Vastenmielisyys

Anonyymi-ap

Kuvaa sinua parhaiten

114

4163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro nyt mitä paskaa puhuit niille

      • Anonyymi

        Sivusta. Aloitukseen hyvä todeta, että vastenmielisyys on mielikuva joka voi syntyä myös omasta herkkyydestä reakoida asioihin ylireakoivasti ja kärjistäen, jolloin syytä katsoa myös peiliin, että onko itse oikeutettu syyttämään toista näin.

        Kohtaa itsesi ja tutkaile, voisiko itsestä löytyä piirteitä, joista joku toinen voisi sinua syyttää samoin? Itse uskon, että hyvin mahdollista? Asiat ovat monisyisiä ja harvemmin niin yksinkertaisia kuin aina haluaisi itse niitä nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Aloitukseen hyvä todeta, että vastenmielisyys on mielikuva joka voi syntyä myös omasta herkkyydestä reakoida asioihin ylireakoivasti ja kärjistäen, jolloin syytä katsoa myös peiliin, että onko itse oikeutettu syyttämään toista näin.

        Kohtaa itsesi ja tutkaile, voisiko itsestä löytyä piirteitä, joista joku toinen voisi sinua syyttää samoin? Itse uskon, että hyvin mahdollista? Asiat ovat monisyisiä ja harvemmin niin yksinkertaisia kuin aina haluaisi itse niitä nähdä.

        Miksi ylipäätään pitäisi syyttää toisia. Jokainen on vastuussa itsestään. Syyttäminen on aina huono juttu. Voi hyvin!


    • Anonyymi

      Aamun läjäys 💩

    • Anonyymi

      Olet olsettava

      • Anonyymi

        Opettele oikeinkirjoitus.


    • Anonyymi

      Mitä ikinä näinkään sinussa

      • Anonyymi

        Uudessa näet ainakin läskiä


    • Anonyymi

      Jos rakkaus leimahtaa ennen tapaamista minkäänlaista, ennen ensi­tapaamista, aivokemia saattaa tehdä kepposia.

      • Anonyymi

        Onneksi en tunne rakkautta yhtäännainakaan häntä kohtaan


    • Anonyymi

      Oi miksi, siis miksi olen mielestäsi vastenmielinen

    • Anonyymi

      Miksi sitten ikävöit niin paljon, että täällä pitää oikein sydäntä purkaa? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Käytkö kaikki palstan provot järjestään läpi ja sydämistymässä tai heltymässä kaikesta? Vintilläs tuuli puhaltaa


      • Anonyymi

        Kyseessä on mieleltään sairas persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on mieleltään sairas persoona.

        No se on huomattu kyllä!


    • Anonyymi

      olen vastenmielinen koska en halua olla teidln puuhissa mukana, en ole mitään teiltä saanutkaan miksi pitäisi elämä uhrata siihen että te saatte hyvää ja itse saisi vain paskaa. mikä minusta tekee vastenmielisen?

    • Anonyymi

      minä haluan lapsilleni parempaa, hyvät ammatit ja hyvät sosiaaliset piirit, hyvä terveyden ja käytöstavat, oppivat kunnioittamaan itseään ja, muita, ja etsimään tiensä. varallisuus, kunnianhimo ja rakkaus, olla ihminen ja haluta elämää, nähdä se. en halua että ne uhrataan teidän toiminnalle, kuten minun elämästä iso osa. vielä ehtii paljon, mutta niin paljon tuhositte, niin paljon veitte, niin paljon hakkasitte. jotain hyvää matkalla tullut mikä on väistämätöntä tässä maassa, kaikkeen ootte pyrkinyt vaikuttamaan negatiivisesti ja saamaan itselle, ilman mitään syytä. se on karseutta.

      • Anonyymi

        En jaksa lukea noin pitkää.


      • Anonyymi

        No ei siltä näytä kun katsoo tuota toimintaa. Hyvää tuosta ei tule ennen kuin lapset viedään pois. Vähintään siksi aikaa, että tervehdyt.


    • Anonyymi

      Niin ne sanoo että se on suurta rakkautta nimittely.

      • Anonyymi

        Eikös se ollutkaan se hevosen potkiminen? Sivullinen


      • Anonyymi

        HEI, Onko nämä kirjoittajat oikeita ihmisiä, vai robotteja? Ettei vaan Niuvanniemestä olisi päässyt julkisuutee...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI, Onko nämä kirjoittajat oikeita ihmisiä, vai robotteja? Ettei vaan Niuvanniemestä olisi päässyt julkisuutee...?

        Hyvä sinä. Kiitos tästä kommentista todellakin paljon! Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI, Onko nämä kirjoittajat oikeita ihmisiä, vai robotteja? Ettei vaan Niuvanniemestä olisi päässyt julkisuutee...?

        Niinpä.kuka jaksaa kirjottaa tollasta tänne NS ei kellekään


    • Anonyymi

      hyvä tunnelma

    • Anonyymi

      pysyvät teistä kaukana ja oppivat oikeaa kunnoitusta puolisoaan ja lapsiaan kohtaan. oppivat pitämään puolensa ja pitämään loiset kaukana. löytävät oman tyylinsä, arvostavat itseään ja muita.

    • Anonyymi

      ennen kaikkea pysyvät kaukana niiden pennuista, oppivat vanhempiensa tavat ja ovat petollisia. nyt jo erotettu lähes kokonaan henkisistä otteita heistä, ja kasvavat ja elävät tuon sivun kirouksistsa ja tavoista kaukana.

      • Anonyymi

        Sinulta puuttuu taivaspaikka ilkimys. Muista se


      • Anonyymi

        Nyt tiedetään mitä olet puuhaillut ja jopa maksanut siitä ison rahan. Onhan sulla. Mutta taivas tietää. Ja se mitä sinä tulet samaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta puuttuu taivaspaikka ilkimys. Muista se

        Tämä kirjoittajahan pistelee sanojensa mukaan välillä jotain voodoo-nukkeja ym, tuskin on mitään taivaspaikkaa vailla trollauksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittajahan pistelee sanojensa mukaan välillä jotain voodoo-nukkeja ym, tuskin on mitään taivaspaikkaa vailla trollauksineen.

        Uhkailee ja kiroaa ihmisiä. Pahasti häiriintynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittajahan pistelee sanojensa mukaan välillä jotain voodoo-nukkeja ym, tuskin on mitään taivaspaikkaa vailla trollauksineen.

        Niin, tämä sama äijä jota yrität tarmokkaasti vihjailla toiseksi ylitsepursuavilla laadukkailla opportunistismilausunnoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä sama äijä jota yrität tarmokkaasti vihjailla toiseksi ylitsepursuavilla laadukkailla opportunistismilausunnoilla

        Enpä ole häntä keneksikään nimennyt tai mitään vihjaillut, tämä samahan se on joka voodoo-nukeista taannoin jauhoi aamuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole häntä keneksikään nimennyt tai mitään vihjaillut, tämä samahan se on joka voodoo-nukeista taannoin jauhoi aamuisin.

        Ehkä seuraavassa ketjussa lanseeraat uskottelusi paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta puuttuu taivaspaikka ilkimys. Muista se

        Juu, helvetiXXä oonkin ollut hyvinkin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä seuraavassa ketjussa lanseeraat uskottelusi paremmin

        Mitkä uskottelut? Onko siinulle epäselvää että tuo sama kirjoittaja kirjoittaa voodoonukkien pistelystä? Ei tämä kirjoittaja ole kukaan, jos kerran trollaa. Keksittyä huttua koko raivoaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta puuttuu taivaspaikka ilkimys. Muista se

        Tokkopa sitä on sinullakaan.


    • Anonyymi

      provo lla lähti liikkeelle tääki päivä.

      • Anonyymi

        Koska tällä ahkerasti siteeraamallasi miehellä ei olisi ko linjalle lähtenyt? Ei sinunkaan aamulähetys hääviä luettavaa ole


      • Anonyymi

        Nii kaikkea turhaa tai sit psykoosit tulilla


    • Anonyymi

      Rakkaudesta se hevonenkin potkii

      • Anonyymi

        Tykkäätkö uhriutua näiden miehen iloisten avausten parissa? Saatko siitä mielihyvää tai jotain? Ehkäpä vaan vihjailet obsessiosi suuntaan yhden kirjoittajan teoriasta


    • Anonyymi

      tietääkseni en ole teille mitään tehnyt, tai vienytnyt annan kaiken takaisin, voi otti mitä urpoja ja saan kaiken takaisin ❤️😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Uikutiuikutu...tuti suuhun.

      • Anonyymi

        Taidat saada kovasti kiksejä siitä, että kuvittelet olevasi solvausten kohteena ja yrität tehdä siitä kollektiivista asiaa


    • Anonyymi

      tämmöisiä te ootte minähän vain elin elämää o. on tietousuuksien, hyvin ja pakenin teitä ❤️ joko riittää, vorölö haluatte kaikkea takaisin. silyä Mirkslta ei myös tullut luonnossa liikkumista ja urheilua tai mitään hyvää, eikä Emilialta. olen Aina ollut itse hyvä, ei tarvii varastaa 😂🧟🥳

      • Anonyymi

        Ota aamulääkkeet ja sitten ulkoilemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota aamulääkkeet ja sitten ulkoilemaan!

        Olet iha yhtä monotoninen kuin tämä emojien setä, käy itse torilla vaikka pottuostoksilla


    • Anonyymi

      Älä liioittele olen vaa vähän rujo mösjöö

    • Anonyymi

      Minun mielestä sellainen on todella raukka joka ei uskalla kasvotusten selvittää asioita!!
      Oikein vauvojen vauva!

      • Anonyymi

        Sitäpä juuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä juuri!

        Oletteko useinkin selvityksiä vailla jos joku random huutelee tuuleen netissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko useinkin selvityksiä vailla jos joku random huutelee tuuleen netissä?

        Varsinkin kun joku random huutelee. Ihan sivusta


    • Anonyymi

      ehkä sun mielestä. tiedostan täsmälleen mikä mä olen enkä tule muuksi muuttumaan kunhan nyt elelen. menehän siitä.

      • Anonyymi

        Lopeta se hakkaamisella uhkailu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se hakkaamisella uhkailu

        Kyllä se oleggi on vankilakamaa! Ei senkaa pärjää normit ihmiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se hakkaamisella uhkailu

        Pyydähän kuule it-ryhmää selvittämään nämä pöyristyttävät ja erittäin vakavasti otettavat miehen kiukkukohtaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydähän kuule it-ryhmää selvittämään nämä pöyristyttävät ja erittäin vakavasti otettavat miehen kiukkukohtaukset

        Sehän ku voi olla siitä kiinni mitä kaikkea on tullu valehdeltua, projekti pelasta pösilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ku voi olla siitä kiinni mitä kaikkea on tullu valehdeltua, projekti pelasta pösilö

        En voi uskoa että touhu voi olla näin arvotonta, mutta kyllä se nyt vaan on. Ja lisäksi yksi puuhapete näprää surullisen leikekirjasensa kanssa sulkaa hattuun etsien vaikka ei edes kelkkahaalarissa kulje. Nollia. Täysiä nollia kaikki


    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Nicepappi

    • Anonyymi

      Queen of the Universe! siihenkö vertasit? lopeta lapselliset leikkisi.

    • Anonyymi

      Olen pyrkinyt olemaan mahdollisimman vastenmielinen kuitenkin niin että hyväksyn kuitenkin itse itseni mä kun en sun hyväksyntää elämälleni tarvitse syntymästäni en saanut itse päättää mu siitä saatana päätän itse millaisen elämän haluan elää

    • Anonyymi

      Kirjoitit klo 6:22 aamulla tuon. Sinä olet hoidon tarpeessa. Et sinä tuollaisen vihan kanssa pitkään elä.

      • Anonyymi

        Just näin.


      • Anonyymi

        Tervetulos hoitamaan, täällä mä oon ilman housuja! 😂

        (yömekko päällä!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetulos hoitamaan, täällä mä oon ilman housuja! 😂

        (yömekko päällä!)

        Jeppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetulos hoitamaan, täällä mä oon ilman housuja! 😂

        (yömekko päällä!)

        Ei se väärin ole mies


    • Anonyymi

      Sua seuranneena voisi todeta, että
      paska haisee ja banjot soi mutta jääkööt väliin kun taustalla lienee laulu ainakin 1950-luvulta, jossa herjattiin naapurimaata Neuvostoliittoa.

      • Anonyymi

        Ajattele, mies kirjoitti rumasti netissä, muista tehdä tästä tuskastasi valtakunnallinen haloo


      • Anonyymi

        Sullehan erikoisia merkityselämyksiä ja harha-aistimuksia syntyy nettikirjoittelun lukemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullehan erikoisia merkityselämyksiä ja harha-aistimuksia syntyy nettikirjoittelun lukemisesta.

        Toiset on vissiin liian herkkiä tänne internettiin, ottavat heti nääs itteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullehan erikoisia merkityselämyksiä ja harha-aistimuksia syntyy nettikirjoittelun lukemisesta.

        Sano muuta. :/

        Täällä lukijalla on kuitenkin vastuu. Mitä on tapahtunut ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on vissiin liian herkkiä tänne internettiin, ottavat heti nääs itteensä

        Jos alkaa ihan paska haisemaan ja banjot soimaan ja taustamusiikkina neukkulaa, niin kyse ei ole enää vain pelkästä itteensä ottamisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos alkaa ihan paska haisemaan ja banjot soimaan ja taustamusiikkina neukkulaa, niin kyse ei ole enää vain pelkästä itteensä ottamisesta

        Mulla on mennyt rehellisesti sanottuna muiden torspoilujen takia 10 vuotta elämästä hukkaan. Ja nyt mul on sit viel aivot muusia myös ja loppuelämän seuralaisdiagnoosi. Kyl se pikkasen harmittaa, kun ei loppua näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano muuta. :/

        Täällä lukijalla on kuitenkin vastuu. Mitä on tapahtunut ja kenelle.

        Kyllä ja kannattaa varoa mitä herjaa.Karmanöaki on ainoa laki mikä sunlaisiin tehoaa.
        Niin ja kyllä tiedän ettei ole harhoista kyse,oon seurannut teidän kyttäämistä joka ikinen päivä.


    • Anonyymi

      Jaa. Parasta pysytellä poissa vaan tältä palstalta.

      Mutta siltä varalta, että joku oikeasti haluaisi vielä selvitellä välejä irl, niin voi ottaa yhteyttä muhun vaikka yhteisten tuttujen kautta. Aina laiha sopu lihavan riidan voittaa.

      • Anonyymi

        Minä myös poistun palstalta, mutta en halua selvittää välejäni sellaisen henkilön kanssa, joka stalkkasi minun liikkumisiani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös poistun palstalta, mutta en halua selvittää välejäni sellaisen henkilön kanssa, joka stalkkasi minun liikkumisiani!

        En kyllä minäkään. Mutta sitä ei olla vielä kokeiltu. Mutta ihan sama lopulta.


      • Anonyymi

        Jep. Tänne ei järkevää kirjottaa mitään .ellei kysy jotain mielipidettä ,mitä järkeä kirjoittaa tänne esim vihaan kaikkia tai erosin ja yhyy .ei täältä saa mitään .


    • Anonyymi

      Näin se on...

      • Anonyymi

        Miten sekin homma sitten on pikkukalle?


    • Anonyymi

      Etkö tunne jo minua ja temperamenttiani? Taisit tiikeriksi joskus sanoa

    • Anonyymi

      Kaikkea muuta kuin vastenmielinen.

    • Anonyymi

      Oletko valvonut koko yön.

      • Anonyymi

        Samat trollit valvoo ja vatvoo muiden asioita.
        Ei varmaan työhön tarvi mennä.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kun vastapuoli olet sinä

    • Anonyymi

      Valvottuja öitä tuhansia töitä.

    • Anonyymi

      kaksi epäsopivaa toisillensa niin noin siinä sitten käy.

    • Anonyymi

      Anteeksi

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Kuin myös sinua! Joten haista sinä iso p-ska!

    • Anonyymi

      Häntä miestä auringonkukkapelto ja rakkaus ja sisäinen hymy ja peace and love 😍

    • Anonyymi

      Kiitos niin minä ajattelinkin että hän ajattelee minusta niin siis hän mies. Mitä sitä turhaan itseänsä tyrkyttämään kun olen niin vastenmielinen nainen.

      • Anonyymi

        Onko mies tuoreetkin nämä uusimmat rukkasesi?


    • Anonyymi

      Voit kääntää turpasi toisaalle

    • Anonyymi

      Mikä tässä ketjussa olikaan se pointti? Fokus????? Kiitos vastauksesta:-)

    • Anonyymi

      Olkoon niin, myötämielisyydestä olenkin joutunut pakosta kärsimään. Hyvä että tässä vaiheessa jo työntää enimmäkseen luotaan. Ei tämäkään aukotonta ole.

    • Anonyymi

      Yhdeltä mieheltä tuo kommentti on kehu.Turhan myöhään älysin sen vain.

    • Anonyymi

      Ja,toisella koti(äiti)maisellasi: obnoxious.

    • Anonyymi

      Mikkoa kuvaa

    • Anonyymi

      seuraavasta kerrasta kun lähetät niiden mukana mitään tai vaikutat niiden kautta, poltan laillisesti talonne ja tapetaan ämmiä ja pentuja ne, laillisesti.

    • Anonyymi

      En minäkään sinusta välitä, että tasoissa ollaan.

    • Anonyymi

      seuraavasta kerrata tapetaan laillisesti se Anniina pentunsa kanssa.

    • Anonyymi

      tai jos haluu tehdä jotain pitää ensin tehdä muille, hyi saatana miten tuhoatte koko maan. antakaa ihmisten elää rauhassa ja lopettakaa tuo yliampuva touhu. hyi saatana joku syö lääkkeitä ja luulee että palkkioksi voi viedä juttuja muilta. siis hyi vittu miten tuhoatte koko maan.

    • Anonyymi

      Se auttaa sinua pysymään hiton kaukana

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä kiinnostava provo siinä mielessä että satuilevat pölvästit vuoroin ottaa pulttia tästä ja vuoroin komppaa kuin se koskisi pakkomielteen kohdettaan että niin justiinsa on

    • Anonyymi

      Oletko pahoittanut tästä mielen

    • Anonyymi

      joo o äläpä kuule tule enää i ki nä mun lähelle ….

    • Anonyymi

      Kaikista vastauksista puuttuu piste kuten aloituksestakin. Nämä viestiketjut ovat yhden ihmisen kirjoittamia. Aika monen muunkin aiheen sisältö on samanlaista. Oikeastaan lähes koko media on yhden saman tahon tuottamaa roskaa. Hybridiä kaikesta mikä on terveen elämän vastaista.

    • Anonyymi

      Miksi internet sanoo olen vastenmielinen? Se pitää lakkauttaa

      • Anonyymi

        Tällaiset ketjut kyllä vois lakkauttaa.


    • Anonyymi

      En kirjoittaisi näin hänelle

    • Anonyymi

      sekin on totta

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe