Erikoista!

Misca

Moi!!!

Kävin just sellasilla sivuilla, joissa myydään sähköisiä kirjoja.. Oli aika erikoista ja päätin sitten tilata yhden.. tosi kiva kun ei tarvi etsiä kirjalle hyllystä tilaa.. Mahtava uutuuskeksintö!!

Siellä on myös keskustelualue ja olis kiva jos ihmisiä sinne tulis ainakin kesustelemaan kirjallisuudesta..

Unohdin mainita osoitteen.. sory... www.kirjaplaneetta.net

6

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malcolm the Jester

Nonni, tätä kosmisen upeeta (plääh)Kirjaplaneettaa on varmaan jo mainostettu ja spämmätty näillä kirjallisuuspalstoilla ihan tarpeeksi. Eivätköhän kaikki halukkaat täältä ole jo siellä käyneet ja muita ei kiinnosta. Hellittäkää jo.

• Perkko

Minä kävin juuri pari päivää sitten myös lukemassa sähköisen kirjan ja ilmaiseksi ja oli siellä paljon muutakin. Kirjan nimi oli Elämäni poltinmerkit ja se oli hyvin koskettava kertomus erään ex-nyrkkeilijän elämästä, käypä katsomassa. Ai niin se osoite www.boxing.roswellman.com

• Misca

Kyllä ihan mielenkiitnoinen, mutta sähköinen kirja on minulel aivan eri käsitys. Tuo on periaatteessa vain liuska paperia eli vähän niin kuin käsikirjoitus muodossa eikä sitä mielestäni voi sanoa sähköiseksi kirjaksi.. pikemminkin sähköiseksi käsikirjoitukseksi.. Kirjaplaneetassa on kaikki kannet ja kaikki kirjassa eli se on ns. valmis kirja eikä pelkkä liuska tekstiä..

• Perkko
        Misca kirjoitti:

Kyllä ihan mielenkiitnoinen, mutta sähköinen kirja on minulel aivan eri käsitys. Tuo on periaatteessa vain liuska paperia eli vähän niin kuin käsikirjoitus muodossa eikä sitä mielestäni voi sanoa sähköiseksi kirjaksi.. pikemminkin sähköiseksi käsikirjoitukseksi.. Kirjaplaneetassa on kaikki kannet ja kaikki kirjassa eli se on ns. valmis kirja eikä pelkkä liuska tekstiä..

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minua kosketti kuitenkin tarina niillä paperiliuskoilla ja kun siellä ei ole edes tarkoitus myydä mitään, niin minusta se ansaitsee kyllä ainakin jonkinverran tunnustusta ja olihan nettisivujen monipuolisuuskin jo sitä luokkaa ettei kyse ollut vain sähköisestä kirjasta, vaan paljon enemmästä, todellista historiaa, todellsta elämää ja niinkuin jo aikaisemmin sanoin, vielä ilmaiseksi. Minä ainakin haluaisin sanoa kiitokset tekijöille. Perkko

• Misca
        Perkko kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minua kosketti kuitenkin tarina niillä paperiliuskoilla ja kun siellä ei ole edes tarkoitus myydä mitään, niin minusta se ansaitsee kyllä ainakin jonkinverran tunnustusta ja olihan nettisivujen monipuolisuuskin jo sitä luokkaa ettei kyse ollut vain sähköisestä kirjasta, vaan paljon enemmästä, todellista historiaa, todellsta elämää ja niinkuin jo aikaisemmin sanoin, vielä ilmaiseksi. Minä ainakin haluaisin sanoa kiitokset tekijöille. Perkko

Tottakai pitää arvostaa kun on noin hienot sivut.. kävin katsomassa, mutta korjaan hieman.. tarkoitin vain sitä, että sähköinen kirja on mielestäni sellainen, joka on täsmälleen samanlainen kuin tavallinen kirja paitsi saatavilla ainoastaan sähköisessä muodossa, jonka voi kyllä tulostaa paperillekin jos haluaa. hienolta vaikutti tuo tarina, ja hienot ovat sivut.. monipuoliset kuten jo sanoit.. sivujen etkijä on jaksanut nähdä vaivaa tehdessään sivuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2097
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1670
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      65
      1407
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1208
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1151
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1134
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1123
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1051
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      913
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      884
    Aihe