Siitä se alkoi

Ekakertaseon

Vuosia sitten nuoruudessani jäin kerran kaupungilla ollessani viimeisestä bussista ja manailin pysäkillä huonoa tuuriani, eikä asiaa yhtään parantanut kova kaatosade, mikä piiskasi pysäkin suojan lasiseiniä ja kattoa. Istuin penkillä miettien miten pääsisin kotiin. LIftaamaan ei opikein voinut alkaa sateessa... Silloin eteeni pysähtyi tumma Volvo. Autoa ajava mies avasi ikkunan ja kyseli tilannettani. Kerroin hänelle nopeasti syyn tilanteeseeni, johon hän sanoi löytävän väliaikaisen ratkaisun. Olisin tervetullut viettämään yön hänen sohvallaan...
Vähän hämmentyneensä mietin hetken, sitten kohautin olkpäitäni ja istuin autoon. Esittelimme toisemme ja niin matka jatkui. Tosin vähän väärään suuntaan, mutta saisin kuitenkin katon pääni päälle ja siitä oli tyytyväinen.
Savuimmekin runsaan parinkymmenen minuutin kuluttua kaupungin ulkopuolella olevalle omakotialueelle ja siellä auttajani kaartoi pienen talon pihaan. Tontti oli ympäröity tuuhealla pensasaidalla, mikä tarjosi oivan suojan uteliaita katseita vastaan. Istuimme oluhuoneen sohvalle ja hän tarjosi heti vodkapaukun, että "saisin verieni kiertämään" kunnolla, kuten hän sanoi. Tunsin todella alkoholin kuumana liukuvan ruokatorveani alas ja olin kiitollinen uudelle ystävälleni siitä. Katselimme telkkaria naukkaillesssamme jo kolmatta paukkuamme ja tottumattomana alkoholiin, tunsi kuinka kasvoni kuumottivat ja olin kovasti puhelias. Isäntäni oli erittäin taitava johdattelemaan keskustelua nuoren miehen alun kanssa aloittaen kyselemällä kiertäen ja kaartaen sen hetkisistä suhteistani ja että joko olin "mahdollisesti päässyt kokeilemaan tyttöjen kanssa?" Vähän vaivautuneena sanoin, ettei ole ollut vielä tuutia sillä saralla ja hän jatkoi siihen, että sittenhän sitä pitää itse autella, ettei pääse pilit kuivumaan... Sitten hän kysyin, että kiinostaisiko minua viedeon katsomien, siis sellaisen seksifilmin?? Siinä vaiheesssa jo vähän ounastelin mihin ollaan menossa, mutta nyökkäsin vaan ja hän otti kaapista jonkun videofilmin, missä oli paljon miehiä ja naisia sekaisin, siis selaista kovaa Bi-meininkiä. Eikä filmi ehtinyt pyöriä kauankaan, kun miulla jo seisoi! Tunsin hänen kätensä reidelläni, enkä vastustellut yhtään kun hän pyysi minua riisumaan farkkuni pois. Seurasin ruudulta kahden miehen imutusta ja kiihotuin siitä. En tosin ollut koskaan kokeillut mitään miehen kanssa, mitä nyt kavereiden kanssa muutaman kerran yhdessä runkattu kerrostalomme vintillä. Kun tunsin hänen ottavan kiinni kalustani, olin myyty nuori mies. Hän taikoi jostain kostean pyyhkeen, pyyhki kullini ja pian tunsin kyrpäni olevan hänen huuliensa hellässä hoivassa. Siitä muodostui elämäni vapisuttavin yö jonka jälkeen alkoi se kuuluisa "akaton elämäni"... Hyvää syksyn jatkoa vaan kaikille.

3

2645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletteko maahanmuuttaja mies? Pidittekö yllä olevasta?
      Kiinnostaisiko tutustua ja opettaa suomalaista teini poikaa?

• Kunhanvitsailen

Pyydä vielä, että joku opettaisi yhdyssanojen kirjoittamista! Muuten ihan asiallinen toivomus :D

• Kunhanvitsailen kirjoitti:

Pyydä vielä, että joku opettaisi yhdyssanojen kirjoittamista! Muuten ihan asiallinen toivomus :D

Ei ole käsitelty vielä koulussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe