Olen menossa tutkimuksiin, jossa selvitetään homeallergioita. Jostain syystä olen saanut nenänvarren kivun. Se on ollut kerran aikaisemminkin ja silloin kipu oli ensin nenän varren yläosassa, mutta myöhemmin levisi myös varren sivuille. Olen yrittänyt etsiä mistä siinä on kyse, ja ilmeisesti se liittyy jotenkin nenän kuorikoihin.
Ongelmana on myös, että kerran allergialääkäri on yrittänyt saada jotain koukkua työnnettyä nenän kautta korvakäytävään, jolla hän yritti pumpata ilmaa korvakäytävään, jotta korvien rutina lakkaisi. Toiseen sieraameen hän sai sen työnnettyä, mutta toinen oli liian ahdas. Nyt sitten rupesin miettimään, että tuleeko tuollainen tutkimus onnistumaan, jossa kaivellaan kuorikoita? Ja jos nenäni on jo valmiiksi kipeä, niin miltä mahtaa tuntua? Onko kellään kokemusta?
"Näyte otetaan kummastakin sieraimesta erikseen vanutikulla kuorikoiden pinnalta mahdollisimman takaa otsalamppua ja nenäspekulaa apuna käyttäen."
https://vita.fi/laboratoriokasikirja/tutkimus/83
Nenäkipu ja näytteen otto
kipunokka
1
378
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Myynti,on nenäkaivamis kivut pois kävellyt korona ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286