Kummitustaloja?

tiedustelija09

Tiedättekö paikkoja jossa väitetään kummittelevan.

Onko paikkoja jossa vapaasti saa kulkea?

Eräs museo ainakin on. Kalareissulla kuulin miehen äänen perässä, mutta mitään ei näkynyt

8

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailija09

      Tiedättekö paikkoja jossa väitetään kummittelevan. - Olen kuullut väitettävän, en TIEDÄ onko sellaisia taloja olemassa.

      Onko paikkoja jossa vapaasti saa kulkea? - Paljonkin, esim. kadut, tiet ja metsät.

      Eräs museo ainakin on. Kalareissulla kuulin miehen äänen perässä, mutta mitään ei näkynyt - Museoita on aika plajon Suomessa. Harva (vain muutama) kuitenkin on sellaisessa paikassa, että siihen törmää kalareissulla.

      • ruotsinkielinenmuseo

        No et voi olla ainakaan paikkakuntalainen, jollet tiedä Kristiinassa kummitustaloja.

        Kyllä minä ainakin tiedän paikan joka on järven vieressä.


    • vastailija09

      Sorry. Tuli hieman ammuttua yli. Johtuu taas lääkkeistä. Anteeksi vielä kerran. Mä olen vaan tämmönen pieni säälittävä reppana.

      • tiedustelija09

        Oho, nyt kirjoitinkin toisen nimimerkillä. Toi sorry-juttu oli oikeasti minulta. Vähän heittää välillä, siinä kaikki.


    • Kummituksiapelkäämätön

      Rasitetie 9345, viimeinen talo tien päässä. Siellä pariskunta kummittelee jopa päivälläkin. Saa käydä vapaasti katsomassa. Varsinkin akka on paha suustaan. Älkää pelästykö vaikka tulisi solvauksia, nehän on vain kummituksia.

      • Kummituksiapelkäämätön

        Talo sijaitsee itäpuolella vanhan hautausmaan vieressä. Siis Tiukantieltä hautausmaan jälkeen vasemmalle.


      • Ygyvh

        Akka näyttää noidalta ja ukkokin siltä kuin olisi toisissa maailmoissa mutta sellaisiahan n . Kummitukset on...

        Jos ne yrittää käydä päälle voi niirö yrittää pitää loitolla nostamalla käsien eteen näkyville laestojen mainoslehden.


    • Jijijikokokoibji

      Vanha hylätty kappel vanhan hautuumaan reunalla....siellä kuulemma on tehty teloituksia venäjän vallan aikaan......kaikkea kummallista sattuu...

      Eräs henkilö oli joku vuosi sitten käynyt siellä tutkimassa paikkoja kun yhäkkiä kylmä pimeä sumu valtasi tämän paikan ja ympäriltä aloi kuulumaaan outoja huokailuja ja valitusta paikasta jonka lähdettä ei pystynyt paikallistamaan...tiettävästi rämä henilö pakeni paikalta eikä tiettävästi ole enää koskaan tullut paikakunnalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe