Tämä on lyhennetty versio LumottuPoika 27.4.2005 olleesta novellista,
Niin viehkeän alistava, omistava ele.. Kun hitaasti peräpääsi työntyy siihen kasvojeni eteen. Tunnen itseni niin nöyräksi.Vielä hieman korjaat asentoasi ja taas kurkkaat olkasi yli merkitsevästi hymyillen.. Painat peräsi kiinni kasvoihini niin etten enää voi nähdä silmiisi, joten suljen omat silmäni.. ja tunnen miten kuuma peräsi on kasvoillani ja hieman liikuskelet, hieroen itseäsi sileäksi ajeltuja kasvojani varten. Tiedän että pidät siitä kun kasvoni ovat sileät.. Suukottelen sinua, pikkuhousujesi läpi.
Nyt hieman takalistosi erkanee minusta.. ja avaan silmäni. Näen miten asettelet itseäsi viehkeästi hieman uudelleen.. ja kauniit kätösesi ovat ilmestyneet pikkuhousujesi reunoille. Alat laskea alushousjasi, hitaasti siinä aivan silmieni edessä hieman kasvojani kohti pyllistäen. Tähtäät selkeästi ja vielä siihen.. että.. mmh. peräaukkosi paljastat aivan suoraan silmieni eteen, kun viheliäisen ihanasti riisuudut. Taas nöyryyden lämpimät värähdykset kulkevat pisin selkäpiitäni, ja näin on hyvä. Näin on tosi hyvä.
Alushoususi valahtavat lattialle.. potkaiset ne sivuun. Kuulen miten hengityksesi on raskautunut. "nuole poika.. maista mua." Kuulen sun sanovan, hengenvetojesi välissä. Ja lasket pyllyreikäsi suuni eteen. Aloitan suudella sun pientä ihanaa peräreikääsi. Kosteilla huulilla pikkupusuja sen ympärille, hitaasti.. välilihalle, häntäluulle.. olet kuuma, ja eleistäsi huomaan kuinka paljon pidät tällaisesta. En voi omalle himokkuudellenikaan mitään, ja pian alan suukotella kiihkeämmin, koitan kuitenkin pitää rytmin, ja kielenikin vähitellen eksyy ulos suustani.. "nuoleh.." puuskaiset, hiljaisten ynähdystesi lomasta.. Ja sitten alan käydä kielelläni hartaasti peräaukkoasi läpi, lipsien sinua sieltä pitkin läpikotaisin nuolaisuin. Tasaisesti.
Pian työnnän koko kieleni ulos suustani, ja alan nuolla tosi syvällisiä pitkiä nuolaisuja. Nyt maistan sinut.. ja huomaan sen minkä tiesinkin joetukäteen, että pidät tästä erityisesti kun koko kieleni leveydellä ja paksuudella nuolen sun pyllyreikääsi, hartaasti ja pitkin lipsaisuin. Toinen kätesi on etsiytynyt haaroväliisi ja alat hyväillä itseäsi. Oma sydämeni lyö kuin viimeistä päivää, nöyryys on pakahduttavan autuaaksitekevää, kun näin olen. puristelen yhteen sidottuja käsiäni. haluaisin niin sivellä käsilläni pisin edessäni leveälle levitettyjä kauniita reisiäsi.. Alat liikutella liikutella lantiotasi kun saat nuolemisen rytmistäni kiinni, vasten kieleni pitkiä hartaita liikkeitä. peräaukkosi osuessa kieleni taaimmaisin osiin on makusi voimakkaimmillaan. Mmh.
Otat kätesi nyt pois haarovälistäsi ja otat hiuksistani varovaisesti kiinni. ja painat minut irti perästäsi. "Nu.. Nuohoa mun perseeni..nuohoa mun perseeni sun kielellä, poika, ihan kokonaan.."
Hämärän hiljaisuuteen kuiskaamasi sanat shokeeraavat ja jäävät soimaan korvissani. Olen niin huumassa. Mutta.. haluan tehdä sulle sen minkä sulle kuuluu..
Taas pian painat peräaukkosi suuni eteen.. ja nyt molemmat kätesi ovat pakaroillasi. ja levität itseäsi hieman enemmän auki kasvojeni edessä. Alan hitaasti painaa kieltäni sisään pyllyreikääsi. Se ei ole helppoa, ja .. makusi on niin moninkertainen siellä. yniset raukeana ja onnellisena, kun kieleni pikkuhiljaa pienin pulssein painuu sisään pyllyreikääsi. Hitaasti mutta varmasti. Tiedän, että sä haluat mun kieleni sinne, ja niin minä vain tärisen himosta ja nautin tilanteesta.
Pian kieleni on painunut pohjaan pyllyysi ja saan sitä vähän liikuteltua edes taas. Kun kieleni hieroo ahtaassa peräsuolessasi sinun makusi siellä suorastaan rääkyy makuhermoissani.. Koitan liikutella kieltäni siellä mahdollisimman paljon.. niin että tuntisit sen. Ja äännekkäästä yninästäsi päätellen kyllä sinä tunnet ja tykkäät.. ja se on ihanaa. Se on ihaninta. Toinen kätesi ottaa nyt tukea pöydästä ja toisella taas alat hyväillä itseäsi. Nyt paljon nopeampaan tahtiin. Ja minä nuohoan nyt sinun perseesi kielelläni, niinkuin sinä halusitkin ja niin on oikein hyvä. Rietasta on keittiösi hämärässä.Alat painella lantiotasi voimakkaammin kasvojani vasten.. Välillä säpsähdän kivusta kun en tuolin selkänojalta pääse enää karkuun ja painat voimakkaasti peräsi naamaani. nenäni vähän taittuu. Tykkäät siitäkin, satuttaa vähän. Ja huomaan miten alat saapua orgasmiin, joten keskityn vain tunkemaankieleni salaiseen peräreikääsi, niinkuin sinä tykkäät minun tekevän. lutkutan sinua sieltä.. Painat takalistosi syvästi kiinni naamaani ja pierai se tuntuu menevän suoraan sisääni pisin kieltäni.. Ja älähdät nautinnosta. Minulle on vaikeaa, kun teet noin, mutta.. orgasmisi saapuu, joten yritän olla epäröimättä, ja jatkaa kielelläni peräsi rassaamista. Nesteitäsi valuu suuhuni.. ja sulkijaliha alkaa supistella kieleni ympärillä.. voimakkaasti. saat selvästi useamman orgasmin. Ja niin on oikein hyvä. Oikeastaan, näin on täydellistä..
Luonasi, lievää alistusta
luomoaja
3
2501
Vastaukset
- Anonyymi
paskanen juttu.
- Anonyymi
SPEDE höhöhöö
- Anonyymi
Miksi ihmeessä viemärin nuohohoomista? Sellanen on miesten miehien puuhia kuten se suihinottokin. Oikeestaan, parempihan se tietysti on keskittyä siihen viemärin puhtaana pitoon kuin infektoida pillu viemärin aineksilla.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057