Erikoista!

Misca

Moi!!!

Kävin just sellasilla sivuilla, joissa myydään sähköisiä kirjoja.. Oli aika erikoista ja päätin sitten tilata yhden.. tosi kiva kun ei tarvi etsiä kirjalle hyllystä tilaa.. Mahtava uutuuskeksintö!!

Siellä on myös keskustelualue ja olis kiva jos ihmisiä sinne tulis ainakin kesustelemaan kirjallisuudesta..

Unohdin mainita osoitteen.. sory... www.kirjaplaneetta.net

6

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malcolm the Jester

      Nonni, tätä kosmisen upeeta (plääh)Kirjaplaneettaa on varmaan jo mainostettu ja spämmätty näillä kirjallisuuspalstoilla ihan tarpeeksi. Eivätköhän kaikki halukkaat täältä ole jo siellä käyneet ja muita ei kiinnosta. Hellittäkää jo.

    • Perkko

      Minä kävin juuri pari päivää sitten myös lukemassa sähköisen kirjan ja ilmaiseksi ja oli siellä paljon muutakin. Kirjan nimi oli Elämäni poltinmerkit ja se oli hyvin koskettava kertomus erään ex-nyrkkeilijän elämästä, käypä katsomassa. Ai niin se osoite www.boxing.roswellman.com

      • Misca

        Kyllä ihan mielenkiitnoinen, mutta sähköinen kirja on minulel aivan eri käsitys. Tuo on periaatteessa vain liuska paperia eli vähän niin kuin käsikirjoitus muodossa eikä sitä mielestäni voi sanoa sähköiseksi kirjaksi.. pikemminkin sähköiseksi käsikirjoitukseksi.. Kirjaplaneetassa on kaikki kannet ja kaikki kirjassa eli se on ns. valmis kirja eikä pelkkä liuska tekstiä..


      • Perkko
        Misca kirjoitti:

        Kyllä ihan mielenkiitnoinen, mutta sähköinen kirja on minulel aivan eri käsitys. Tuo on periaatteessa vain liuska paperia eli vähän niin kuin käsikirjoitus muodossa eikä sitä mielestäni voi sanoa sähköiseksi kirjaksi.. pikemminkin sähköiseksi käsikirjoitukseksi.. Kirjaplaneetassa on kaikki kannet ja kaikki kirjassa eli se on ns. valmis kirja eikä pelkkä liuska tekstiä..

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minua kosketti kuitenkin tarina niillä paperiliuskoilla ja kun siellä ei ole edes tarkoitus myydä mitään, niin minusta se ansaitsee kyllä ainakin jonkinverran tunnustusta ja olihan nettisivujen monipuolisuuskin jo sitä luokkaa ettei kyse ollut vain sähköisestä kirjasta, vaan paljon enemmästä, todellista historiaa, todellsta elämää ja niinkuin jo aikaisemmin sanoin, vielä ilmaiseksi. Minä ainakin haluaisin sanoa kiitokset tekijöille. Perkko


      • Misca
        Perkko kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minua kosketti kuitenkin tarina niillä paperiliuskoilla ja kun siellä ei ole edes tarkoitus myydä mitään, niin minusta se ansaitsee kyllä ainakin jonkinverran tunnustusta ja olihan nettisivujen monipuolisuuskin jo sitä luokkaa ettei kyse ollut vain sähköisestä kirjasta, vaan paljon enemmästä, todellista historiaa, todellsta elämää ja niinkuin jo aikaisemmin sanoin, vielä ilmaiseksi. Minä ainakin haluaisin sanoa kiitokset tekijöille. Perkko

        Tottakai pitää arvostaa kun on noin hienot sivut.. kävin katsomassa, mutta korjaan hieman.. tarkoitin vain sitä, että sähköinen kirja on mielestäni sellainen, joka on täsmälleen samanlainen kuin tavallinen kirja paitsi saatavilla ainoastaan sähköisessä muodossa, jonka voi kyllä tulostaa paperillekin jos haluaa. hienolta vaikutti tuo tarina, ja hienot ovat sivut.. monipuoliset kuten jo sanoit.. sivujen etkijä on jaksanut nähdä vaivaa tehdessään sivuja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe