Vanhempani ovat eronneet ja äidilläni on ulosottoa ja eräpäiväksi määrätty 12.10. Jos vanhempani asuvat samassa asunnossa, onko ulosottovirastolla oikeus tulla perimään tavaroita?
Ulosotto periminen
6
<50
Vastaukset
- 920
Perimään tavaroita? Ei ulosotto mitään asunnosta tule hakemaan.
- huolissaanoleva
mitä tämä periminen sitten tarkoittaa? Tai "Alamme suorittamaan toimenpiteitä mikäli maksua ei makseta eräpäivään mennessä"? olenko ihan pihalla?
Palkan ulosmittaus kyseessä. Vain porschet ja Van Cochit kelpaa uo-viranomaisille.
- Huolissaanoleva
Minkä palkan he aikovat ulosmitata, kun palkkaa ei ole?
- kokemustaon
Pöivärahoista ehkä tai jos ei tuloista saada perittyä, niin toki omaisuutta voidaan realisouda esim. auto, asunto. Vaikka omistaisi asunnosta osan esim. puolet, niin kyllä ulosotto voi senkin realisoida. Nyt kannattaisi äidin ottaa ulosottoon ja velkaneuvojaan yhteyttä ja yrittää selvittää asioita. Se, että ei tee yhtään mitään, voi joskus olla pahin vaihtoehto. Jos äidilläsi ei juuri ole tuloja ja eikä omaisuuttakaan, todetaan hänet varattomaksi ja ulosottoa ei voida tehdä. Kun taloudellinen tilanne on parempi, ulosotto voi alkaa.
- 4626236
Omistushan ratkaisee..äitisi tuskin omistaa asuntoa tai puoliakaan siitä? Jos omistaisi niin talo menee myyntiin vaikka olisi vaan puolikas omistus, riippuen toki velan määrästäkin. Tavaroita ei viedä tänä päivänä. Jos ei tuloja eikä ulosmitattavaa omaisuutta niin tulee varattomuusmerkintä ja uo yritetään uudelleen jos menee esim töihin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814