Nainen, tervetuloa

Anonyymi-ap

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit koska vaa kainaloon lepäämään. Paijailisin, halaisin ja suutelisin sua. Mentäs päätyy asti, ku tunnelma ja jännite o kohillaan. Samalla voidaa tunnustella, et miten yhteiselo toimii. Uskon, et loistavasti. Sut ottaisin koska vaa itselleni. Ovi on aina auki sulle, jos o tarvetta.

58

14783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käypäs ensin se peruskoulu loppuun ja ole äidinkielentunnilla skarppina.

      • Anonyymi

        😅😀😍Voi toista ihan vilpittömästi puhelee kauniita.
        By the way...lähdin eilen ikäväpalstalta sinkkuihin. Tulin heti takas siellä vasta hulluja on😂heti ensimmäisessä luetussa lauseessa jotain nistittelijöitä ja muita toivottelijoita. Niinpä pyyhkäsin oitis niin kotoisalle ikävälle takas. Onneksi on elämää vielä muualla ja töitä loppuviikoksi. Silti jäänyt tähän kiinni hauska-ikävä-palstalle. Tänään on ollut ikävä erityisesti.


      • Anonyymi

        Niin ja näytelmäkerho loppuun.
        Noista murteenväänteistä tuntee trollit🤡


      • Anonyymi

        Nipottaja!!!!!


      • Anonyymi

        Nipottaja olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja näytelmäkerho loppuun.
        Noista murteenväänteistä tuntee trollit🤡

        Kyllä täällä puhutaan ihan just noin. Kannattaa kiertää Suomea enemmänkin kuin vain kolmostien kuplan sisällä.


      • Anonyymi

        Kyllä se sammakko siellä kattilassa polskii ilosta niin kauan, kuin vesi on liedellä siedettävän lämmintä, mut sitä ku kuumenee liiaksi ja haluaisi pois, syntyy paniikki, ku ei pääsekään enää pois kattilasta. Se on se juttu, ku liian hyvä muuttuukin painajaiseksi. Kuka siitä silloin enää nauttii muut ku pahantekijät 😢 🎅 joulupukista paljastuu itse 👿👹 mörköjen mörkö.


    • Anonyymi

      uh joo pidä vähän huolta musta steppaisin luoksesi mielelläni..kuulostaa just tollaselt kuntouttavalta lomalta 🥹

      • Anonyymi

        Tervetuloa!


      • Anonyymi

        😄😅😂


      • Anonyymi

        Neuf neuf täällä


      • Anonyymi

        Viestiä teill osko ja eleggi, lopettakaa aikaiset miehet tää liirum laarum täällä! Erotatte pariskuntia, seurustelevia nuoria pareja ym. Saatte murhia aikaiseksi, olisko syytä hakeutua teillä hoitajan puheille......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiä teill osko ja eleggi, lopettakaa aikaiset miehet tää liirum laarum täällä! Erotatte pariskuntia, seurustelevia nuoria pareja ym. Saatte murhia aikaiseksi, olisko syytä hakeutua teillä hoitajan puheille......

        Paremminkin teillä jotka väen väkisin täällä uhriudutte päivästä toiseen.
        Ei näitä ole pakko lukea jos niin pikkusieluisia ahdistaa.!
        Kummaa porukkaa kun tunkee lukemaan ja jos ei miellytä niin sairaaksi haukutaan, vaikka näkyy olevan se vika ihan siellä omassa päässä.
        Pysykää heikkohermoiset niissä Aku Ankoissa ja muita turvallisissa aviiseissa.
        Ette ole henkisesti kypsiä tänne ainakaan.


      • Anonyymi

        ❤️ - AP


    • Anonyymi

      No niinpä tietysti.
      Minnehän suuntaan pitäisi liikkua?

    • Anonyymi

      Sopii. Vaihdapa puhtaat lakanat ja minä alan pakkailla 2 viikon kamat.

      • Anonyymi

        ❤️ - AP


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta 🥰

      • Anonyymi

        Niin kuulostaa.


      • Anonyymi

        ❤️ - AP


    • Anonyymi

      Exä höpisi samoin enkä
      Enää ikinä menisi hänen luokseen vaikka pyytelisi ..
      Joku muu voi jakaa varmaan sen rakkaudenkin ja olla hyväksytty ja sopiva...
      Ja omaa niin hyvän kunnon että pärjää kun mies ei kerro mitää niitö ei kivoja puolia yhteisasumisessa ..
      Tyypillä oli ihan urheilu ja työ leiri meininki piilossa kainiiden sanojen takana .
      En olisi lähteny käymään jos tilanne olis ollu toinen

      Mä oon oppinut tìanteesta jotakin .
      En ikinä enää ota vastaavaa kutsua keltään vastaan .
      Mun on jatkos nähtävä taattava ihminen monta kertaa enbenkun suostun edes yhdeksi yöksi kylään ja tyypin on oltava nii likellä et jos tulee mitää erimielisyyksiä tai ongelmia voikin siirtyä helposti kotia nukkuun
      Naiselta sivusta .

    • Anonyymi

      Etkö sä saanutkaa pidettyä senioriyksiötä?
      Taas häätö niinkun viimekskii.
      En auta.
      Mä muutan maasta.

    • Anonyymi

      kyllä se kiusa ja pahaa menee niille naisille ja miehille takaisin, lopulta tappaa ne. Saavat aina huonoa ja hakkaavat toisilta hyvää ja estävät elämää, ja saavat joka kerrasta huonoa ja pahaa itselle. lopulta kuolevat. se L nainen on yx pahimmista ja näkyy kyllä hänen elämässään myös muilla ja lisää tulee heille kaikkea huonoa ja pahaa. tekojen mukaan. ja se on oikein mitä tekivät, toivottavasti joka teko näkyy heillä huonona.

      • Anonyymi

        Siinä yksi hönö ainakin jo seonnu 🥳


    • Anonyymi

      samoin niille miehille juuri siihen kohtaan mitä on tehnyt. elämän ja maailman karma. hirveää nuo jotkut jotka haluaa kilpailla kaikesta ja myyvät ja hakkaavat ja vainoavat, luovat petollisuutta ja pitää käyttää aikaa muiden estämiseen ja kiusaan. se on sitten pois itseltä ja tulee huonona itselle. lopulta tappaa.

    • Anonyymi

      vaikka on huono itsetunto ei oikeuta haukkumiseen tai kiusaan. ei se sinusta kaunista. se tulee teille haukkumisena takaisin ja kiusana. ei kannata alistaa tai tuhota vaikka menisi itsellä huonosti tai voisi välttyä pahalta tai uhrata. karman. kukaan saa. teette kiusaa ja saatte sitä itse. joka tekonne palautuu aina teille itselle jos ootte estänyt ja tuhonnut saatte sitä itse. joka juttuun. eipä ole kellekään tullut tehtyä, haukuttua takaisin ja paljastin vähän valheita, vain minuun liittyviä ja laitan takaisin, puhalkasm pahaa ja kiusaa, juuri siihen mihin ootte vaikuttanut ja mitä estänyt ja mikä vaivaa. halusitte ttä näyn huonossa valosss, se näkyy nyt teille itselle.

    • Anonyymi

      En haluaisi koiranpennuksi.

    • Anonyymi

      täytyy olla irpo ämmä kun käyttää maksamista muiden kiusaan eikä itselle hyviin juttuihin. ja luulee ettei kukaan halus ja ihmettelee kun eivät tule hyvää. mitä luulet ihmisistä jotka haluaa uhrata ja Varastaa ja tehdä kiusaa joukkohaksta, ne ovat sinä, mutta ei järjin hyvää seuraa ja hyviä ihmisiä. juuri sitä mitä ansaitsette. toivottavasti Saatte kaikkea pahaa ja huonoa, harmi että veitte parhaat vuodet, eikä samas kohdistusta teille saada. eikä myös muuhun elämään mutta voidaan "hakats" ja laillisesti voi tuommoisia ostaa, toivon niitä teille joka elämän alueelle.

      • Anonyymi

        Psykoottista kirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoottista kirjoitusta.

        Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Tuokin on sekaisin kuin seinäkello, ja sehän harvemmin on oikeasti lainkaan sekaisin. Trollaa menemään vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Tuokin on sekaisin kuin seinäkello, ja sehän harvemmin on oikeasti lainkaan sekaisin. Trollaa menemään vaan.

        Tietty trollaaminen sinänsä on yhdistetty psykopatiaan.


    • Anonyymi

      itseasiassa laillisesti hommasin teille kunnolla turpaan ja helvetin kovat "hakkaukset". kunnon vainon ajojahdin ja kunnolla turpaan. tuovat. myös rahani takaisin.

      • Anonyymi

        Pistelitkö myös neuloilla sitä woodoo nukkeasi?


    • Anonyymi

      ja toivotan heille oikein Ajojahdilla paskoja puolisoita. ja mitä karseimpia juttuja. karman mukaan, kiusa kiusasta, elämät elämistä. ja jos ei pystytä enää niiden elämään saamaan samaa paskaa niin onhan noilla hirmuilla pentuja, joilta voidaan tuhota samaan elämää aikaan. Sussujen pennuille toivon ainakin, Malcomista ja sen isästä pidän liikaa, mutta toivon kaikkea Karseutta karman mukaan sille Papulle.

    • Anonyymi

      tuntuu pahalta että sen suvun ja sen naisen takia joku mies joutuu lähtee maasta ja luomastaan elämästä ja opiskelemaan muualle. se suku tekee sen kaikille puolisoille Tuhoaa ne. Samoin se U nainen Jyväskylästä ja moni muu, jotka on hengissä. Ruotsin E nainen. itse ovat petollisia, laiskoja, pirullisia, karseita, juuri kuin osa Lappalaisista ja hehkuista. Viikingit ovat pahimpia, vaikea löytää heistä enää mitään hyvää. Muut ahertaa, luo ja elää, loiset ja varkaat hakkaa ja tuhoaa.

    • Anonyymi

      Sekavaa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta mies, mutta ehdotan, että sä tulet mun luo ja kyllä olen juuri se nainen, jonka on kertonut sulle, että mun ovi on sulle aina auki. Oot ihana. Huolehditaan toisistamme lempeydellä ja rakkaudella. 🌳✨

      • Anonyymi

        Eikäkö mun luo niin minä otan hänet kainalooni ja hän saa kokea parransänkeni karheuden. Oi niin ihquu.


      • Anonyymi

        ❤️ - AP


    • Anonyymi

      Missä olet .inkä ikäinen

      • Anonyymi

        Uusimaa ja about 40v. ❤️ - AP


    • Anonyymi

      Tämän kun luki läpi niin näki taas palstalaisten mielisairauden 😳. Kuinka voi olla näin kipeää juttua?

      • Anonyymi

        Taitaa olla "morkkis" ... on kiva juhlija mutta pitäis muistaa että rapula yms. olo on itse aiheutettu ... sekakäyttö sotkee asioita vain lisää ...


      • Anonyymi

        Saman laittanut merkille. vielä pahempaa mitä somessa. Parempi pysyä pois täältäkin.


    • Anonyymi

      Nämä kertomukset kertovat vain yksinäisyydestä, ikävästä ja avohoidosta.
      Alkuperäinen tarina sumennetaan jorinoilla ja seuraavasta keskustelusta haetaan taas huomiota.

      Nämäkin kirjoittelijat voisivat hakeutua samanlaisten seuraan, heillä juttua riittäisi eikä yksinäisyyttä tarvitsisi tuntea

      Rohkeasti kertomaan mistä tykkää eikä matka ole este.
      Eiks se oo iha sama millai kirjottaa.

      • Anonyymi

        Kyllä nuo kirjoitukset olivat psykoottista tajunnanvirtaa. Pelkkä yksinäisyys ei tuota tekstiä selitä.


    • Anonyymi

      Kokeile tuolta treffien puolelta. Onnea matkaan.

    • Anonyymi

      On kyllä nainen, vaikka kaikki ei heti usko sitä. Olen ammatiltani teurastaja.
      Nostan penkiltä reilut 120 kg, ja muutenkin olen urheilullinen. Viimeksi järjestetyssä ukonheittokilipailussa olin 6. tes. Olisin voinut voittaakin, mutta reppana osu aitanoveen, huutaessaan että teeskentelin vain puhuessani niitä kauniita sanoja, kuten hyvä ruoka ja hellyys. Ne olivat Väenön viimeset sanat. Muistaakseni sitä sanottiin Väenöks. En tiiä oekeeta nimmee.

      Tulen iliman muuta pariksi viikoksi luoksesi. Olethan eläinrakas. Koirani nimi on Vastiga. Se tarkoittaa hakaristiä. Se on sekarotunen sheeferi, joka tarvitsee vähän totuttelua. Ensin hyppi ja puree, mutta ei kovaa. Minullakin on nuita arpia aika paljon.
      Naapurissa poiki lehmä, ja tämä mokoma juoksi heti sen ellänlääkärin kurkkuun kiini. Oon valittanu siitä hyvästä Hovioikeuteen. Enhän minä sitä lääkäriä tappanu, vaan se koira. Ootko koskaan nähny mielenvikasta Saksanpamenkoiraa syytetynpenkillä ?

      Ikää ja kokemusta on. 96 v. Voisin antaa sitä nuoremmillekin naisille. Esim. mieheltä ei koskaan pidä kysyä "paljoko sitä rahhoo on", vaan pitää heti katsoa lompakkoon, ja otta kaikki mitä on.

      Olen muuten Vihreänliiton kova fani. Myös kaikki vasemmisto kiinnostaa. Tiedätkö kannattaisiko Venäjän joukkoihih liittyä miehenä vai naisena. Jos annoin oikein kertoa, asut sillä lähellä Venäjän rajaa .

      "Mentäs päätyy asti, ku tunnelma ja jännite o kohillaan."

    • Anonyymi

      Siis voiko siellä asua romanialainen ?

    • Anonyymi

      Vain naiselle. Haluan koittaa toimiiko tämä naisen kanssa uhtä hyvin kun sen naapurin pojan kanssa.

    • Anonyymi

      Mitä jos saatkin sellaisen myrkkyMartan luoksesi asumaan josta et pääse millään eroon vaikka haluaisit. Sitten se vie sinulta tuhkatkin pesästä kun tarpeeksi aikaa kuluu. Kova pitää olla naisen puute jos kaikki kelpaa .

      • Anonyymi

        10:59
        Paras kommentti tässä ketjussa.
        Ironiassakin on totuutta.


    • Anonyymi

      Olet Sairas. Ensin muka huolehditaan ja sitten omistetaan. Kun ei saa haluamaansa ja suututaan. Olet psykopaatti.

    • Anonyymi

      Miten olis joku naisellinen, esim thaimaalainen ladyboy..

      Et sinä muuten naista taida koskaan löytää.

      Mieti ainakin.

      Aukko kuin aukko... Saman nautinnon se tuottaa..

      Ja muutenkin nuo ladyboyt on ihanan naisellisia.

    • Anonyymi

      Pienimunaisilla ei käy tuuri. Tosin naiset eivät sitä arvaa jos eivät osaa katsoa keillä meistä on iso klyyvari. Syntymän ruletissa meistä kukaan ei voinut valita kumpaan sukupuoleen synnyimme ja millaisen hahmon me saimme. Usein on käynyt niin että miespuolisille agressiivisille isoille hemmoille on suotu pienet aivot ja munat. Itse olen 165 cm. pitkä ja veli veitikkaiseni on 21 tai 22 cm. pitkä miten sen mittaa. Mainitsen vielä että itselläni ei ollut osaa eikä arpaa tähän hahmoon mihin synnyin. Suvussamme on äijillä kaikilla samanlaiset aateliset( oikeesti) klyyvarit, joten voin vain arvata että eivät hekään minusta juurikaan poikkea. Emme vain jostain syystä koskaan ole sukukokouksissa käyneet saunassa. Ehkä johtuu siitä että sukukokouksessamme kokoonnutaan virallisen pitkän kaavan mukaan ja valitaan pöytäkirjan tarkastajat ym. muut.

    • Anonyymi

      Asia on nyt sillei että sinä voit tulla tänne ensin,
      ja sitten jos kaikki toimii niin tuun sinne.
      Nyt on tilanne sellainen että tarttisi todellakin hellintää, hoivaa, tukea ja kaikkea muutakin.

    • Anonyymi

      Voin tulla sinne lemottaan, ekäbä de dun nenu dodduu diihen kun tarpeeks kauan duuleddaa 🐟❤️

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe