ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmin.
Sitä odotan kärsivällisesti, kuten tähänkin asti, jo niin kauan.
Olen vain hän, joka on tottunut odottamaan tietäen, ettei muuta voi, käypä sitten niin tai näin.
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
42
2975
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on ohi! Kiitos
- Anonyymi
Ei ole ohi kun en tiedä olenko se henkilö jolle tuon haluat sanoa. Saatan hyvinkin olla, mutta sun viesti on täysin turha ilman tunnistetta. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ohi kun en tiedä olenko se henkilö jolle tuon haluat sanoa. Saatan hyvinkin olla, mutta sun viesti on täysin turha ilman tunnistetta. -sivusta
Oikea tunnistaa sanat. Hyvää vkonloppua palstallesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan järkevä tänne kirjota mitää yleisesti ellei kyse mielipiteistä tai kysy jtn
- Anonyymi
Jollain ohi, jollain ei!
Minä myös odotan.. eihän me anneta periksi niin helposti 😉 Aikuisena sitä osaa olla kärsivällisempi!- Anonyymi
Minulle se ei sovi. Sorry
- Anonyymi
Haluat kertoa mitä ajattelet minun "siitä", niinkö?
- Anonyymi
Go long sport
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Tämän päivän bruna, on huomisen puna.
- Anonyymi
Jos tytöllä kahvipannun ympäristö on sotkuinen (kahvi on kiehunut yli eikä tyttö ole puhdistanut pannua), hän saa miehen, jonka suu on kuin navetan sontaikkuna.
- Anonyymi
Korppi ei noki korpin silmää.
- Anonyymi
Oho…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho…
Taidat olla katkera !
- Anonyymi
Näyttää kulkevan suvussa.
- Anonyymi
En jaksa näitä enää mutta siltikin. Yhden kanssa halua rakkauden.
- Anonyymi
Ei voi rakastaa ihmistä, joka rakastaa valtaa elämää enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi rakastaa ihmistä, joka rakastaa valtaa elämää enemmän.
En ymmärrä mitään kommentistasi. Minä rakastan häntä ja hän tuskin rakastaa valtaa.
- Anonyymi
Niin sinä haluat, entäs se toinen?
- Anonyymi
Kumota, hävittää, poistaa, hajottaa, kitkeä, kuolettaa, ota tästä mitä tartteet.
- Anonyymi
Mie tykkään tosta kitkemisestä😍 olenhan mä sun mielestä lomittajan ja mustalasen ja minkä kaikkea näköne. Ni ihan sama. Mie kitken. Ja välillä mie itkenki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie tykkään tosta kitkemisestä😍 olenhan mä sun mielestä lomittajan ja mustalasen ja minkä kaikkea näköne. Ni ihan sama. Mie kitken. Ja välillä mie itkenki
Ja nyt lähen kitkemään. Satakoo vaikka vanhoja ämmiä taivaalta💪
- Anonyymi
Se on niitä laitapuolen kulkijoita, hymyilee kuin Hangon keksi 😀
- Anonyymi
Jos olisit hän, ketä ajattelen. Tahtoisin tietää kaiken siitä.
- Anonyymi
Ja et ole vain hän (jos olet hän (heh)
Vaan olet HÄN. Juuri hän, jota olen odottanut monta vuotta.- Anonyymi
Et ole ilmeisesti minun hän, jos et ymmärtänyt lausettani.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ilmeisesti minun hän, jos et ymmärtänyt lausettani.
apKaikki menee lopulta hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee lopulta hyvin
Sie oot työssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee lopulta hyvin
Toivotaan niin. ap
Aloittajalta ainoastaan nämä, joissa on ap- - Anonyymi
Jätä ne toisten puolisot rauhaan vai onko mielikuvitusta toi sun höpinä?
- Anonyymi
Ohhoh, ohhoh. Onko Totta? Tänne vaan kainaloon ja aletaan yhdessä lämmittelemään. Ukrainan Sotahommat silleen kainalossani ikäänkuin unohdat.
- Anonyymi
On todella monia paikkoja, joista voisi aloittaa. Voisi aloittaa omista kyynelistäni tai sinun. Tässä tarinassa on paljon kyyneleitä. Monimutkaisessa selityksessä mikä tahansa järjestys voi vaikuttaa mielivaltaiselta. Mistä loppujen lopuksi mikään alkaa. Se että lähes mikään ei riippunut mistään viittaa kaikkein irrationaalisimpiin selityksiin ihmiskohtalon mysteeristä.
- Anonyymi
Tässä tarinassa on todella paljon kyyneleitä, kauan vuodatettuja. Mutta ne todistavat tunteiden aitouden.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tarinassa on todella paljon kyyneleitä, kauan vuodatettuja. Mutta ne todistavat tunteiden aitouden.
apJaa jaa kauanko olet itseäsi naiseksi väittävä mies itkeskellyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa kauanko olet itseäsi naiseksi väittävä mies itkeskellyt?
Älä väitä tietäväsi, että olen mies. Kai itse tiedän paremmin kumpi olen. Älytöntä.
ap
- Anonyymi
Pilkun käyttösi kertoo että haukuit sitä miestä täällä perjantaimna aika pahasti.
Miksi?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18638050/se-mies-on-myos-kaappijuoppo
tämä on aloittajalta.Tämä ei ole aloittajalta!
Pilkun käytölläni on ihan muu tarkoitus.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole aloittajalta!
Pilkun käytölläni on ihan muu tarkoitus.
apÄlä yritä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä!
En "yritä" mitään, sanon vaan miten asia on. Mitä ihmeen järkeä tuollaisella väitteellä, että en ole aloittaja, on?
Kai itse tiedän mitä olen kirjoittanut. Vai onko niin, että tahdot vain sotkea kaikkia viestejä täällä?
ap
- Anonyymi
Joskus ihmettelen, että alanko dementoitua kun en ymmärrä mitään.
Sitten tajuan että siinähän ei sanota yhtään mitään. Olen kunnossa.- Anonyymi
Siinä sanotaan jollekin jotain, jonka vain hän ymmärtää.
ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788