja jos niin miltä kurssi tuntui?
        Torstain tunneillakin Tuusulassa oli oikein runsas osanotto. Taisi olla enemmän porukkaa kuin koskaan kun olen ollut mukana. Ihan mukavaa kuitenkin.
        Maanantaina taas Keravalle, nyt toivottavasti ajoissa.
        Mari

        Mari, en ollut mukana. Oon käännellyt ja väännellyt tätä. Aloittaisin tod.näk. Tuusulassa 27.1 eli valssilla ja sen jälkeen foksi, tango ja ehkä häävalssikin. Myöhäisempi aika sopii mulle paremmin kuin toi Kerava.
        Mutta en viitsisi lähteä vain kokeilemaan löytyykö ylimääräisiä pareja vaan haluaisin löytää vakiparin, jonka kanssa saa sitten koko ajan harjoitella.


    • liian

      Ei sua kiinnostaisi harjoitella Helsingissä...

      • Sami

        Kerro mitä sulla on mielessä ja missä päin Helsinkiä?


      • mutta liian...
        Sami kirjoitti:

        Kerro mitä sulla on mielessä ja missä päin Helsinkiä?

        Olen käynyt viime syksynä Pasilan Pilvistepsissä, mutta siellä ei voi edetä mihinkään, jollei ole omaa paria ja se tilanne on nyt just kohta edessä.

        Viime kevään kävin Tanssiklubi Starissa, jossa vaihdettiin kyllä pareja, mutta toiset olivat aloittaneet jo syksyllä. Muuten paikka oli mukava.

        Aloitin viime syksynä sekä kilpatanssin alkeet että boogie woogien, mutta molemmat kaatuivat siihen, ettei ollut omaa paria.

        Haluaisin löytää oman parin, jonka kanssa harjoitella, oppia uusia tanssejakin ja käydä vaikka tanssimassa ja lavoilla kesäisin.

        Tänään viimeksi totesin jollekin, että tanssivat miehet ovat kai kuolleet sukupuuttoon, kun ei niitä sopivia tahdo löytää.

        Ja on aivan hirveä hinku päästä parketille liitelemään.


      • Sami
        mutta liian... kirjoitti:

        Olen käynyt viime syksynä Pasilan Pilvistepsissä, mutta siellä ei voi edetä mihinkään, jollei ole omaa paria ja se tilanne on nyt just kohta edessä.

        Viime kevään kävin Tanssiklubi Starissa, jossa vaihdettiin kyllä pareja, mutta toiset olivat aloittaneet jo syksyllä. Muuten paikka oli mukava.

        Aloitin viime syksynä sekä kilpatanssin alkeet että boogie woogien, mutta molemmat kaatuivat siihen, ettei ollut omaa paria.

        Haluaisin löytää oman parin, jonka kanssa harjoitella, oppia uusia tanssejakin ja käydä vaikka tanssimassa ja lavoilla kesäisin.

        Tänään viimeksi totesin jollekin, että tanssivat miehet ovat kai kuolleet sukupuuttoon, kun ei niitä sopivia tahdo löytää.

        Ja on aivan hirveä hinku päästä parketille liitelemään.

        hei!

        Kirjoittele suoraan mulle [email protected] niin
        katsotaan löydettäiskö mitään joka sopis molemmille. Kiitti.


      • .. voimassa
        mutta liian... kirjoitti:

        Olen käynyt viime syksynä Pasilan Pilvistepsissä, mutta siellä ei voi edetä mihinkään, jollei ole omaa paria ja se tilanne on nyt just kohta edessä.

        Viime kevään kävin Tanssiklubi Starissa, jossa vaihdettiin kyllä pareja, mutta toiset olivat aloittaneet jo syksyllä. Muuten paikka oli mukava.

        Aloitin viime syksynä sekä kilpatanssin alkeet että boogie woogien, mutta molemmat kaatuivat siihen, ettei ollut omaa paria.

        Haluaisin löytää oman parin, jonka kanssa harjoitella, oppia uusia tanssejakin ja käydä vaikka tanssimassa ja lavoilla kesäisin.

        Tänään viimeksi totesin jollekin, että tanssivat miehet ovat kai kuolleet sukupuuttoon, kun ei niitä sopivia tahdo löytää.

        Ja on aivan hirveä hinku päästä parketille liitelemään.

        hei!

        Löysin tällaisen todella vanhan viesti kun googletin...

        Minä olen käynyt Starin kilpatanssin alkeet, etsin nyt paria jatkokurssille. Olisiko kiinnostusta?


    • 123

      hei

      Itse olen ajatellut Keravan kurssia... Olen nelikymppinen sopusuhtainen mukava 157 cm nainen. tanssinut jo jonkin verran. Monet lajit kiinnostaa.

    • TUUTKO TANSSIIN

      Tanssikavaljeeri haussa

      Ja 55-vuotias 165 cm pituinen, virkeä, hoikka ja nuorekas nainen etsii tanssipartneria syyskuun 1. päivä 2011 joka torstai-iltaisin alkavaan tanssiharrastukseen tasolta alkeiskurssi.

      Tunnit ovat tanssiseuran järjestämiä ja pidetään Helsingin keskustassa. Kysymyksessä on vakio paritanssi, joten yksin siellä olisi varmasti melko orpoa tanssia. Alkeistunnille voi osallistua ilman aiempaa tanssikokemusta. Kurssi kestää vuoden ja sisältää F-luokan tanssit: englantilainen valssi, quickstep, chacha ja jive.


      Nimerkki TUUTKO TANSSIIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe