Olen menossa tutkimuksiin, jossa selvitetään homeallergioita. Jostain syystä olen saanut nenänvarren kivun. Se on ollut kerran aikaisemminkin ja silloin kipu oli ensin nenän varren yläosassa, mutta myöhemmin levisi myös varren sivuille. Olen yrittänyt etsiä mistä siinä on kyse, ja ilmeisesti se liittyy jotenkin nenän kuorikoihin.
Ongelmana on myös, että kerran allergialääkäri on yrittänyt saada jotain koukkua työnnettyä nenän kautta korvakäytävään, jolla hän yritti pumpata ilmaa korvakäytävään, jotta korvien rutina lakkaisi. Toiseen sieraameen hän sai sen työnnettyä, mutta toinen oli liian ahdas. Nyt sitten rupesin miettimään, että tuleeko tuollainen tutkimus onnistumaan, jossa kaivellaan kuorikoita? Ja jos nenäni on jo valmiiksi kipeä, niin miltä mahtaa tuntua? Onko kellään kokemusta?
"Näyte otetaan kummastakin sieraimesta erikseen vanutikulla kuorikoiden pinnalta mahdollisimman takaa otsalamppua ja nenäspekulaa apuna käyttäen."
https://vita.fi/laboratoriokasikirja/tutkimus/83
Nenäkipu ja näytteen otto
kipunokka
1
393
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Myynti,on nenäkaivamis kivut pois kävellyt korona ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003