Pihtiputaan puheenaihe nro1

Vaan tuota säälittävää höyryämistä en tajua, saatanan nallipywssu. Vakavasti henkisestisairas ja olen hampaitamyöten aseistettu. Sinä olet minulle lapsen sanainen. Siinäkö minulle kavereita? Määrämittainen. Tämä on maan laki homma, eikä mikään lääkäri leikki. Kusasen herran päälle ja lähden ruotsiin, kun tosipaikka tulee? Asemastasi seksiä kerjäät, minä mahdistani. Volkkari käyntiin, kohta on isäntä putka humalassa. Käydään tyhjänpäiten sellainen äänekosken keikka. Mistä minut sitten tapetaan. Vaan minun henki ja elämä. Tuomitaan psykoosiksi ja kaikki jatkuu ennallaan. Pakko olla lumelääke, sellaisella vika luettelolla. Diabeeteksestä veritukkeumaan. Tämän helvetin takia syödä. Tapat minut vitun itkupentu tälläiseen lääkitykseen. Eikö se tuhkis ole nykyaikaa? Älä akka minulle vouhota sitä maatomuuttas. Josko joskus tavattaisiin? Tällä menolla vanhamies, enkä pysty, kuin lapsia tekemään. Niin minä haluan muutakin, kuin kyrvän lutkutusta. Toinen vetelee puolesta, mitä sitä silloin ollaan? SINÄ TEET SAMAN, MINKÄ MINÄ SINULLE1. Onnellisen lapsen isä, eikä sairaaksi valehdeltu. sanohha. Mitkä ne pikku Samin olemattomien traumojen syyt? Mietihhän vähä. Hulluudella ja viisaudella on häilyvä raja. Psykosomaattinen mielen tasapainoa, alkoholismi mielen retkahtamista. Luovaa ajattelua. Ikuinen kekseliäisyys kuolemaan johtava sairaus. Loppu, puoli keski-suomea tulee rahaa pyytämään. Tiiäkkö, edes miten perkele lausutaan? Enpä juuri kiroa, kuin humalassa. Kamala paha olo. Äkkinäisellä laskennallani oli alihintaa. No, mutta pääasia, äidin tahto. Syytä olla hyvänmielinen? Venyttelee mulkkua ja haukkuu muita. Rouva sieltä vempulatoimistolta. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. tsää haluut sellase pennun raiskaajan? Juomaan viinaa ja puhumaan suu puhtaaksi. Yhteinen aika ja semmoista. Skitsoaffektinen häiriö.. mitä helvitä? Skitsofreniaan johtava häiriö.. osa sairautta. Harhat ja semmoista, aistiharha ja vainoharha. Et tunusta omaa poikuuttasi, minun pitää sellaista paskaa syödä. rane2 lähtee ruotsiin. Tuskinpa pahakseen pistävät. Sillähän se oli ymmärtävinään. Ei sitä koko kylän vehkeitä tarvise hieroa. Voi olla mielisairas tai kehitysvammainen seksiä saadakseen, mutta minä! Melkoinen lyhennys, kun tavataan. 2v poliisin tappamisesta! Täysipäinen, poliisin toimesta ärsytetty. En mää viiti, luulee olevansa isokin jätkä. Tulen ja tapan koko äänekosken seuruenn puukolla? Ninja. Tuntuu vähän pakolta. Samat uudelleeee. Minä saan, sinä et. Harmiton skitsofrenia, mitä poliisit härnäsi. Vaan räikkösellä pysyy kädet hallussa. Mikä se työkaveris hinta on?

6

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten päälle sieltä. Säälistä juonitte minulle pahaa mieltä vuodesta toiseen? Sieltä soitellaan kun laitan suodattimet korville? Keittelen naapurin rouvvn kera viiniä? Niin se motorinen mies on sellainen vetelä, vetävä. Ja sinä uskot kaikki. Nykyaikeinen mies odottaa. Narkomaanilla ei ole ihmisoikeuksia ja humalainen on eläin. Itse päihtyneenä heilua ja minun katsoa? En saa läheisyyttä, käyttää päihteitä, tehdä mitään? Käytän niitä huumavia hommia ja luulet olevasi päällä. Täytyisihän tästä ymmärtää tulla itse lopettamaan tälläinen typerä leikki. Tai opetella sitä Venäjää. Tahtoa, jotta palvellaan, palvellaan oikein. nii ruppeeks sää mu tyttökavariks? Säännöstellä, kuinka minua kohdellaan. Ja miten tämä pakolliseen toimeentuloon liittyy? Toivo suuri, jotta yksinäisenä vanhana miehenä kuolisin. Töihin sieltä vetkuttelemasta. Sama, mitä minä yksin. Hissun kissun sitä espoon kämppää. Voihan sitä kertoa, mistä ne siivet sai, voihan? Kun sitä ja seksiä aikuiselle. Ei lapselle tottumusta päihteisiin, ei aikuiselle seksiä. Saavuttamatta se aikuinen välittäminen. Jää mustalainen vettää maailmaa, juoppo ei ymmärrä. Johdonmukainen ajatus ja semmoista. Herralle ne portaat lakaista ja kärsiä yksinäisyydestä täytyy. Sinä sotket, minä sekotan. Säälistä kuolen alkoholismiin huonenna? Mistä tiedät, kun vammautin pään 13vuotiaana? Tuoda sitä pilvee ja hymyillä. gungun ei muuhunkaan ole. Oleeellisintahan on se, että teillä hauskaa on. Tyhjänpäiväinen huuto. Jos se olisi hyvä kauppa leikkiä masentunutta. Vetänkö sinä, vai minä? 2000euroa ja idän tyttö kaveriksi? Ja se pikkujohtaja ei huutele minun naisen ostamisesta. Niin jatkan vihollisen leikkimistä. Vaan eikö se minulta ole jotain ihmeellistä? Juoda viinaa ja könytä. Tuossa yläasteen seinällä oli surkea tarina, toivoo suomen pillipiipari. hravan runkkaaja. Semmone kotoa opittu herja. Tuhkis, halppis, lehmäkartano, nivwelä, 64pittinen peli, masennus. Saanko minä ne potkut, vai pitääkö impotentti sanoa? Katkera, kun ei tyhjän toimitus kiinnosta. Polttamaan hamppua ja tekemään polttopuita. Kerrotaanhan kaikille, jotta sinun määräsi minut hautaan johdattaa? Lapsi miehuudella leikkijä. Kun ei ymmärrä. Se on tahdosta kiinni. Minne minä laitan? Ei minusta ole puhumaan, turhahomma. Oma höyryäminen minun kautta. Kun opettelet sitä idän jorinaa, sehän on oleellista. Kuinka alaisella penis toimii, miten rahansa käyttää. Kannattaako se miehen kansa leikkimää ryhtyä? päästä hirnu amaa. Välittäisin sinusta niin paljoa, jotta pää hajoaa. Niin ambulanssi juoksee tuollaisen leikin takia. Mitä sinä viisaana teet? valehtelet, pääsee vielä toisenkin kerran. Vitse, sellaset suomenkielen alkeet. Piti oikein uusiksi ottaa. Mitäs muuta, suomen läpi tuhannen pöllyssä? Hyppiä kymmenestä metristä heinikolle. Muut tyytyväisiä, paitsi minä. Niin läheisiä sitä ollaan. Jotta valehdellaan veren alkoholi pitoisuudesta. Maksetaanx mulle tästäkin?

    • Mitäpä se impotentti sillä tussulla tekkee. Kamalaluonto. Jotta mikään ei kelpaa, mitä minä teen. Olisi sinun minun välinen asia, eikä työpaikan kahviossa puitava satu. Penis haluttiin ja sitten toisinpäin. Hyvä olla tulla kuitti, kuinka pakkohoidon jälkeen on mennyt. never write me more!!! i not answer!!! Noh, eihän tämä näin voi loppua! Velvollisuuksista luistelua. Pakkohan se olisi nyt selvittää, kun vauhtiin päästiin. Elellä epätietoisuudessa antamastani nuoruudesta. Pakko pakko pakko. Ei elämä mitään hyväntekeväisyys hommaa ole. Siinä tuolla tuossa pyörii vääryys, mistä minut voi sairaaksi tuomita, kun menen syyttelemään. Kun en syytä, olen uskaltamaton. Sitten vainotaan. Meneekin elämä täysin plörinäksi. Olisi taas palikat kasassa levitettäväksi. Elämässä kaikki kunnossa, vaan se selvyyden saamattomuus. Ei ole tajua mitattu, eikä kestoa kokeiltu. Surettaahan se tuhopoltto, kuin lääkärin oikkuilu. Käydä edustajat läpi tai jotain. Järkevä käyttö häiritsee? Ei saa semmoista hienoutta näpelöidä. Niin paljon, kuin pää kestää. Päihtymyshakuinen. Ensin menee muisti, sitten ei niinkään. Jotta ei pitemmän päälle niin tunne. Kuin tupakointi. Ja siitä vähäisestä vaikutuksesta oppii nauttimaan. Vaan loppuu tekeminen. Ole oikein hyvä idea, kuin juoda lisää, tai ryhtyä nukkumaan. Henkilökohtainen näkemys, ei yksi ainoa totuus. Kuinka nuita tajuttomuuteen saattelijoita on hyvä käyttää. Naureskellaan tiedoillaan, mitä hommailen. Tulipahan nyt vain mieleen. Tuskin minusta sinulle aikuista tullut. Leikinpähän vain aikuisen ymmärryksellä. Ne kanssakäynti taidot. Rohkeus puhua hepreaa. Jotta minua vähätellään. Vedoten mielenterveydellisiin syihin, et tee mitään. Teen työstä vaikeaa. Jossain vaiheessa täytyy kuitenkin lukaista. Nykypäivänä niin nopeaa. Kuuntelen musiikkia, ajattelen ja katselen pihalle ikkunasta. Julkista tekstiä, enkä saa asiasta mitään? Voisinhan minä soittaa ja kertoa epäilyni ja sitä kautta. Kun kiellettiin se vainoaminen. Minua tämä tälläinen piinaa ja semmoista. Minähän en sitä maanpäällistä oikeutta jaa. Vaan menisi läpi. Semmoinen seksinhaku palvelu. Niin ei ole tarpeeksi helposti saatavilla. Jotta kannattaisi nähdä vaivaa. Tähänhän se on johtanut, jotta en nauti, kuin viinasta. Kun ei selvänäkijä ole. Veikkailut yksityisasioilleni naureskelulle. Saa kirjoittamaan sellaisen pojittelu lorun. Selviä viitteitä asiaan ja semmoista. Vaikuttaisivat hallitsevan maailmaani. Siitähän sitä lähdettiin, miesten haluista minua kohtaan. Yleinen tahto riuduttaa minut henkihieveriin. Niin pääsen komeaa niskaa esittämään. Kilipukit laitumella ja semmosta. Surkealta tuntui ja piti lähteä karkuun. Pelotti ja silleen. Harvemmin sairaudesta rangaistaan. Kotiin kehittymään. Voimatonta mittausta, vahinkoa aivoille. Mutta ei julkisesti alistettuna. Poltella ja olla tyytyväinen, ei juoda ja kirota. Oli tahtoni. Jotta elämäni on yhtä helvettiä. Semmoisesta visionäärin yrtistä. Hamppupäisen ajatukset sinne metsään johdatti. Nauramaan tekemisilleni ja semmoista. Eihän sitä tietokoneen takaa mikään arkobaatti tule. Pieni saamaton mies, hauska lelu. Kun pitäisi ilmaneteen saada. Minäkö pulitan tulevan oikeus käsittelyn? Että sellainen veltto pippeli vain. On vain vielä loputtomasti aikaa pitää hauskaa. Niin tuntui hieman epätodelliselta joutua vielä töihin. Käydä vain teatteria katsomassa? Miksi minun nyt täytyy siellä käydä? Ei tarvii ku opetella puhumaan. Viis teidä lukutaidosta. Enhän minä koskaan opi, jos emme pääse oikeiden asioiden ääreen. Pakollinen sairaudenhoito vapaassa ympäristössä niinkuin pakollinen omien asioiden hoito. Hankalampi homma, kun usutetaan lääkäriin. Vapaa ehtoisesti härnätään. Ei ollut rassi katsastettu, eikä isommantien kunnossa. Ajauduin tietämättömyyttäni taloudelliseen ahdinkoon. Kenties oli tahdottu asia. Onni onnettomuudessa. Vieläkö jännää?

    • narsisti.

    • lanttumaakarille

      Menisit nyt hyvä mies lääkäriin, kyllä sieltä sinulle aivan varmasti jotain apua annetaan.

    • Robocop666

      Tämä jannu totaalisesti flipannut. Kannatetaan, lääkäriin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe