"Tämä kelpaa korkeintaan koiran ruuaksi"

hätämäjoitusyksiköissä

"Tämä kelpaa korkeintaan koiran ruuaksi" – mieltään osoittava turvapaikanhakija haukkuu ruoka-annoksen videolla
Kymmenet turvapaikanhakijat kerääntyivät keskiviikkoiltana Oulun poliisitalon eteen protestoimaan. Kritiikin kärki kohdistui hätämäjoitusyksiköiden tarjoamaan ruokaan ja asuinoloihin.

4

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa-kuin

      mitä kouluissa suomalaislapset syövät.

      • maksetaan-lento-takaisin

        Makwan Amirkhani
        13 t ·
        Jos minä tulisin huonoista olosuhteista ja maasta missä minun pitää varoa, että selviän hengissä huomiseen asti. Olisin helvetin kiitollinen vaikka asuisin vaatimattomissa tiloissa. Pelkästään se, että tunnet olevasi vapaa pitäisi täyttää sinun vaatimukset. Mä näin tänään videon missä kaks alle 10vuotiasta lasta keräävät ruuan murusia kivien ja hiekan seasta. Sit täällä joku valittaa pahasta riisistä.
        Ei hirveästi kriisimaissa puhuta oikeuksista, mutta kyllä kun tänne saavutaan niin uskalletaan ottaa nämä ihmisten oikeudet esille ja kehdataan vaatia turvapaikan lisäksi muita etuja. Ei Suomessa kamera mies potki lasta kantavaa pakolaista, ei poliisit rajalla hakkaa pampuilla. Yhtä lakanaherraa ja ilotulitteita lukuun ottamatta, täällä ollaan oltu erittäin kilttejä ja avuliaita pakolaisia kohtaan. Peukut sille!!!
        Näiden valittajien teot ovat vain todisteita ja hyviä esimerkkejä siitä, ketä niitä turvapaikkoja oikeasti tarvitsevat. Maksakaa vaikka lennot takaisin heille, tulee halvemmaksi kuin niiden pitäminen täällä ja vihan lisääminen muita pakolaisia kohtaan.


    • MIKSI-miksi

      "Ei pakolaismatkan kustantannuksiin ole varaa sikäläisillä junteilla tai persaukisilla. Ovat kuulemma keskiluokkaa ja yläluokkaa."

      Miksi sitten tulevat?

      Tulevatko he sitten Suomen "paratiisiin" saadakseen seitsemän neitsyttä raiskattavakseen

    • hä_hä

      Kyllä meirän koirat syövät parempaa, Sioille tuota syötetään.
      Ja myös tarjotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe