Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

Anonyymi-ap

Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.

93

2680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Priima donna

    • Kyllä siinä joku arkuus ja epävarmuus iskee. Ei huvita lähestyä varsinkaan, jos toinen ei katso, ei hymyile. Tervehtii vain nopeasti. Tai jos on nähnyt, että on jo varattu. Toisaalta, ne itsevarmat tyypit menee aina juttelemaan naisille, oli sitten miten vaan.

    • Anonyymi

      Miehiä taitaa nykyään lähinnä pelottaa se miten paljon naiset vaatii plus pitää miettiä samaan aikaan, että tarjoaako nainen jotain ollakseen vaivan väärti.

      • Anonyymi

        Tarkoitan sitä, että jo ruoanlaittotaito luetaan patriarkaaliseksi menneisyyden ajatteluksi.


      • Anonyymi

        Arvaamattomia, häikäilemättömiä naisia on myös olemassa. Aina ei kannata olettaa, että se ensivaikutelma olisi totta. Harvemmin on.


      • Anonyymi

        Mut jos onkin paha nainen niin sellainen paljastuu liian myöhään? Paha voi olla mestarillinen sitouttaja? Silloin irtautuminen on aina kallis vaihtoehto. Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, niin kuin jossain laulussa lauletaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos onkin paha nainen niin sellainen paljastuu liian myöhään? Paha voi olla mestarillinen sitouttaja? Silloin irtautuminen on aina kallis vaihtoehto. Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, niin kuin jossain laulussa lauletaan?

        Sanoitus jatkuu ”ne suuren ikävän tuottaa” eli kai lähtevät pois. Vähän ontuva siis esimerkkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että jo ruoanlaittotaito luetaan patriarkaaliseksi menneisyyden ajatteluksi.

        Mä taidan elää jossain menneisyyden maailmassa, mutta musta kaikki on mennyt ihan kummalliseksi. Miksei vaan voi tehdä asioita, jotka tuottaa toiselle tai toisille hyvää oloa, ilman et pohtii tarkemmin motiiveja. Ja jos sanoo jotain väärin, niin siitä ei loukkaannuta verisesti, koska tarkoitus oli kuitenkin olla hyvä. Nyt ei oikein uskalla sanoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että jo ruoanlaittotaito luetaan patriarkaaliseksi menneisyyden ajatteluksi.

        Itse on pastansa monen paisteltava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitus jatkuu ”ne suuren ikävän tuottaa” eli kai lähtevät pois. Vähän ontuva siis esimerkkisi.

        ...pieneen sydämeen tuottaa? Esimerkki on monelle miehelle arkea. Mies on monelle naiselle paremman elämän mahdollistaja. Lusikat jakoon ei houkuttele, jos on itse ollut niiden selk ästi suurempi rahoittaja ja joutuu kaiken puolittamaan? Voisi todeta, että huono sijoitus kohde silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pieneen sydämeen tuottaa? Esimerkki on monelle miehelle arkea. Mies on monelle naiselle paremman elämän mahdollistaja. Lusikat jakoon ei houkuttele, jos on itse ollut niiden selk ästi suurempi rahoittaja ja joutuu kaiken puolittamaan? Voisi todeta, että huono sijoitus kohde silloin.

        No jos se materia on itsellekin sitten niin merkityksellistä. En ole ollut moisessa tilanteessa että olisin ottanut toisen ostamia lusikoita mukaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos onkin paha nainen niin sellainen paljastuu liian myöhään? Paha voi olla mestarillinen sitouttaja? Silloin irtautuminen on aina kallis vaihtoehto. Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, niin kuin jossain laulussa lauletaan?

        Samoin samanlainen mies. Ihana ja leppoisa vinkkailee silmää ja osaa puhua ja katsoo silmiin. Kotona näyttää mikä on kun hetki tutustuttu. Lopulta sulta viedään sielu ja imetään tyhjäksi.
        *hellan ja nyrkin välis*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se materia on itsellekin sitten niin merkityksellistä. En ole ollut moisessa tilanteessa että olisin ottanut toisen ostamia lusikoita mukaani.

        Viha ja raivo toista kohtaan saa mielen muuttumaan muuksi "ihmishirviö". Kuullut heistä puhuttavan, silloin on tunteet pelissä, ei niinkään järkeä, viha toista kohtaan vaikuttaa silloin tyyliin, kaikki mikä on toiselta pois, on hyvää itselle. Erotilanteet, voivat olla vain toisen syyttelyä, eikä nähdä itsessä silloin mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viha ja raivo toista kohtaan saa mielen muuttumaan muuksi "ihmishirviö". Kuullut heistä puhuttavan, silloin on tunteet pelissä, ei niinkään järkeä, viha toista kohtaan vaikuttaa silloin tyyliin, kaikki mikä on toiselta pois, on hyvää itselle. Erotilanteet, voivat olla vain toisen syyttelyä, eikä nähdä itsessä silloin mitään vikaa.

        Tiedän, että naiset osaa riitatilanteissa olla todella mustavalkoisia, silloin ei järki kulje pääkopassa. Eikä ole halua tipan vertaa ymmärtää toista. Ovat jonkinlaisen tunnelukon lukitsemia, silloin sopiminen tuntuu mahdottomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että naiset osaa riitatilanteissa olla todella mustavalkoisia, silloin ei järki kulje pääkopassa. Eikä ole halua tipan vertaa ymmärtää toista. Ovat jonkinlaisen tunnelukon lukitsemia, silloin sopiminen tuntuu mahdottomalta.

        On niitä miehissäkin kuulemma. En itse ole sellaisiin kyllä törmännyt, ainakaan tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taidan elää jossain menneisyyden maailmassa, mutta musta kaikki on mennyt ihan kummalliseksi. Miksei vaan voi tehdä asioita, jotka tuottaa toiselle tai toisille hyvää oloa, ilman et pohtii tarkemmin motiiveja. Ja jos sanoo jotain väärin, niin siitä ei loukkaannuta verisesti, koska tarkoitus oli kuitenkin olla hyvä. Nyt ei oikein uskalla sanoa mitään.

        "Mä taidan elää jossain menneisyyden maailmassa, mutta musta kaikki on mennyt ihan kummalliseksi. Miksei vaan voi tehdä asioita, jotka tuottaa toiselle tai toisille hyvää oloa, ilman et pohtii tarkemmin motiiveja. Ja jos sanoo jotain väärin, niin siitä ei loukkaannuta verisesti, koska tarkoitus oli kuitenkin olla hyvä. Nyt ei oikein uskalla sanoa mitään."

        Koska lopulta se paska kostautuu kun ne motiivit selviävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä taidan elää jossain menneisyyden maailmassa, mutta musta kaikki on mennyt ihan kummalliseksi. Miksei vaan voi tehdä asioita, jotka tuottaa toiselle tai toisille hyvää oloa, ilman et pohtii tarkemmin motiiveja. Ja jos sanoo jotain väärin, niin siitä ei loukkaannuta verisesti, koska tarkoitus oli kuitenkin olla hyvä. Nyt ei oikein uskalla sanoa mitään."

        Koska lopulta se paska kostautuu kun ne motiivit selviävät.

        Niin, se on mulla tällasta kauhun tasapainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että jo ruoanlaittotaito luetaan patriarkaaliseksi menneisyyden ajatteluksi.

        Itsehän inhoan ruoanlaittoa. Kysymys ei siis omalla kohdallani ole mistää patriarkaalisuudesta syyttämisestä, vaan siitä, että minun oletettaisiin (jatkuvasti?) tekevän jotakin mitä inhoan. Ja siis taidosta ei ole kyse. Mä olen halutessani erinomainen kokki ja leipojakin, mutta kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Minulle nuo ovat pakkopullaa ja todellakin odotan toisen tekevän oman osansa siitä kakkaduunista.


    • Anonyymi

      Miksi mä naista pelkäisin piti olla varmin tapa saada narsisti naiselta puukosta en vittu onnistunu siinäkään vaikka sain ärsytettyä kipupisteen yli heillä kun se on kipupiste mikä pitää löytää ei kynnys normaalilla ihmisellä se on ai kipu kynnys jos kohtaat ihmisen joka tykkää puhua kipupisteistä voit melko suurella todennäköisyydellä okettaa hänen omaavan narsistisia piirteitä sekään ei ole ongelma jos ei ole antanut itse narsismilleen valtaa

      • Anonyymi

        En ole miesaloittaja niin varma edellisen ihan itse kirjoittamasi vastauksen perusteella, joka on tätä sinulle tyypillistä mielikuvituskilvoittelua tai muuta määrittelemätöntä settiä


    • Anonyymi

      Sen naisen katse sai minut tuntemaan itseni alastomaksi, heikoksi. Ehkä hänen katse on mun kryptoniittia🤔

      • Anonyymi

        Näinhän se taisi mennä ja hieman sekava olo senkuin jatkuu.


      • Anonyymi

        Mikäpä sen pelottavampaa kuin kohdata ihminen jonka kanssa olisi aidosti mahdollista kohdata syvät tunteet ja yhteys? Se on kryptoniittia peloille jotka täytyy kohdata siinä samalla. Kaikkihan ne nousee pintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä sen pelottavampaa kuin kohdata ihminen jonka kanssa olisi aidosti mahdollista kohdata syvät tunteet ja yhteys? Se on kryptoniittia peloille jotka täytyy kohdata siinä samalla. Kaikkihan ne nousee pintaan.

        Niin mutta hän olisi kyllä vihjaillut jollain tapaa jos hänellä olisi kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta hän olisi kyllä vihjaillut jollain tapaa jos hänellä olisi kiinnostanut.

        Se on toki ihan mahdollista.


      • Anonyymi

        Nehän ne juurikin on. Tämä ilmiö ollut niin kauan kuin jaksan muistaa.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kädestä kiinni ja eteenpäin.

    • Anonyymi

      Heti tehdä selväksi missä mennään. ..

    • Anonyymi

      Pelko menettämisestä?

      • Anonyymi

        Ihminen tuppaa vetäytymään jos on kohdannut elämässään hylkäämistä, tekee sen itse ennen kuin toinen ehtii, juurikin silloin kun tunteet alkavat kasvaa.


    • Anonyymi

      Ethän sinä ile nainen lainkaan vink vink, en muuten arvosta miehiä jotka on niin tyhmiä uskoakseen mitä ihmeellisintä moskaa naisen kirjoittamaksi. Naiset taas on jo niin oma lukunsa, että ei ole edes sanoja sille misogynialle

      • Anonyymi

        Niin. Nainen ei käyttäydy noin, sellaista on kuullut aika paljon lapsuudessa. En tiedä mikä mä oikein olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Nainen ei käyttäydy noin, sellaista on kuullut aika paljon lapsuudessa. En tiedä mikä mä oikein olen.

        Ethän sinä ole edes nainen, vaan transu. Ajele nyt ne säärikarvasi edes ja hoida partasi kuntoon, niin kukaan ei pelästy sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Nainen ei käyttäydy noin, sellaista on kuullut aika paljon lapsuudessa. En tiedä mikä mä oikein olen.

        Netin osa-aika ransu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole edes nainen, vaan transu. Ajele nyt ne säärikarvasi edes ja hoida partasi kuntoon, niin kukaan ei pelästy sinua.

        Älä huuda mulle aina ätmihuntteri, meillä on yhteneviä ajatuksia, just kirjoitin saman lukematta t fani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin osa-aika ransu?

        Pikkukakkosessakin oli Transu koira 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huuda mulle aina ätmihuntteri, meillä on yhteneviä ajatuksia, just kirjoitin saman lukematta t fani

        Semmosta. Ihan uskottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta. Ihan uskottavaa.

        Kyllä sen pitäis olla, yritän suhtautua huumorilla päin vituraa tunnisteluun, jos olen ätmitellyt sinua niin sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Nainen ei käyttäydy noin, sellaista on kuullut aika paljon lapsuudessa. En tiedä mikä mä oikein olen.

        Netissä naisena esiintyvä setä, joks saa omituisilta ihmisiltä huomiota


    • Anonyymi

      Eli useampia on jos sinua yhtä miehet pelkää.

      • Anonyymi

        Hanki apua terapiasta palstamiehelle avautuva rasite


    • Se ei alkuunkaan osoita pelkoa kun mies karttaa wanhusnaisia ja ikänaisia.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä tarkoitat ikänaisella.
        Oma kokemus on se, että minusta kiinnostuu lähinnä minua huomattavasti nuoremmat miehet. He lähestyvät minua eikä toisinpäin.


      • Anonyymi

        Ja se jos mikä kertoo että olet kypsymätön " mieheksi" poju vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se jos mikä kertoo että olet kypsymätön " mieheksi" poju vielä!

        Tuosta tuplaveestä päätellen on patuosastoa kyllä.


    • Anonyymi

      ei ole sääntöä mikä kieltäsi, naisen aloituksen tekemisen miehelle,

    • Anonyymi

      Sinänsä kyllä ihan hyvä kysymys. Voi olla hyvinkin rohkea mies noin muuten, mutta nainen aiheuttaa sitten jotain pelkoreaktiota. Miksiköhän se näin on 🤔

      • Anonyymi

        Tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet.

        Minä en tunne hyviä tunteita itseäni paljon nuorempaan henkilöön! Ei kukaan jaksa sellaista henkilöä joka monia vuosia tunkee toisen lähelle mitään sanomatta ja ilman lupaa. Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan elämässäni kokenut, enkä halua enää koskaan kokea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tunne hyviä tunteita itseäni paljon nuorempaan henkilöön! Ei kukaan jaksa sellaista henkilöä joka monia vuosia tunkee toisen lähelle mitään sanomatta ja ilman lupaa. Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan elämässäni kokenut, enkä halua enää koskaan kokea!

        Jaa. Minä taas tunnen ihan helvetisti. Onneks me ollaan erilaisia, me ihmiset. Eiks je?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet.

        Tunteet varmasti. Niitäkin on niin monia, jännä kuitenkin tämä ilmiö että potentiaalisen kumppaniehdokkaan ollessa kyseessä tulee esiin jännitys tunnetilana ym. En välttämättä ymmärrä sen evoluutiotarkoitusta vaikka toki sillä sellainen on.


    • Anonyymi

      nopeus. siinä jää moni käytännössä jalakoihin kun viiletän. menin jo siinä kohtaa, kun toinen avaa suunsa.. tarina on tosi. semmonen yks yhteen ku löytys ni uh en muuten päästä..

    • Anonyymi

      Minua on hyvä pelätä, koska en halua tutustua keneenkään edes kaverina!! Sen tulen sanomaan ihan kaikille ja sellaisilla sanoilla että varmasti menee perille!

      • Anonyymi

        ikävissäsi !!!


    • Anonyymi

      Naisessa ei ole mitään pelkäämistä. Pahinkin pirttihirmu nöyrtyy kun häntä vedetään ISOLLA takaapäin ensin ykköseen, sitten kakkoseen ja oikein kunnolla.
      Oppii akka olemaan.
      Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Haista pa..a!


      • Anonyymi

        Onko sinulla mies kehonkuva - ja erektio-onnegelmia?


    • Anonyymi

      Totuus: miehet eivät pelkää naisia

      • Anonyymi

        Kyllä pelkäävät henkisesti, viha ja inho kertovat pelosta


    • Anonyymi

      Aloitus surkeaa huomio halua ketjun aloittaneelta, mitä sinä itse pelkäät miehissä, kun et uskalla tehdä aloitteita?

      Jos et itse uskalla, niin älä ole niin typerä, että alat muita syyllistämään.

      • Anonyymi

        Larppausta vain, mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larppausta vain, mahdollisesti.

        Tarkoitatko sitä että tämä mies larppaa naista? Alat oppia ystävä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä että tämä mies larppaa naista? Alat oppia ystävä hyvä.

        Tarkoitan että larpataan ihan tiettyä henkilöä mahdollisesti, larppaajan sukupuolesta en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan että larpataan ihan tiettyä henkilöä mahdollisesti, larppaajan sukupuolesta en ole varma.

        Sinulla on vähän liian monimutkaista ajattelua, kuin olisit ihtes pussiin puhunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vähän liian monimutkaista ajattelua, kuin olisit ihtes pussiin puhunut

        Eihän tuo ole yhtään monimutkaista. Esittää jotain toista epätoivon vimmalla yrittäen saada tämän huonoon valoon.

        Pussiin on puhunut itsensä kyllä moni täällä, vaan en minä. Ei ole mitään pussiin puhuttavaa, näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole yhtään monimutkaista. Esittää jotain toista epätoivon vimmalla yrittäen saada tämän huonoon valoon.

        Pussiin on puhunut itsensä kyllä moni täällä, vaan en minä. Ei ole mitään pussiin puhuttavaa, näet.

        Miksi täällä muuten esiinnyttäisiin toisten ihmisten laitetiedoillakin, väitetysti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole yhtään monimutkaista. Esittää jotain toista epätoivon vimmalla yrittäen saada tämän huonoon valoon.

        Pussiin on puhunut itsensä kyllä moni täällä, vaan en minä. Ei ole mitään pussiin puhuttavaa, näet.

        No jos tarkoitat sitä, että tämä aloittaja esittää naisia ylipäätään huonossa valossa, niin kyllä juuri näin. Se on kuitenkin älyvapaiden tulokkaan ja vihamielisyyden varassa kenet ne haluaa tämän kirjoittelijan positiossa nähdä. Yksi voi yrittää olla erityisen kiero muka hienostuneella tavalla ja väittää, että joku nainen esittää toista naista vinossa valossa, eli homma pyörii joka tapauksessa saman misogyynisen kehyksen ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tarkoitat sitä, että tämä aloittaja esittää naisia ylipäätään huonossa valossa, niin kyllä juuri näin. Se on kuitenkin älyvapaiden tulokkaan ja vihamielisyyden varassa kenet ne haluaa tämän kirjoittelijan positiossa nähdä. Yksi voi yrittää olla erityisen kiero muka hienostuneella tavalla ja väittää, että joku nainen esittää toista naista vinossa valossa, eli homma pyörii joka tapauksessa saman misogyynisen kehyksen ympärillä

        Toksisen* mutta juu tulokkaita riittää länkyttämään ja ns palaajia myös


    • Anonyymi

      Joillain naisil on tapana uhriutuu ja nostaa äläkkä vaikkei olis syytä. Kyl se saa varovaiseks

      • Anonyymi

        Miehet onnistuu saamaan lauman hyödyllisiä idiootteja taakseen tietämättä aiheesta mitään, eli paljon haitallisempaa usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet onnistuu saamaan lauman hyödyllisiä idiootteja taakseen tietämättä aiheesta mitään, eli paljon haitallisempaa usein

        Kuulostaa kyllä ihan naispaviaanien käytökseltä enemmän tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä ihan naispaviaanien käytökseltä enemmän tuo.

        Ehei, vaan naiset katoaa kuin pieru saharaan mutta miehet tulee ja rupeaa lentäväksi apinaksi kyselemättä sen kummemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, vaan naiset katoaa kuin pieru saharaan mutta miehet tulee ja rupeaa lentäväksi apinaksi kyselemättä sen kummemmin

        Jäin miettimään, viittaatko erääseen tiedotukseen tuolla flying monkeys jutulla. Ihme sattuma jos et.


    • Anonyymi

      Aloituksen aihehan on ihan hyvä.
      Varmasti on miehillä pelkotiloja eri syistä, kun tutustuu naiseen.
      Miksi itse aihe jää jaarittelun jalkoihin liian usein, kun kirjoittajat pähkäilevät kuka, mikä, häh, on kirjoitusten takana.
      Larppaamista? Ihanko aikuiset? Ikäpelkoa eli kehen tunteita kandee sijoittaa (hassua, asenteellista, rasisitista) nykyajassa. Kuka on niin last season?

      • Anonyymi

        Mieheksiluulija ikävä kyllä pilasi tämänkin melko hyvän pohdinnan johon voin tietyllä tavalla samaistua. En usko että kyseinen hahmo tietää todellisuudesta juurikaan, saatikka ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta irl.

        Kyllä se ihan tosiasia on että joitain miehiä naiset pelottaa, tai jännittää olisi oikea sana kuvaamaan, vaikka olisi kuinka "kovis" noin muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulija ikävä kyllä pilasi tämänkin melko hyvän pohdinnan johon voin tietyllä tavalla samaistua. En usko että kyseinen hahmo tietää todellisuudesta juurikaan, saatikka ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta irl.

        Kyllä se ihan tosiasia on että joitain miehiä naiset pelottaa, tai jännittää olisi oikea sana kuvaamaan, vaikka olisi kuinka "kovis" noin muuten.

        9:54
        Olen vaistoavinani ihan samaa. Ehkä ylikorostunut 'itsevarmuuskin' on pelon merkki.
        Vaan kaipa me naiset koemme samoin?
        Ja miksi pelkoa?
        Hyväksyntä. Tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on. Eikö tätä kaikki pidä tärkeänä.
        Tutustuttaessa sitten pikkuhiljaa karisee. Ja karsiutuu.
        Tämä on se käännekohta, mikä tekee miehistä pelokkaita. Miten heidät on tyrmätty.
        Onko puututtu pukeutumiseen, käyttäytymiseen, tehty entisillä kamuilla mustasukkaiseksi, jne.,
        Entä, mikä on henkilöön menevää ja jääkö sietämään tällaista ja haluaako jäädä toisen sätkynukeksi. Tässä pitäisi herätä eikä pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:54
        Olen vaistoavinani ihan samaa. Ehkä ylikorostunut 'itsevarmuuskin' on pelon merkki.
        Vaan kaipa me naiset koemme samoin?
        Ja miksi pelkoa?
        Hyväksyntä. Tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on. Eikö tätä kaikki pidä tärkeänä.
        Tutustuttaessa sitten pikkuhiljaa karisee. Ja karsiutuu.
        Tämä on se käännekohta, mikä tekee miehistä pelokkaita. Miten heidät on tyrmätty.
        Onko puututtu pukeutumiseen, käyttäytymiseen, tehty entisillä kamuilla mustasukkaiseksi, jne.,
        Entä, mikä on henkilöön menevää ja jääkö sietämään tällaista ja haluaako jäädä toisen sätkynukeksi. Tässä pitäisi herätä eikä pelätä.

        Kai se on joku pelko että nolaa itsensä jollain tavalla. Älkää laittako meitä naisia jalustalle, näytetään hyvältä 30% ajasta jos sitäkään ja muuten ollaan ihan normi piereskelijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulija ikävä kyllä pilasi tämänkin melko hyvän pohdinnan johon voin tietyllä tavalla samaistua. En usko että kyseinen hahmo tietää todellisuudesta juurikaan, saatikka ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta irl.

        Kyllä se ihan tosiasia on että joitain miehiä naiset pelottaa, tai jännittää olisi oikea sana kuvaamaan, vaikka olisi kuinka "kovis" noin muuten.

        No onpahan sullakin naisena esiintyvä äijä joku koneisto mitä vastaan taistella🥱


    • Anonyymi

      Milf?ei haluta sotkeentuu yh,naisen elämää.ei varsinkaa kun o 2-3 penokoiden ukkoo pyörimässä siina välissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      SYYNÄ VOI OLLA HIIVAPILLUSI!

    • Anonyymi

      Kyllä näitä.Suomessa riitää,näitä kaksi mielisiä.
      Osaavat kyllä olla ,pelata rooliaan.
      Yksinhuoltajissa on osassa ihan hyviäkin tapauksia.Osa ei vain ole päässyt eroon EX-tään/lapsien tai muun syyn vuoksi.Näiden kanssa kun muuttaa yhteen asumaan,niin saa olla varuillaan ovikellon soidessa saako tulijalta puukkoa rintaansa.
      (Riipuu vähän,tapaus kohtaisista eroista.)Nämä EX-suhteet lapsineen kun pelittää koko loppuelämän lasten takia tai ei. Yhteishuotajuudet ovat kaikkein pahin riesa.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni osasto miehiä on tullut vielä arempia ja heikolla itsetunnolla varustettuja ihan pelkästään kaikkien typerysten treffisovellusten takia ja etenkin dickpick-juttujen takia sillä Ketä nainen tahtoo oikeesti dick pick-kuvan kun Koitetaan etsiä sielunkumppania tai jotain hyvää seuraa sillä se kulli ei kerro mitään ihmisestä itsestään!

      • Anonyymi

        Juu ei niitä dikkipikkejä halua kuin omalta mieheltä, oli kuinka iso kantajan omasta mielestä tahansa niin hyi


      • Anonyymi

        Totta ja mistä tiedät edes kenen kullista se kuvan lähettää vai onko joku romanssihuijari


    • Anonyymi

      Prkle, minähän pelkään koska olen ujo enkä luota itseeni tarpeeksi. Huono itsetunto.

      • Anonyymi

        Tämäkin kyllä ja ehkä joissain tapauksissa, vai tuoko jotkut naiset esiin sellaisen epävarman pojan jopa karpaaseista.


    • Anonyymi

      Siksi koska pohjimmiltaan nainen pelkää toista naista eniten. Peili on julma keksintö

      • Anonyymi

        No. Eivät kaikki naiset pelkää muita naisia.
        Turhaa kuvittelua.


      • Anonyymi

        Koen kyllä naisiin enemmän hengenheimolaisuutta ja yhteenkuuluvuutta kuin miehiin. En edes kovin helposti pysty kuvittelemaan naista tietynlaisten tekstien taakse täälläkään. Jos jompiakumpia pitää pelätä, niin varmasti miehiä ennemminkin. Ovat kovin nujertamishaluisia naisia kohtaan ja siihen kun lisää väkivaltaisen tendenssin niin.


    • Anonyymi

      Isot tissit!!! Kauheeta!!! Mä juoksen karkuun... Ei naisen tule näyttää uhkaavalle ja isolle, vaan söpölle ja pantavalle. Suurin osa SUOmaalaisista on läskitynnyreitä. Haluttavimmat naiset ovat alaikäisiä

      • Anonyymi

        Seisohan sanojes takana sitten kun joku pistelee turpiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisohan sanojes takana sitten kun joku pistelee turpiin.

        Aloittajasetä joutais kyllä saada vähän koteloon esim juuri tuosta syystä ja tämä trollaaminen on toinen


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe