Olo mitä hirvein....
Ens viikolla en juo....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=TLGWQfK-6DY
Huomenta...
23
<50
Vastaukset
- saakokysyä
Oletko ajatellut A-klinikalle menoa? Pääsisitpä elämään jotenkin kiinni. Tuli yhtäkkiä mieleeni ajatus/kysymys. Ajatteletko, että rakkauden löytyminen helpottaisi oloasi ? Antaisi motiivin...
Olen käynyt A-klinikalla ja käyn jatkossakin...
Kyllähän rakkauden löytäminen auttaisi paljonkin...
Tällä hetkellä vain ajattelen Annea ja juon...
Se ei oo oikein hyvä juttu..- raakatotuuson
Alkoholisti ei osaa / kykene rakastamaan muuta kuin sitä pulloa.
- saakokysyä
Risto_ kirjoitti:
Olen käynyt A-klinikalla ja käyn jatkossakin...
Kyllähän rakkauden löytäminen auttaisi paljonkin...
Tällä hetkellä vain ajattelen Annea ja juon...
Se ei oo oikein hyvä juttu..Tuli nyt yhtäkkiä mieleen, että jos ensin yrittäisi saada elämänsä hallintaan ja juomisesta eroon, jolloin rakkaus/nainen olisi todennäköisesti helpommin tavoitettavissa, mitä ajattelet tuosta näkökulmasta ? Minusta tuo A-klinikalla käynti on ehdottomasti ja täysin hyvä juttu.
saakokysyä kirjoitti:
Tuli nyt yhtäkkiä mieleen, että jos ensin yrittäisi saada elämänsä hallintaan ja juomisesta eroon, jolloin rakkaus/nainen olisi todennäköisesti helpommin tavoitettavissa, mitä ajattelet tuosta näkökulmasta ? Minusta tuo A-klinikalla käynti on ehdottomasti ja täysin hyvä juttu.
Vaikeaa saada mitään hallintaan, kun kannan Annea reppuselässä....
Mun pää on jo pilalla...- saakokysyä
Saat kuulostamaan tuon siltä, kuin se olisi Annen syy, että juot. Et varmaankaan tarkoita tuota. Ihan kuin Annen kaipaus antaisi sinulle luvan juoda. Minä luulen, että se lähtee itsestä tahtominen. Kysyn yhden ällöttävän kysymyksen lisää. Tuntuuko sinusta, että elämä on liian sietämätöntä selvin päin ? Hankala kierre, oravanpyörä.. Ärsyttävää :( Ja surullista myös :((
saakokysyä kirjoitti:
Saat kuulostamaan tuon siltä, kuin se olisi Annen syy, että juot. Et varmaankaan tarkoita tuota. Ihan kuin Annen kaipaus antaisi sinulle luvan juoda. Minä luulen, että se lähtee itsestä tahtominen. Kysyn yhden ällöttävän kysymyksen lisää. Tuntuuko sinusta, että elämä on liian sietämätöntä selvin päin ? Hankala kierre, oravanpyörä.. Ärsyttävää :( Ja surullista myös :((
Ikävä Anneen on kova ja mielessä 24/7...
Mä en kestä semmoista selvinpäin...
Kyl mä kuitenkin koitan vähentää tota juomista..- saakokysyä
Hankalaa, kun elimistö tottuu alkoholiin, siitä on vaikeaa päästä irti. Ei ole pelkästään tahto kysymys, vaan myös fysiologisesti kova juttu. Toisaalta käyttäjän ( oli se sitten huume, alkoholi tai jokin muu riippuvuus ) syyllistäminen ei johda mihinkään, mutta itse se on otettava vastuu itsestään. Ymmärrän tuon alkoholi riippuvuuden, koska tiedän sen koukutus tavan, niin fyysisen kuin psyykkisen. Toisilla on taas esim. sokeri riippuvuus. Ja varmasti tilanteessa auttaisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota muutokseen. Tsemppiä !!
saakokysyä kirjoitti:
Hankalaa, kun elimistö tottuu alkoholiin, siitä on vaikeaa päästä irti. Ei ole pelkästään tahto kysymys, vaan myös fysiologisesti kova juttu. Toisaalta käyttäjän ( oli se sitten huume, alkoholi tai jokin muu riippuvuus ) syyllistäminen ei johda mihinkään, mutta itse se on otettava vastuu itsestään. Ymmärrän tuon alkoholi riippuvuuden, koska tiedän sen koukutus tavan, niin fyysisen kuin psyykkisen. Toisilla on taas esim. sokeri riippuvuus. Ja varmasti tilanteessa auttaisi, jos olisi tarpeeksi motivaatiota muutokseen. Tsemppiä !!
Mä sairasta jo vakavaa masennusta....
Heikoilla hangilla mennään...- edelliseltävielä
Vakavassa masennus tilassa on varmasti vaikeaa nähdä positiivisiä asioita ja tätä kautta motivaatioiden löytyminen hankaloituu. Mutta nyt sinne keittiöön. leipominen on ihanaa..
- seliseliseli
Alkoholi sitä masennusta aiheuttaa ja pahentaa. Tiedät en kyllä. Olet jo mennyttä miestä.
Juot itsesi hautaan.
- VichyVettä
Arvasin heti, että tämän takana on Risto:D Mutta miksi minä en vaan usko, että Risto juo. Ristolla on vain erittäin hyvä mielikuvitus, että hän luo hahmoja tänne, ja joita sitten jalostaa.. mutta hahmot pysyy hallinnassa hyvän muistin ansiosta. Paitsi olen välillä huomannut, että joskus jonkun hahmon kohdalla jutut ovat ontuneet
- oiskoshyvä
Mä veikkaan että risto ei ole risto mutta sama kirjoittaja polttelee hamppua ja juo alkoholia. On harhoissaan ja sitten yrittää muille uskotella "selvinneenä" siitä hamppu sekavuudestaan että vaan tarinoi. sama oli valokuvan kanssa. Valokuvasta joku sanoi että kannattaisi ottaa pois ettei trollin naamaa tunnistettais ja hetken päästä tuli ketju jos joku muka väitti riston tunnistaneena että ei sen oma kuva profiilissa. Harhaitusyritys. Hups vaan muutama tunti eteenpäin tapahtui outoja. Kuva vaihtui maisema kuvaan. Tämä on samanlainen ontuva harhaitus. Pitäiskö käräyttää kannabiksen hallussapito epäilystä tämä "risto" Poliisin kotietsintä.
- todellailoinen
Sellainen se Risto-reipas on :) Believe me, hän ei oo mikään juomaveikko.
- samivininicci
Kiinnostunut huume, päihde, kannabis aiheisistä palstoista suomi24:ssä. Hapun käyttäjä. Välillä vajoilee hamppu psykooseihin ja hampun käytöstä puhjennut skitsofrenia.
Vierailee yleistä keskisuomesta palstalla sekä sinkut, ihastuminen, ikävä, demonit, kristinusko palstoilla. Hän myös pyörii paljon nuorten palstalla. alaikäisille vastailemassa ja sähköpostiaan jakamassa sinne. - samivininicci
Mielenterveys, henkinenhyvinvointi, anoreksia, skitsofrenia, ihannenainen, ihannemies, politiikasta perussuomalaisuus, narsismi, 40 plus, köyhyys, työttömyys, potkut, palstat on myös kovassa kommentoinnissa olleet kirjoittajalla.
- saakokysyä
Vai niin. Tunnetteko itsenne paremmiksi ? Nyt leipomaan. illalla tulee vierahia..
- niinkusiinäsarjas
hamppukeksiäkö leivot ?
- saakokysyä
niinkusiinäsarjas kirjoitti:
hamppukeksiäkö leivot ?
Itseasiassa en ole koskaan käyttänyt alkoholia, kuten en myöskään huumeita, en edes tupakoi. Alkoholista sain tarpeekseni katsellessani isäni tuhoutumista, hieno ihminen muuten ja älykäs. Tsemppiä kaikille ja toivon todella, että ihmiset pääsisivät eroon alkoholista ja huumeista. En näe niiden käytössä mitään hyvää. Mutta en osaa tuomita niiden käyttäjiä. Kävin puolukassa aamulla. Ajattelin tehdä rahka-puolukka piirakkaa. Ihana hapanta, nami nami :P
- leikikeskenäs
Mä väitän et "juominen" on synonyymi ja viesti ihan muusta. En vain tiedä mistä. Eikä kuulu mulle.
- eitervepäistä
leikikeskenäs kirjoitti:
Mä väitän et "juominen" on synonyymi ja viesti ihan muusta. En vain tiedä mistä. Eikä kuulu mulle.
sama kirjoittaja tämä risto ja samivini kuin se satua kaipaava petri. Samivini profiilin kautta kirjoitetuissa on mainintaa sadusta ja työpaikasta ja työpaikalla vainotuksi tulemisesta.
- samivininicci
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13857370/palstalaisille-tiedoksi
"ristosta" a la muut tuhannet nicit täällä - pössyttelee
http://www.suomi24.fi/profiili/samivini
välillä selvempää kommentointia ja välillä ihan sekavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
