Voi ku typerää touhua.jos ulkop. sytyttäneet kesämökin ja vielä ilkivaltaa toisiinkin kesämökkeihin kummunkylä? tekijät saatava kiinne teoistaan ja korvaamaan kovemman kanssa.
Lehti:mökkipalo petäjävesi?
2
259
Vastaukset
- kummunkyläläinen
Joo olenkin ihmetellyt ja seurannut liikennettä mitä on kaikki tiellä ajavat pakettiautot. Ovatko rosvoja vai mitä, hiljentelevät taloni kohdalla, mutta minullapas on valvontalaitteet ja kannattaisi laitattaa sellaiset kotiinsa. Varmasti jäävät kiinni pahantekijät. En tiedä tästä tapauksesta, mutta seuratkaa outoja autoja, ihmisiä, vai olisiko nuorisoporukkaa, mutta kyllä tekijä/tekijät pitäisi saada kiinni ehdottomasti.
- nuuskamassi
Hyvä kun viranomaiset saivat ilm. tekijät kiikkiin,olisko väärin jos pikkasen kerroittais ihmisille.ketä ovat.miksi?mistä päin. ovatko mahd. mopopoikia vst. ovatko mahd. normiperheen jälkikasvua? missä isä ja äiti. vai yksinhuoltajien taaperoita? ottakaa kuivat tikut heiltäkin pois ja tupekit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333224Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719