VAG:n isot kuplat

xtomaatti2

http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/08/14/1-747-passatia-sai-huoltokutsun-kyse-ei-ole-viasta/201510381/304?pos=related

Voihan kökkö, miten on VAG:t olleet p**koja suunnilleen vuodesta 2005 lähtien.
Melkein kaikki keksinnöt siitä lähtien ovat olleet täyttä sekundaa. Tuotekehittelyn tekee käyttäjät, mutta tuotteita ei parannella, vaan keksinnöt vaihdetaan vielä epäluotettavampiin keksintöihin.

Miten olisi DSG tai Multitronic? Entäpä fsi, tfsi tai tsi? Näitä paskoja löytyy kaikenlaisista VAG -malleista ja uutisista voidaan lukea kaikkien lukemattomista vioista.
VAG -konserni on ollut erittäin hanakka kiistämään mitään vikoja tai suunnitteluvirheitä, ettei se joudu korvaamaan tai korjaamaan miljoonia autoja.

Nyt kuitenkin on VAG ilmoittanut yllättäen, että tarvittaisiin tuoda korjaukseen käytännössä kaikki uudenmalliset passatit.

VAG on kyllä ollut etunenässä tässä päästökusetuksessa koko ajan. johan on suomalaiset autolehdet sen huomanneet testeissään vuosia sitten. joku muutaman vuotta sitten testissä havaittiin audin kuluttavan noin 50% enemmän kuin oli luvattu ja ilmoitettu.

Joojoo: ei audit mitään persaukisten autoja olekkaan (vaan velkaisten), silti minulle väitti ylpeä audikuski vakavana 2012 vuonna, että hänen audinsa menee vielä ilmoitettuakin vähemmällä. Tiedustelin häneltä TM-testin luettuani, että mahtaako hänen autonsa kulutus olla luvatun mukainen? Suuttuikin vielä.

loppukevennys vielä tähän. Aamulla 23.9. VT 12.

http://aijaa.com/JYqedO

ps. En yllättynyt.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Das_kusetus

      Kyllä tuota vokkeloiden ns. laatua on joutunut todistamaan kerran, jos toisenkin jo pelkästään lähipiirissä ja monelle heistä on tullut vokkelokorjaamo hyvinkin tutuksi -ja kalliiksi. Nyt sitten vielä tämä päästöhuijaus, jonka lopputulemaa ei tiedä. Ei hyvältä näytä vokkelon touhut.

      • pimpparauta

        Niin ja poliisisedätkin ajavat väärennösvokkeloilla, surkeaa!


    • Paska_kinneri

      VW on täyttä huijausta kten koko EU!

    • Joojoo, mutta päästösoppa onkin tuolla rapakon toisella puolella ja koskee typen oksideja. Mitään ongelmaa ei ole Suomessa eikä €U:n aluella jossa mitataan toisenlaisia päästöjä.
      Minulla Passat 125kw nelivetomalli jossa mitattu kulutus yli 6000km:n matkalla on 5,4l/100km sekalaisessa ajossa. Tämä on mielestäni vähän nelivetoiselle Passatille kun renkaat ovat 235 45 17!

    • opiskelepasvähänlisää

      Ekin profiili pitää hyvin paikkansa: "järki meni aikoja sitten".

    • slfjskljgklsgjkld

      Vm. 2015 Passat, ajettu 11.000 mailia, kytkin nyt jo tuhoutunut täydellisesti:
      https://www.youtube.com/watch?v=M3HF8XZw_-s

    • hoh_hoijaa

      Aika dementoitunutta porukkaa tällä palstalla. Samaa asiaa esitetään tämän tästä, eri nimimerkillä. Selvä dementia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe