Olisit ollut varovaisempi

Anonyymi-ap

Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä en unohda. Minua ei kohdella huonosti ilman että siitä selviäisi vaikenemisella. Tiedän kyllä sinusta tarpeeksi.

109

11727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minulta tälläiset uhkailu/uhous jutut ✨

      • Anonyymi

        Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.

        Harhaisuus pahenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisuus pahenee

        Sillä Herran kädessä on malja, joka vaahtoaa täynnänsä höystettyä viiniä, ja siitä hän kaataa; kaikkien maan jumalattomien täytyy se juoda, särpiä pohjasakkaa myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisuus pahenee

        Kiitos tiedosta, oli tärkeä lisäys tähän guben dialogiin itsensä kanssa


      • Anonyymi

        Tiedän olet fiksu,ja tykkään edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisuus pahenee

        Tuo heti takaisin, mitä olet vienyt! Tuo ne tyynyn päälliset ja ne muut vihreät, viininpunaiset ym.

        Sivusta tämä.
        Äläkä uhkaile!


    • Anonyymi

      Naurettava uhkailusi ei tehoa.

      • Anonyymi

        Käy mies kakilla jos ummettaa


    • Anonyymi

      Ap:n isoratas todella heittää.

      • Anonyymi

        Ehkä sinulla jopa enemmän mitä tällä äijällä netistä kun sen verran päälleliimattua tämä palvaus kuitenkin on. Haetko tunnustusta elämäntyöllesi?


      • Anonyymi

        Onko sinulla ikinä, siis koko elämäsi aikana ollut ikinä mitään hyviä takaa-ajatuksia kenestäkään ihmisestä, tai edes eläimestä?

        Takaa-ajattele hyvää ja saatat päätyä jopa epäuskomaasi rakkauden polulle, jopa ehkä eri ihmisen kanssa mitä aluksi oletat.


    • Ai jos mä hylkään enkä kerro???
      Oiskohan hieman eritavalla tilanne...

      • Anonyymi

        Teidän intuitio on luokkaa jumalatar. Kai minä purin hylkäämisestä seurannutta traumaani. En tiedä miten pääsen siitä koskaan yli. Olen pahoillani siitä juuri sinulle, mutta eniten yllättynyt mistä sinä minut tiedät ja tunnistit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän intuitio on luokkaa jumalatar. Kai minä purin hylkäämisestä seurannutta traumaani. En tiedä miten pääsen siitä koskaan yli. Olen pahoillani siitä juuri sinulle, mutta eniten yllättynyt mistä sinä minut tiedät ja tunnistit.

        Asiasta voi keskustella palstan ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Nämä jutut täällä. Pyritään sekottamaan ihmisten asiat. Yksi vihje sieltä toinen täältä, erottaa pariskunnat toisistaan. Kiristystä, uhkailua, vainoa.
        Ajavat itsensä sodanpartaalle.
        Katsokaa sotivia maita, ei mitenkään helppoa kenenkään elämä, sitäkö haluatte?/ Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän intuitio on luokkaa jumalatar. Kai minä purin hylkäämisestä seurannutta traumaani. En tiedä miten pääsen siitä koskaan yli. Olen pahoillani siitä juuri sinulle, mutta eniten yllättynyt mistä sinä minut tiedät ja tunnistit.

        Ole huoletta, ei kukaan sinua oikeasti tunnista anonyymiltä palstalta ❤️

        En kumminkaan ala arvostelemaan muita.

        Jotenkin jollain 'internetin' ihmeellisellä 'lailla' kumminkin aistin alakuloisuutesi.

        Se johtuu siitä kun tiedän tunteen kun toinen ihminen erkanee ja sitä tuntee jäävänsä puolikkaaksi.. Kunnes eheytyy itsenäiseksi tai löytää uuden ehdokkaan. No jos annat itsellesi aikaa ja eheydyt itsenäiseksi, osaat puolisoa etsiessä potkia golddiggerit ja hyväksikäyttäjät ensinäkemältä..

        Toivon sulle valitsemasi tien. Kaikkea hyvää siihen ❤️


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vain otettu lääke auttaa.

      • Anonyymi

        Ota se pillerisi sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se pillerisi sitte.

        Minä en aloitusta kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en aloitusta kirjoittanut

        Mistä tiedät käyttääkö AP jotain lääkettä?


      • Anonyymi

        Suosittelen sitä samaa sinulle, joka näkee keskellä yötä vaivaa massapostailla palstaäijän kiivashenkisiä incel-merkkisiä aloituksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en aloitusta kirjoittanut

        No kenen yrität väittää sen kirjoittaneen, turhautunut ja toimeton ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se pillerisi sitte.

        Otahan ap ne lääkärin määräämät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan ap ne lääkärin määräämät!

        Koetko tätä ns apta ketä hän ikinä sinulle edustaakaan vastaan taistelun tuloksellina työnä? Maalittaa sinä vain yrität


    • Anonyymi

      Nyt niille kaikille palstalaisille jotka pitävät hulluja vainoajia vain jonkun mielikuvituksen tuotteena tässä mielestäni voisi olla oiva esimerkki tapaus.

      • Anonyymi

        Joku petetty ja jätetty siinä uhkailee.


      • Anonyymi

        Tuli mieleen, että ehkä joku täällä palstalla on erehtynyt kertomaan itsestään toiselle jossain sähköpostissa tms ja nyt se toinen ei pääse irti kun tämä uhkailee häntä. Surullista.
        Täällähän silloin tälloin jaetaan niitä osoitteita. Olin paikalla joskus kesällä tai keväällä kun joku mies sanoi laittavansa yhdelle nikkinaisista sähköpostia.

        Toivon vaan ettei oma kaivattuni joutuisi moiseen tilanteeseen. Aina kun juttelette jossain anonyymina kahden kesken tuntemattoman kanssa niin jättäkää jotain oleellista sanomatta. Jos teillä on 3 lasta niin sanokaa että on 2, jne. Pieni valkoinen valhe ei haittaa: Elämä voi muuttua painajaiseksi jos omia asioita jaetaan tänne tai jonnekin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, että ehkä joku täällä palstalla on erehtynyt kertomaan itsestään toiselle jossain sähköpostissa tms ja nyt se toinen ei pääse irti kun tämä uhkailee häntä. Surullista.
        Täällähän silloin tälloin jaetaan niitä osoitteita. Olin paikalla joskus kesällä tai keväällä kun joku mies sanoi laittavansa yhdelle nikkinaisista sähköpostia.

        Toivon vaan ettei oma kaivattuni joutuisi moiseen tilanteeseen. Aina kun juttelette jossain anonyymina kahden kesken tuntemattoman kanssa niin jättäkää jotain oleellista sanomatta. Jos teillä on 3 lasta niin sanokaa että on 2, jne. Pieni valkoinen valhe ei haittaa: Elämä voi muuttua painajaiseksi jos omia asioita jaetaan tänne tai jonnekin muualle.

        Minä voisin tästä nyt ottaa yhteystiedot. Tai otankin tämän ajankohdan ylös poliisia varten koska minusta ja minun kodistani täällä puhuttiin. Puhuttiin myös kumisaappaista ja sairaslomiin. Suhteesta. Olet siis todistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin tästä nyt ottaa yhteystiedot. Tai otankin tämän ajankohdan ylös poliisia varten koska minusta ja minun kodistani täällä puhuttiin. Puhuttiin myös kumisaappaista ja sairaslomiin. Suhteesta. Olet siis todistaja.

        Hauskaa. Poliiisivoi tulla tänne minulle kotiin. Minä en palstalaisten takia mene yhtään minnekään. Aivojani voi toki lainata pientä korvausta vastaan ja teen muitakin tulintoja tästä palstasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa. Poliiisivoi tulla tänne minulle kotiin. Minä en palstalaisten takia mene yhtään minnekään. Aivojani voi toki lainata pientä korvausta vastaan ja teen muitakin tulintoja tästä palstasta.

        Poliisi sen päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi sen päättää

        Ei päätä. Olen sivullinen todistaja ja poliisi saa tulla hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku petetty ja jätetty siinä uhkailee.

        Niin vaikuttaa tällaiselta kantasuomalaiselta pettyneeltä mieheltä, ja se jättäminen tai minkään alkaminen on varmaan erotomaanikon omassa päässä. Googlaa termi erotomania, opit tänäänkin ehkä jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi sen päättää

        Jaa minkä, että ryysiikö jonkun torppaan internetkirjoituksen perusteella? Valkeakosken kaveri oli kuultavana tappouhkauksen vuoksi ennen surmantekoa, eikä häntä voitu syyttää mistään koska säälittävä mässäily laudalla ei kohdistunut tiettyyn henkilöön, mutta hyvä uutinen on se, että tekniikka pelasi asianmukaisesta tarkoituksessa. Ilmainen tutorial ole hyvä tulee varmasti tarpeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minkä, että ryysiikö jonkun torppaan internetkirjoituksen perusteella? Valkeakosken kaveri oli kuultavana tappouhkauksen vuoksi ennen surmantekoa, eikä häntä voitu syyttää mistään koska säälittävä mässäily laudalla ei kohdistunut tiettyyn henkilöön, mutta hyvä uutinen on se, että tekniikka pelasi asianmukaisesta tarkoituksessa. Ilmainen tutorial ole hyvä tulee varmasti tarpeeseen

        Joskus tämä yleinen tmv tyhmyys masentaa kovasti. Lisäys edelliseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, että ehkä joku täällä palstalla on erehtynyt kertomaan itsestään toiselle jossain sähköpostissa tms ja nyt se toinen ei pääse irti kun tämä uhkailee häntä. Surullista.
        Täällähän silloin tälloin jaetaan niitä osoitteita. Olin paikalla joskus kesällä tai keväällä kun joku mies sanoi laittavansa yhdelle nikkinaisista sähköpostia.

        Toivon vaan ettei oma kaivattuni joutuisi moiseen tilanteeseen. Aina kun juttelette jossain anonyymina kahden kesken tuntemattoman kanssa niin jättäkää jotain oleellista sanomatta. Jos teillä on 3 lasta niin sanokaa että on 2, jne. Pieni valkoinen valhe ei haittaa: Elämä voi muuttua painajaiseksi jos omia asioita jaetaan tänne tai jonnekin muualle.

        Tällaisten vuoksi tarvitaan joku suljettu yhteisö, jonka tietoja ei kerätä eikä käytetä tutkimuksiin, jossa voi keskustella vapaasti ja jossa ylläpito eivät saa henkilön tietoja selville. Ja jossa sääntönä olisi, ettei siellä olevaa tietoa saa jakaa. Kyllä se ainakin nostaisi kynnystä levitellä asioita muualla netissä.

        Lisäksi olisi turvallinen tila, jossa voi sekoillakin. Ymmärrän näiden turvallisen tilan toivojien tarpeet, mutta missä on sellainen tila, jossa voi esittää kriittisiäkin mielipiteitä tai olla netissä psykooseissa tai kännissä ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Missä on psykoosipotilaiden turvallinen tila, pelkästään sairaalassako? Eihän sinne edes pääse. Mikään kertaviikkoinen keskusteluryhmä varmaankaan ei riitä, onhan tämä selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaikuttaa tällaiselta kantasuomalaiselta pettyneeltä mieheltä, ja se jättäminen tai minkään alkaminen on varmaan erotomaanikon omassa päässä. Googlaa termi erotomania, opit tänäänkin ehkä jotain

        Googlasin. En ole tuo kenelle kirjoitit mutta tajusin että erääseen henkilöön osuu tämä täydellisesti. Kiitos tästä tiedosta tämä erotomaanikko oli minulle aivan uusi asia. Nyt tiedän ja myös sen että kannattaa olla kuin ei olisikaan eli ei huomioida mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minkä, että ryysiikö jonkun torppaan internetkirjoituksen perusteella? Valkeakosken kaveri oli kuultavana tappouhkauksen vuoksi ennen surmantekoa, eikä häntä voitu syyttää mistään koska säälittävä mässäily laudalla ei kohdistunut tiettyyn henkilöön, mutta hyvä uutinen on se, että tekniikka pelasi asianmukaisesta tarkoituksessa. Ilmainen tutorial ole hyvä tulee varmasti tarpeeseen

        Mikään poliisi ei ryysi torppaan muutaman vainoharhaisen palstalaisen takia. Poliisi nauraa jos kuuntelee hetken näiden näköpuhelin ym. Juttuja. Sen jälkeen kehoittaa näitä hakeutumaan terveydenhuollon avun piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin. En ole tuo kenelle kirjoitit mutta tajusin että erääseen henkilöön osuu tämä täydellisesti. Kiitos tästä tiedosta tämä erotomaanikko oli minulle aivan uusi asia. Nyt tiedän ja myös sen että kannattaa olla kuin ei olisikaan eli ei huomioida mitenkään.

        Juu ei keskisormen näytönkin voivat ymmärtää väärin nämä maanikot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään poliisi ei ryysi torppaan muutaman vainoharhaisen palstalaisen takia. Poliisi nauraa jos kuuntelee hetken näiden näköpuhelin ym. Juttuja. Sen jälkeen kehoittaa näitä hakeutumaan terveydenhuollon avun piiriin.

        Niin sitähän minä juuri tarkoitinkin kun aamuyön etsivä kuitenkin tuumaili, että poliisi tuumailee js harkitsee. Tiedät itsekin että oli viduilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitähän minä juuri tarkoitinkin kun aamuyön etsivä kuitenkin tuumaili, että poliisi tuumailee js harkitsee. Tiedät itsekin että oli viduilua

        Eikä se poliisi muuten tule palstan kautta neuvomaan avun piiriinkään, eli harvinaisen huono oli yritys peitellä omaa intomielistä fantasiaa aamuyöllä kello neljä ja vaihtaa säveltä, että joo ei ne nyt tuleekkaan. No ai jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään poliisi ei ryysi torppaan muutaman vainoharhaisen palstalaisen takia. Poliisi nauraa jos kuuntelee hetken näiden näköpuhelin ym. Juttuja. Sen jälkeen kehoittaa näitä hakeutumaan terveydenhuollon avun piiriin.

        Teillä on jämäjengi muuten tosi pska tekniikka, mutta jospa mainitsen vielä muutaman kerran sanan poliisipoliisipoliisi


      • Anonyymi

        Olen ehkä ymmärtänyt ettei sieltäkään suunnalta enää tukea virtaa kuin Vantaan koskesta kun oikeita töitäkin on, eikä hönöjen takia kannata itseään laittaa tulilinjalle vaikka kuinka kollegiaalisesti kutitettais leuan alta, että jooko plz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisten vuoksi tarvitaan joku suljettu yhteisö, jonka tietoja ei kerätä eikä käytetä tutkimuksiin, jossa voi keskustella vapaasti ja jossa ylläpito eivät saa henkilön tietoja selville. Ja jossa sääntönä olisi, ettei siellä olevaa tietoa saa jakaa. Kyllä se ainakin nostaisi kynnystä levitellä asioita muualla netissä.

        Lisäksi olisi turvallinen tila, jossa voi sekoillakin. Ymmärrän näiden turvallisen tilan toivojien tarpeet, mutta missä on sellainen tila, jossa voi esittää kriittisiäkin mielipiteitä tai olla netissä psykooseissa tai kännissä ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Missä on psykoosipotilaiden turvallinen tila, pelkästään sairaalassako? Eihän sinne edes pääse. Mikään kertaviikkoinen keskusteluryhmä varmaankaan ei riitä, onhan tämä selvää.

        Mikä sua vaivaa oikein?


        Mitä sä luulet että auttaa joku tollanen jos se toisten kertomien asioiden levittäjä on joku jolle niitä ei ole edes kerrottu. Joku joka näkee ne ihan luvatta!!!!! Tietääkseni sähköpostissa keskustelu on suljetussa paikassa keskusteltua.
        Sekä ihan tekstiviesteissä ja watsapissa käyty keskustelu on yksityistä. Kuten myös mitä puhutaan joko naamatusten taikka puhelimessa.
        Ei kaikkea tänne ilmaantuvaa levitä kumpikaan osapuoli niissä keskusteluissa.


        Ja sitten tuohon kunnianloukkaus aiheeseen,
        Se on ihan se ja sama miten haluat asiaa kääntää..
        Vaikka oisi kuinka sellainen tila missä voi
        esittää mielipiteitään sekä keskustella kännissä ihan miten sekaisin vaan,
        ei ikinä missään ole sallittua väittää toista esimerkiksi r*is*aajaksi, pe*of**liksi tai vastaavaa.
        Eikä myöskään uhata t*pp*a, eikä manipuloida toista hyppäämään katolta tai menemään juna raiteille...

        Voisitko selventää kaikkea tuota mitä selitit tossa kommentissasi??????

        KIITOS!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään poliisi ei ryysi torppaan muutaman vainoharhaisen palstalaisen takia. Poliisi nauraa jos kuuntelee hetken näiden näköpuhelin ym. Juttuja. Sen jälkeen kehoittaa näitä hakeutumaan terveydenhuollon avun piiriin.

        Höpö höpö kyllä kuules ovat näihin joihinkin puuttuneet jo. Mutta onhan se hyvä sellaisten jotka tekevät väärin koittaa vähätellä tekojaan sekä maalauksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa oikein?


        Mitä sä luulet että auttaa joku tollanen jos se toisten kertomien asioiden levittäjä on joku jolle niitä ei ole edes kerrottu. Joku joka näkee ne ihan luvatta!!!!! Tietääkseni sähköpostissa keskustelu on suljetussa paikassa keskusteltua.
        Sekä ihan tekstiviesteissä ja watsapissa käyty keskustelu on yksityistä. Kuten myös mitä puhutaan joko naamatusten taikka puhelimessa.
        Ei kaikkea tänne ilmaantuvaa levitä kumpikaan osapuoli niissä keskusteluissa.


        Ja sitten tuohon kunnianloukkaus aiheeseen,
        Se on ihan se ja sama miten haluat asiaa kääntää..
        Vaikka oisi kuinka sellainen tila missä voi
        esittää mielipiteitään sekä keskustella kännissä ihan miten sekaisin vaan,
        ei ikinä missään ole sallittua väittää toista esimerkiksi r*is*aajaksi, pe*of**liksi tai vastaavaa.
        Eikä myöskään uhata t*pp*a, eikä manipuloida toista hyppäämään katolta tai menemään juna raiteille...

        Voisitko selventää kaikkea tuota mitä selitit tossa kommentissasi??????

        KIITOS!!!!!!!!!

        Onhan täällä joku normaalikin joukossa.

        Ja tiedoksi vähemmän järkevälle, että ainakaan omalta osaltani näköpuhelinkeskustelu ei tarkoittanut, että oikeasti luulisin jollain halvatun näköpuhelimella kytittävän, ei puhelin kulje sillä nimellä, vaikka sillä voikin kytätä ja jopa kuvata salaa kamerasta. Valitettavaa jos tämä ei ole yleisesti tiedossa eikä edes ole mikään harvinainen asia. Ja olisi kyllä poliisiasia tapahtuessaan, ainakin pitäisi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisten vuoksi tarvitaan joku suljettu yhteisö, jonka tietoja ei kerätä eikä käytetä tutkimuksiin, jossa voi keskustella vapaasti ja jossa ylläpito eivät saa henkilön tietoja selville. Ja jossa sääntönä olisi, ettei siellä olevaa tietoa saa jakaa. Kyllä se ainakin nostaisi kynnystä levitellä asioita muualla netissä.

        Lisäksi olisi turvallinen tila, jossa voi sekoillakin. Ymmärrän näiden turvallisen tilan toivojien tarpeet, mutta missä on sellainen tila, jossa voi esittää kriittisiäkin mielipiteitä tai olla netissä psykooseissa tai kännissä ilman pelkoa kunnianloukkauksesta? Missä on psykoosipotilaiden turvallinen tila, pelkästään sairaalassako? Eihän sinne edes pääse. Mikään kertaviikkoinen keskusteluryhmä varmaankaan ei riitä, onhan tämä selvää.

        Eli haluaisit jonkinlaisen suljetuntilan, jossa voisit sitten kännissä/aineissa nimitellä ja haukkua ihmisiä , ilman pelkoa kunnianloukkaus syytteistä. Kuulostaa hyvin erikoiselta ja täysin laittomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei keskisormen näytönkin voivat ymmärtää väärin nämä maanikot

        Miten tiedät että just sulle nytetään keskaria?Katsoko silmiin tai sanoiko mitään.
        Joskus saattaa ihmistä vatuttaa vaikka puhelun jälkeen ja hän näyttää keskaria universumille.
        Kandee muistaa että itse joudut syytettyjen penkille jos väärin ymmärrät ja teet väärän ilmoituksen.🫠


      • Anonyymi

        Kyllä tuo ap on stalkkeri ja vaonoaja ja pahantekijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitähän minä juuri tarkoitinkin kun aamuyön etsivä kuitenkin tuumaili, että poliisi tuumailee js harkitsee. Tiedät itsekin että oli viduilua

        Ei pidä paikkaansa valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa valehtelija.

        Ja mikä ei pidä paikkaansa- eivätkö he sitten harkits ikinä mitään vai mikä oli se false?


    • Anonyymi

      Aikakin tietää tarpeeksi

    • Anonyymi

      Kiristävä narsku huh huh

      • Anonyymi

        Oletko varmasti päivitellyt tarpeeksi jo tätä miehen aika abstraktia aloitusta neitimies?


    • Anonyymi

      olet kuvitellut kaiken, tai olen väärä henkilö. eli saat kaiken pahan takaisin. ikinä ollut edes ihastunut. joten turpaan tulee, ja pisn äjiäiä viedään ja ämmiä kiusasta ja muusta. vittu kerrankin oikeus tapahtuu!

      • Anonyymi

        Tätä samaa mielipuolista jankutusta täälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa mielipuolista jankutusta täälläkin

        Se ei ihan heti palstalta lopu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa mielipuolista jankutusta täälläkin

        Olet kyllä jaksanut teatraalisesti änkyttää tästä miehen merkityksettömästä länkytyksestä kuin se olisi autosi polttoaine🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä jaksanut teatraalisesti änkyttää tästä miehen merkityksettömästä länkytyksestä kuin se olisi autosi polttoaine🥱

        Sinä oikeasti kirjoitat aina siten, että muut voisi kirjoittaa sinulle niin. Sinähän täällä änkytät.
        Oletko joku jakautunut persoona? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oikeasti kirjoitat aina siten, että muut voisi kirjoittaa sinulle niin. Sinähän täällä änkytät.
        Oletko joku jakautunut persoona? -sivusta

        Kyllä. Kirjoittaa toisista juuri sitä jota voisi sanoa itsestään. Triplakäännöllä sitten jankkaa toisille mm projisaatiosta. Tuo hahmo on täyttä trollausta ”narratiiveineen”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kirjoittaa toisista juuri sitä jota voisi sanoa itsestään. Triplakäännöllä sitten jankkaa toisille mm projisaatiosta. Tuo hahmo on täyttä trollausta ”narratiiveineen”.

        Niinpä niin, eikä tämä mies muutu keneksikään toiseksi vaikka kuinka kieli poskella analysoisit ja johdattelisit anonyymeja


      • Anonyymi

        Kiusaajan länkytystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oikeasti kirjoitat aina siten, että muut voisi kirjoittaa sinulle niin. Sinähän täällä änkytät.
        Oletko joku jakautunut persoona? -sivusta

        En ymmärtänyt ensimmäistä lausetta, mutta ilmeisesti yrität inttää joka tapauksessa tätä miehen kähinää niskaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajan länkytystä!

        Sinulleko mies nämä loitsunsa sitten kohdistaa? Mahdat olla tärkeä yksilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kirjoittaa toisista juuri sitä jota voisi sanoa itsestään. Triplakäännöllä sitten jankkaa toisille mm projisaatiosta. Tuo hahmo on täyttä trollausta ”narratiiveineen”.

        Et taida itsekään ymmärtää mitä yrität johdatella, ei ole kovinkaan selkeää tekstiä


    • Anonyymi

      En ole nähnyt sinua kuukausiin. Kyselemällä sen kuulisin. Ite heikkenen joka viikko.
      Meinasin, ettei minusta olisi kesäkollin verran. Sitten ketsu sen nappais talon nurkalta.

    • Anonyymi

      En välitä jäkälääkään....

      Niin.

      T.Herra Jeesus on

      • Anonyymi

        En ole uskovainen, joten minulle on turhaa tulla sanomaan mitään mistään mikä liittyy nuorempaan henkilöön!!


      • Anonyymi

        Mikä se on? Aina on halu oppia uusia asioita aloittajagubbe


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole rauhallista eikä turvallista niin kauan kuin ns. kautta rantain kertominen jatkuu ja niin kauan kuin se jatkuu se varmistaa yksin olemisen. Ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan yhteenkään ikäiseeni ystävään! Nii kuin aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen tarvistin kaksi vuotta erosta selviämiseen ja projektista selviämiseen tarvitsen vähintään vuoden. Ensi vuoden keväällä aikaisintaan voivat vanhemmat ystävää etsivät miehet tulla juttelemaan!


      • Anonyymi

        Ja sinä tiedät ettei aloittajan tilanne ole juuri tuo? Kerropa kerrankin mistä sinä sen tiedät? En nyt kyllä juuri tällä hetkellä muista mitä aloituksessa sanottiinkaan, mutta sen tiedän että sä olet aina väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rauhallista eikä turvallista niin kauan kuin ns. kautta rantain kertominen jatkuu ja niin kauan kuin se jatkuu se varmistaa yksin olemisen. Ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan yhteenkään ikäiseeni ystävään! Nii kuin aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen tarvistin kaksi vuotta erosta selviämiseen ja projektista selviämiseen tarvitsen vähintään vuoden. Ensi vuoden keväällä aikaisintaan voivat vanhemmat ystävää etsivät miehet tulla juttelemaan!

        Tämä viimeinen lause perutaan! Ei enää koskaan sellaista mahdollisuutta minkään ikäiselle, että haluaisin tutustua uuteen ihmiseen. Yksin oleminen on minulle ainoa oikea vaihtoehto!! Niin ajattelin jo eroni jälkeen ja rankat vuodet varmistivat sen!


    • Anonyymi

      Minunko pitäisi anteeksi pyytää ...minkä johdosta ?
      Millä tavalla olen kohdellut sinua huonosti ? Kerro !

      • Anonyymi

        Ei ole sinulle eikä minulle. Älä omi näitä sekoja.


    • Anonyymi

      Ketä uhkailet?

      • Anonyymi

        Eikä tuo uhkaile sitä kenen kanssa jutteli puhelimessa ja se toinen poisti nron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo uhkaile sitä kenen kanssa jutteli puhelimessa ja se toinen poisti nron?

        Voihan se olla kuka tahansa muukin juttua huvikseen jatkava. Nimim. Kokemusta on.


      • Anonyymi

        Nämä sinun pateettiset jatkuvat kyselyt näissä provomiehen kiivaissa teksteissä on kuin raavas mies esittäisi loukkaantunutta kentällä kun taidot ei riitä jalkapalloon. Eli neitimäistä johdattelua ja ottaen huomioon, mitä eräät (sinä) itse kirjoittelee tänne, niin ei kestä päivänvaloa lainkaan


    • Anonyymi

      Helpompi kun välttää tekemstä mitään sellasta mitä tarvis pyytää anteeksi se on etu kun on poikamies voi tehdä lähes mitä haluaa eikä ole velvollinen pyytään keneltäkään anteeksi

      https://youtu.be/Zr89qDWVPPE?si=c4LZKey5IKdHk1yk

      • Anonyymi

        Juuri noin minäkin ajattelen, yksin on parasta olla, ei tartte kuunnella kenenkään höpötyksia ja saa elää juuri niin kuin itse haluaa. Ei koskaan yhtään uutta ihmistä minun tilaani eikä elämääni!


      • Anonyymi

        Niinpä. Sentään yksin omassa kodissaan saa vaikka piereskellä ilman kenenkään vittuilua asiasta ja puhua mistä haluaa kenen kanssa haluaa tai vaikka yksin. Se ei kuulu kenellekään eikä kukaan urputa vieressä mistään. Mahtavuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sentään yksin omassa kodissaan saa vaikka piereskellä ilman kenenkään vittuilua asiasta ja puhua mistä haluaa kenen kanssa haluaa tai vaikka yksin. Se ei kuulu kenellekään eikä kukaan urputa vieressä mistään. Mahtavuutta!

        Juuri sitä se on mahtavuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä se on mahtavuutta!

        Eikä pelkästään se, vaan myös että saa käyttää rahansa mihin haluaa eikä kukaan ole väijymässä, onko nyt maksanut just saman verran jääkaapin sisällöstä, pahimmassa tapauksessa laskemassa montako perunaa söit ja katkeroitumassa. Telkasta saa katsella omia mieleisiään ohjelmia ja tehdä muutenkin asioita, jotka eivät ehkä miellyttäisi siippaa. Ja sitten kaikki se muu, mistä häveliäänä ihmisenä en nyt viitsi puhua, mutta se kaikki kiristys ja pahantuulisuus tietyistä asioista johtuen, mikä rauha kun sitä ei ole. Tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään se, vaan myös että saa käyttää rahansa mihin haluaa eikä kukaan ole väijymässä, onko nyt maksanut just saman verran jääkaapin sisällöstä, pahimmassa tapauksessa laskemassa montako perunaa söit ja katkeroitumassa. Telkasta saa katsella omia mieleisiään ohjelmia ja tehdä muutenkin asioita, jotka eivät ehkä miellyttäisi siippaa. Ja sitten kaikki se muu, mistä häveliäänä ihmisenä en nyt viitsi puhua, mutta se kaikki kiristys ja pahantuulisuus tietyistä asioista johtuen, mikä rauha kun sitä ei ole. Tykkään.

        Olen niin samaa mieltä kanssasi. Ainoat ihmiset joiden kanssa voin asua, ovat synnyttämäni lapset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sentään yksin omassa kodissaan saa vaikka piereskellä ilman kenenkään vittuilua asiasta ja puhua mistä haluaa kenen kanssa haluaa tai vaikka yksin. Se ei kuulu kenellekään eikä kukaan urputa vieressä mistään. Mahtavuutta!

        Lisätään vielä, että mahtavuutta on sekin kun saa käydä lenkillä yksin ja saa tehdä sellaista ruokaa mistä itse pitää ja mikä tärkeintä, kukaan ei valita ja narise mistään minulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä, että mahtavuutta on sekin kun saa käydä lenkillä yksin ja saa tehdä sellaista ruokaa mistä itse pitää ja mikä tärkeintä, kukaan ei valita ja narise mistään minulle!

        Näinpä! Olet oikeassa. Olis se hirveää kun joku haukkuisi vielä ruokiakin päivästä toiseen ja jäkättäisi poistuessasi jonnekin, esim lenkille tai kaverin luokse. Hrr!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä, että mahtavuutta on sekin kun saa käydä lenkillä yksin ja saa tehdä sellaista ruokaa mistä itse pitää ja mikä tärkeintä, kukaan ei valita ja narise mistään minulle!

        Näin jo aika vanhana ihmisenä yksin oleminen on hyvin tärkeää, ettei samassa tilassa ole ketään aiheuttamassa stressiä ja pahaa oloa, koska se ei ainakaan missään tapauksessa lisää hyvinvointia! Tasapainoinen omannäköinen elämä on avain hyvään oloon!


    • Anonyymi

      Tule uimaan kahlaamaan

    • Anonyymi

      Varovainen olla kun tietää seuraukset

      • Anonyymi

        Et välittäisi perustella tätä mitenkään? Kävin uudestaan lukemassa aloituksen ja vähän eteenpäin, ja ap vaikuttaa jumalharhaiselta tai trollaajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et välittäisi perustella tätä mitenkään? Kävin uudestaan lukemassa aloituksen ja vähän eteenpäin, ja ap vaikuttaa jumalharhaiselta tai trollaajalta.

        Aapee vaikuttaa herkältä elämään pettyneeltä mieheltä, uutistenlukija hyvä, hali!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aapee vaikuttaa herkältä elämään pettyneeltä mieheltä, uutistenlukija hyvä, hali!

        Olisitpa viljelemässä yltiöpositiivisia näkemyksiäsi yleisemmenkin kuin vain jänkyttääksesi vastaan jollekin. Eipä ole tuollaista tulkintaa vastaavasta tekstistä näkynyt täällä varmaan koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa viljelemässä yltiöpositiivisia näkemyksiäsi yleisemmenkin kuin vain jänkyttääksesi vastaan jollekin. Eipä ole tuollaista tulkintaa vastaavasta tekstistä näkynyt täällä varmaan koskaan.

        Miehiä pitää ymmärtää kun tunteet ylikuumenevat ja katkeruus korventaa niin ettei rennie auta


    • Anonyymi

      Tuo ei taatusti auttaisi asiaamme tipan tippaa sillä alkaisin pitää sinua uhkana sille kaikelle mikä pitää minut kasassa. Käsitykseni muuttuisi perinpohjaisesti. Enkä voisi enää luottaa arvostelukykyyni tipan tippaa. Vähäisehköinä pitämieni tunnustusten tarkoitus oli kuitenkin pohjustaa välillemme näkymätön side vastaisen varalle. Ei sen enempää eikä vähempää. Niin ettei mikään vaatisi selitystä kun kaikki olisi sanattomasti ymmärretty. Ja meillä toisissamme salainen voimavara. Pahan päivän varalle. Edes se kuunteleva korva.

      • Anonyymi

        En halua olla kuunteleva yhdellekään sellaiselle jonka kanssa e ole koskaan ollut tekemisissä, tai koskaan keskustellut hänen kanssaan!


    • Anonyymi

      Mitä jos keskustelisit kumppanisi kanssa nämä asiat suoraan? Jos on helpompi kirjoittaa tänne, niin pyydän et lue kirjoittamasi teksti hänelle.

      Koska tuskin olet ajatusten lukijan kanssa tekemisissä ja suhteenne mahdollisen päättymisen perussyy voi olla puhumattomuus.

      Kun avaudut hänelle rehellisesti niin myös hän tietää oikeasti miltä sinusta tuntuu, mitä sinä ajattelet, eikä hänen tarvi arvata miltä sinusta tuntuu.. Tiedät varmasti arpojen voittomahdollisuudet jotka ovat 1 miljardeista..

      Olen itse huomannut vasta keski-iässä että rehellisyydellä saavutetaan suhteessa paras tulos, väärät valehtelijat lähti mutta se oikea jäi kaikesta.. myös siitä pahasta vastamäestä huolimatta.

    • Anonyymi

      Eikö suomalaiset miehet kykene enää muuhun kuin kirjoittamaan palstalle "tunteistaan" ja kostamaan, jos kaikki ei menekään kuten on palstalla suunnitellut? Ei toimi vaikka liittää ne IRL tilanteisiin, ei ainakaan minun kohdalla, päinvastoin. Yksikin on aina tavatessa kuin pöllähtänyt pöllö. Silmät harillaan ja suu torvella. Ihme kun malttaa olla tapaamisen ajan pois palstalta, sinnepä saa jäädä muhimaan.

    • Anonyymi

      No Juhako se siellä vaikeroi..? ;)

    • Anonyymi

      Irmelikö se siellä kirjoittelee? :D Keskity nyt jo omaan elämääsi, äläkä kiusaa heitä, jotka eivät elämääsi halua.

      • Anonyymi

        Päivät kuluu ”juonion jussilla” jostain naisesta vihjaillessa, kehnosti taitaa mennä sinullakin


    • Anonyymi

      Aloittaja joku katkera muija kun ukko on löytänyt nuoremman ja hoikemman koneen.

      • Anonyymi

        ”Minun on kosto ja rankaiseminen, säästetty siksi ajaksi, jolloin heidän jalkansa horjuu. Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä, ja mikä heitä odottaa, se tulee rientäen.” (Ap:n jatkoviesti)

        Jne.

        -Varmaan onkin Irma joo.


      • Anonyymi

        Niin se on miespuolinen aloittaja sinun vakioslogan jos naisena esiintymisestäsi huomauttaa että huutelet ukkoa lähti lipettiin. No hyvä ettei liperiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on miespuolinen aloittaja sinun vakioslogan jos naisena esiintymisestäsi huomauttaa että huutelet ukkoa lähti lipettiin. No hyvä ettei liperiin

        Näkihän nuori neito törkyä etsivä varmasti tämän viittauksen? Lisäys😜


    • Anonyymi

      Mikä on aloittajalla hätänä? Eikö häiriköinnin kohteesi vastannutkaan tämänpäiväiseen viestiisi?

      • Anonyymi

        Oletko sinä mielestäsi tämä apn häiriköinnin kohde täällä palstailluusiossa johon olet ehdollistuttanut itsesi vai miksi jatkat tätä messuamista päivä toisensa perään miehen humpuukialoituksessa? Olet varmasti löytänyt jo monen monta erittäin merkitsevää kommenttia tänäänkin.


    • No kuka käskee tapailla jotain jolla on kilo sepeliä perseessä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe