Per.. meni tää viesti ensin ihan väärään osoitteeseen. Eli siis, tiedän suurin piirtein mitä tarkoittaa sana Ninja. Mutta mitkä Kawasakit ovat "Ninjoja"? Työkaveri veikkasi, että kaikki katupyörät (kyykky sellaiset) olisivat "Ninjoja".
Lisäksi muistelimme, että eräällä entisellä työkaverilla oli aikoinaan LTD 4oo:n jossa luki myös "Ninja". Veikkaamme, että siinä tapauksessa tarra ei ollut oikeassa "Ninjassa", vai kuinka?
Mikä on "Ninja"
7
2411
Vastaukset
- mahda
Eikö ninja mahda olla entisaikojen japanilainen palkkasoturi ja salamurhaaja.
Kawa on tainnut sanaa käyttää eri malleissa tehosteena ilman sen kummempaa logiikkaa. - ovat Ninjoja
Kawasakin "Supersport pyörät" omaavat myös mallimerkinnän "Ninja". Nykyisin ainakin Kawasakin sivuilla kaikki ZX pyörät omaavat tuon mallimerkinnän.
- kawakoura
mul on zx-10r ahdettu talven aikana 317 hv/213nm. saksassa kävin moottoriradal ja voin sanoa et lähtee.... SUOMEN NOPEIN TAATUSTI
- jukkis
joo eli ltd ei ole ninja,kuten ei mikään muukaan kawan custom.euroopan malleissa tosiaan noi zx alkuiset taitaa kaikki olla ninjoja.jenkeissä hieman eri käytäntö,mut sielläkin vain sportit on ninjoja.
- kawakourainen
kaikki zx:ät on ninjoja esim. kawasaki zx r 12 on ninja ja viel 1200 kuutioinen teho peli sen parempaa tai hienompaa pyörää ei oo koskaa tehty ja aina vaa paranee jos se ninja on musta vihree..
Kannattaa ettii sellanen lehti ku vm (vauhdin maailma) ja oikee numero mä en sitä nyt valittettavasti muista maikä se oli mut siinä on otsikkona "Suomen nopein ketu prätkä" ja niillä sivuilla koreilee kawasaki ninja merllinen pyörä siinä on muistaaksee 327 pollee ja kulkee 348 en oo ihan varma.. se on kasattu orimattilassa se pyörä maksaa vakiona 20 000e ja se kuka sen pyörän on kasannu ni on ostanu siihen viri osii päälle 21 00e se kertoo kaiken siitä pyörästä et miten hieno namu se on...- kawakourainen
oon päissäni ku kirjottelin tota se oli 21 000 ostanu niitä viri osii.. ja tais siinä nun vastaukses olla muitaki kirjotus virheitä mut yritä soveltaa sinne oikeita kirjaimii...
- ZR1100
Vuonna 1984 tuli kawalta GPz900R, jonka moottorimallia kutsuttiin Ninjaksi. Tämä "lohko" on periaatteessa edelleenkin käytössä useissa Kawoissa, oli myös LTD:ssä. Tosin lohko on kokenut monia muutoksia vuosien saatossa. Esim. sylinteriryhmää kallistettu eteenpäin, nokkaketju siirretty vasemmalta sivulta keskelle, tehty 2 pyttysenä ja 4 pyttysenä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131