Olen useaan kertaan saanut elisalta noita ilmasia elokuvia. Koskaan en ole saanut niitä näkyviin, missään ei ole ohjeita , ei voi kysyä sähköpostilla, soittaa voit, kuten kerran yritin, olin jo odottanut maksullisella yhteydellä 10 minuttia joten toi yrityskin tuli jo maksaan monen elokuvan hinnan, lopetin soittelun aika nopeesti. Saakohan täältä ohjeita miten ne saa näkyviin? nytkin pitäs olla 5 elokuvaa jossakin laitettuna mulle. Vuokraamossa puhutaan vaan vuokrauksesta.
Elisa viihde
morrra
1
130
Vastaukset
- ei_voi_olla_vaikeaa
Mikä siinä oikein on ongelma? Valitset vaan vuokraamosta mieluisen elokuvan ja vuokraat sen naputtelemalla PIN-koodisi. Siellä on kohta, jossa valitaan, että käytetäänkö vuokraukseen alennuslippu kyllä/ei.
Noista asioista on fiksumpaa kysyä Elisan Palstalla, kuin soitella mihinkään... Jos osaat tässä kirjoitella, niin miksei samoin tein oikeaan paikkaan. http://yhteiso.elisa.fi/t5/Elisa-Viihde-Digiboksit-ja/bd-p/ViihdeKaytto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303