Siitä se alkoi

Ekakertaseon

Vuosia sitten nuoruudessani jäin kerran kaupungilla ollessani viimeisestä bussista ja manailin pysäkillä huonoa tuuriani, eikä asiaa yhtään parantanut kova kaatosade, mikä piiskasi pysäkin suojan lasiseiniä ja kattoa. Istuin penkillä miettien miten pääsisin kotiin. LIftaamaan ei opikein voinut alkaa sateessa... Silloin eteeni pysähtyi tumma Volvo. Autoa ajava mies avasi ikkunan ja kyseli tilannettani. Kerroin hänelle nopeasti syyn tilanteeseeni, johon hän sanoi löytävän väliaikaisen ratkaisun. Olisin tervetullut viettämään yön hänen sohvallaan...
Vähän hämmentyneensä mietin hetken, sitten kohautin olkpäitäni ja istuin autoon. Esittelimme toisemme ja niin matka jatkui. Tosin vähän väärään suuntaan, mutta saisin kuitenkin katon pääni päälle ja siitä oli tyytyväinen.
Savuimmekin runsaan parinkymmenen minuutin kuluttua kaupungin ulkopuolella olevalle omakotialueelle ja siellä auttajani kaartoi pienen talon pihaan. Tontti oli ympäröity tuuhealla pensasaidalla, mikä tarjosi oivan suojan uteliaita katseita vastaan. Istuimme oluhuoneen sohvalle ja hän tarjosi heti vodkapaukun, että "saisin verieni kiertämään" kunnolla, kuten hän sanoi. Tunsin todella alkoholin kuumana liukuvan ruokatorveani alas ja olin kiitollinen uudelle ystävälleni siitä. Katselimme telkkaria naukkaillesssamme jo kolmatta paukkuamme ja tottumattomana alkoholiin, tunsi kuinka kasvoni kuumottivat ja olin kovasti puhelias. Isäntäni oli erittäin taitava johdattelemaan keskustelua nuoren miehen alun kanssa aloittaen kyselemällä kiertäen ja kaartaen sen hetkisistä suhteistani ja että joko olin "mahdollisesti päässyt kokeilemaan tyttöjen kanssa?" Vähän vaivautuneena sanoin, ettei ole ollut vielä tuutia sillä saralla ja hän jatkoi siihen, että sittenhän sitä pitää itse autella, ettei pääse pilit kuivumaan... Sitten hän kysyin, että kiinostaisiko minua viedeon katsomien, siis sellaisen seksifilmin?? Siinä vaiheesssa jo vähän ounastelin mihin ollaan menossa, mutta nyökkäsin vaan ja hän otti kaapista jonkun videofilmin, missä oli paljon miehiä ja naisia sekaisin, siis selaista kovaa Bi-meininkiä. Eikä filmi ehtinyt pyöriä kauankaan, kun miulla jo seisoi! Tunsin hänen kätensä reidelläni, enkä vastustellut yhtään kun hän pyysi minua riisumaan farkkuni pois. Seurasin ruudulta kahden miehen imutusta ja kiihotuin siitä. En tosin ollut koskaan kokeillut mitään miehen kanssa, mitä nyt kavereiden kanssa muutaman kerran yhdessä runkattu kerrostalomme vintillä. Kun tunsin hänen ottavan kiinni kalustani, olin myyty nuori mies. Hän taikoi jostain kostean pyyhkeen, pyyhki kullini ja pian tunsin kyrpäni olevan hänen huuliensa hellässä hoivassa. Siitä muodostui elämäni vapisuttavin yö jonka jälkeen alkoi se kuuluisa "akaton elämäni"... Hyvää syksyn jatkoa vaan kaikille.

3

2691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletteko maahanmuuttaja mies? Pidittekö yllä olevasta?
      Kiinnostaisiko tutustua ja opettaa suomalaista teini poikaa?

      • Kunhanvitsailen

        Pyydä vielä, että joku opettaisi yhdyssanojen kirjoittamista! Muuten ihan asiallinen toivomus :D


      • Kunhanvitsailen kirjoitti:

        Pyydä vielä, että joku opettaisi yhdyssanojen kirjoittamista! Muuten ihan asiallinen toivomus :D

        Ei ole käsitelty vielä koulussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe