niin mitä siinä lukisi?
Jos nyt laittaisit hänelle viestiä/sähköpostia
97
<50
Vastaukset
- OlenUjoPiimä
En uskaltaisi. :D
- H-miäs
Vaimo, menee myöhään, meen poikien kans.... pitämään hauskaa...
- Vaimosi
Ok. Mulla samat suunnitelmat.
- Ikävöitseväinen
Aika kuluu liian hitaasti. Ikävä sua <3
- surusilmin
---(tyhjää)(en voisi enää laittaa totuutta)
- karuatekstiä
En laittaisi enää mitään hänen viimeisen sähköposti viestinsä jälkeen.
- oletkoodottanut
On ollut ikävä sinua. Oletkohan yhtään muistanut minua..
- Muistoja
Kaipaan sinua ystävänä.
- oletkoodottanut
Muistoja kirjoitti:
Kaipaan sinua ystävänä.
En ollut hänen ystävänsä, tuskin siis minulle tämä.
- oletkoodottanut
Muistoja kirjoitti:
Kaipaan sinua ystävänä.
Ellet sitten halua rakentaa ystävyyttä muuten. Voitko tarkentaa?
- Eiyhtäänkiva
Vain elämää-yksin. Ei kiva
- JotaiTollast
Nyt vois laittaa. Onks sul kiireitä huomenna? Jos ei ole ni läheks vaiks syömään.
- olentosissani
Hyvää viikonloppua, nähdään pian, olet kiva, tykkään sinusta, älä stressaa, olisinpa kääretorttusi, mukavaa iltaa, nuku hyvin.
- HullujaJuttuja
hihiihiih Mikä tää "kääretorttusi" juttu on:D
- edellinen
HullujaJuttuja kirjoitti:
hihiihiih Mikä tää "kääretorttusi" juttu on:D
Se on rullalle kieritetty leivonnainen. Ei liity mihinkään, ajattelin vain että viestini ei olisi ilman sitä tarpeeksi imelä.
- kukamuukaan
Voitaisiinko siirtää nää keskustelut sähköpostiin? Mutta saisinko vastauksen, sen varaan en uskaltaisi laskea. Mutta jos kohtuullisen asiallisella linjalla kirjottaisi kuulumisia, en tiedä kuinka paha..ja teen sitä välillä nytkin jo :(
- NiinLaittasin
Haista piiitkä paska. Ja jos kännykän voisi koodata palamaan, tekisin niin.
- samoinhänelle
laittaisin, vaikka hirveä ikävä on niin,mutta haistattaisin kuitenkin pitkän pa,,,n,
- Sanesia
Myöhästyneesti hyvää synttäriä Muru! Olet yhä mielessäni ja sydämessäni, vaikka jouduin päästämään irti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja paljon onnea elämääsi. N->M
- aakkosethukassa
Ei mitään.
Nyt mä oon sen verran fiksumpi, että tiedän
ettei mun olisi pitänyt laittaa sitä ensimmäistäkään.
Tiedättekö sen pienen hetken, kun uskotte että olis jotain parempaa.
Mutta ei, todellisuus lyö vasten kasvoja, kuka susta nyt voisi tykätä.
Ja sitten tajuat, että oot tehnyt itsestäsi pellen.
Pakko eristäytyä maailmasta.
Kiitos ja hei hei.- aikuistentarha
Googlaa nyt vaikka kansanedustajien/ ministerien rakkausjuttuja, niin huomaat että oot pellejen ultimaattista höyhensarjaa. Eikä nekään eristäydy minnekään vaikka kuinka toivoisi.
- aikuistentarha
..vai Toimiko siellä kirjoittelee? :)
- iuhefwökdsnkaf
Kuka vitun Toimi?
- vaikkonkinteidänintranet
Ei oo Fazerilla töissä. :)
- aikuistentarha
Joko pian saa tulla pyyhkimään? :P
- Nojosnytjotaintähän
Kuule, et kyllä tunne tai tiedä minua mutta anteeksi vielä kerran ja olen pahoillani että tyrkytin itseäni sinulle en tarkoittanut tyrkyttää mutta olin sinusta iloinen ajatuksen tasolla. Toivon sinulle onnea ja iloa elämääsi naisesi kanssa enkä tosiaan tiennyt että olit varattu jollekkin toiselle. Olen pahoillani. Sait minut tuntemaan jotakin mukavaa silloin aikaisemmin. Anteeksi että tunsin. Jätin ja jätän sinut rauhaan enkä häiritse.
- vapaaoonkulkemaan
Anteeksi kun tyhmä ei huomannut heti mistä oli kyse. Se oli täyttä nautintoa kun hän kulki kasellin askelin ja pyörällä polki halki suomen. Se näky kyl avasi luomen. Harmi että silloin oli monta rautaa tulessa yhtä aikaa. ET ole häirinnyt yhtään joten elä syytä itseäsi. Ei ole toista.
- Nojosnytjotaintähän
Olen kyllä ns. "yksiaviollinen" joten jos olisit hän(vaikka et kyllä varmasti ole) niin ei taitaisi oikeen noi arvot kohdata jos normaalia että sulla samaan aikaan on monta rautaa tulessa sillä en itse ainakaan harrasta monia suhteita tai liehittelyitä samaan aikaan, en ole sellainen. En syytä itseäni, olen vain pahoillani että häiritsin ja olin ahdistava ja tulin tietämättä väliin sotkemaan.
- tiedostakiitollinen
NO niin minäkin luulin. Sori vaan mut ehta sinkku edelleen. Mistä päättelit että on toinen.
- Nojosnyttähänjotain
En ole päätellyt vaan minulla on silmät sekä korvat ja on sanottu että on.
- uskonrehellisyyteen
Niin on minullakin silmät ja korvat. Niitä sanojia riittää. Tiedäthän mitä sana kateus merkitsee. Kun heovat tehneet tapaamisemme vaikeaksi kaikilla jutuillaan ja tempuillaan. Onneksi olen pitänyt rehellisyyteni usko tai elä. Minä luotan myös sinuun.
- paikkoheitto
Nojosnytjotaintähän kirjoitti:
Olen kyllä ns. "yksiaviollinen" joten jos olisit hän(vaikka et kyllä varmasti ole) niin ei taitaisi oikeen noi arvot kohdata jos normaalia että sulla samaan aikaan on monta rautaa tulessa sillä en itse ainakaan harrasta monia suhteita tai liehittelyitä samaan aikaan, en ole sellainen. En syytä itseäni, olen vain pahoillani että häiritsin ja olin ahdistava ja tulin tietämättä väliin sotkemaan.
Anteeksi. Kun kirjoitin että oli monta rautaa tulessa. Niin tarkoitin että oli monta työtä yhtäaikaa menossa. Eikä niinkuin oletan että käsitit että monta heilaa yhtäaikaa. Sory vielä että kirjoitus ei ollut selvästi sanottu.
- nojosnyttähänjotain
Eipähän tuo haittaa, et ole hän eikä 'meillä' muutenkaan tule olemaan mitään, mutta toivottavasti te saisitte toisenne.
- onneniseppä
Kiitos kaunis. Epäilen hieman sanojesi rehellisyyttä. Mutta toivon sulle kaikkea Hyvää.!
- No.voi.ja.huh
Niin mitä ihmettä se sinulle ap. kuuluu mitä siinä lukisi??????
- lisäisinootsöpömies
Mä laittaisin jonku tosi hullun ja humorististisen jutun/ kuvan/ vitsin tms.
- Mieheltänaiselle1
Moi. Onko sinulla unikaveria? Jos ei niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Jos on tai en ole tarpeeksi karvainen, anteeksi kun minä häiritsin sinua.
- JosVoisinLaittaa
Mutta, kun nyt en voi kirjoittaa hänelle ihan niin, kuin haluisin.
Viesti voisi olla jotain tällaista...
Kuuleppa kultaseni. Voisitko kiikuttaa itsesi tänne mun viekkuun ja pitää mua hyvänä. Tarvitsisin juuri nyt sun käsittelyä.
Jotain tuommoista voisi mennä sille miekkoselle. - boring
Viestissä lukisi notta joka pvä oot mielessäni ja ikuva on ihan karsee, mutta hän ei halua puhua mulle tai ees vastata ;(
- yxvaan3011
Rakastan sua. Koska kohdataan.
- tarvisinkaverin
Lähetkö sunnuntaina -piip piip-
- bulldoggi
Hei!
Siittä on jo vuosia. Oot jääny mun mieleen. Sanat takeltu kieleen. En koskaan uskaltanu. En voinu, koska se olis sillon ollu väärin. Sulla on mun luonne. Meen vaikka läpi harmaan kiven, jos niikseen tulee. Kerro mulle se, mitä oikeesti tapahtui?- Seonniinkuinon
Hei.Sielunkumppanit tapas.Sulla on mun luonne.Mutta asiat meni niinkuin ne meni-Pärjäile ja voi hyvin
- dogidogi
Tuu lähemmäksi. Jos oisit mun, hankkisin sulle vaikka sata jänistä.
- viestiäodottaen
Heippa Hei. Olen Se ja Se siltä kylältä. Ikäni. Mitä teen työkseni. Millä asialla olen uskaltanut häntä lähestyä tällä vaatimattomalla kirjeellä. Olisiko hän kiinnostunut tapaamaan tämän vaatimattoman persoonan ihan kahvi kupposen seurassa. Kunnioittavasti Se Se.
- Lentoruletti
Tule nyt helvetissä nainen, että ehdimme koneeseen. Mikä sulla on? Missä ihmeessä sä olit, kun yritin tavoittaa sua? Puhelimessa tietenkin. Ajattele nyt, jos olisit myöhästynyt lennolta. Sehän kuulutettiin jo aika päiviä sitten. Mitä sulle on oikein tapahtumassa? Miksi sinä harhailet päättömästi aina jossain, etkä kuuntele minua? Tätä reissuahan on suunniteltu jo puoli vuotta. Et voi lyöttäytyä puhelimees ja unohtaa kaikki muu. - Sori rakas, olin vain niin huolissani sinusta. Haluan, että meillä on kaikki hyvin ja matkamme onnistuu. Nyt olet siinä. Pidän sua kädestä, jos nousu pelottaa. Tilattaisko me jotain syötävää?
Kysyisin varmaan ihan normia mitä kuuluu, miten menee. Hieman ujohkona en uskaltaisi ensimmäisellä kerralla muuta. :)
- janiinturhaa
Auta. Sydän repeää. Tää on todella kuluttuvaa. Rakastan sua
- VaalealtaMieheltä
Hei onnistuisko mitenkään että opettaisit mua tekemään R............E kastiketta vaikka sun kämpillä sitten myöhemmin kun aika sopiva?
- pitkänkirjeenkirjoittais
Hetki jona aika pyshtyi..
..kun katsoit silmiini ja
hymyilit..
Se tunne kun maailmassa
olisimme kahden vain..
Se hetki kun lähelläsi tuntui..
kuin olisi kotiin tullut
Hetki lähelläsi eikä sanoja tarvita.
Kuinka voisinkaa unohtaa..
jotain niin ainutlaatuista..
...jatkuuu..- hetkiä
N-M?
- pitkänkirjeenkirjoittais
hetkiä kirjoitti:
N-M?
Kyllä Naiselta miehelle..
- VaalealtaMieheltä
pitkänkirjeenkirjoittais kirjoitti:
Kyllä Naiselta miehelle..
Liittyikö kirjoituksesi jotenkin edelliseen vai oli ihan oma juttunsa.Eli liittyikö minun kirjoitukseen jotenkin?
Alkaa olla niin harhoissa ... - pitkänkirjeenkirjoittais
VaalealtaMieheltä kirjoitti:
Liittyikö kirjoituksesi jotenkin edelliseen vai oli ihan oma juttunsa.Eli liittyikö minun kirjoitukseen jotenkin?
Alkaa olla niin harhoissa ...Aloitukseen vastasin ja hetkiä kirjoittajalle.
- peaceandout
Laittaisin naiselle näin: Vaikkemme ole nyt olleet mitenkään tekemissä pitkään aikaan niin osaat varmaan aavistaa että olen ajatellut sinua usein, joka päivä, jos totta puhun. Harmittaa, mutta muistan silti hyvällä.
- mietinpitkään
Näytä tissit
- heti___
ei kikkeli
- Tyttölapsia
Olet k.sipäisin mies, jota maa päällään kantaa. Varoittaisin naispuolisia sinunlaisistasi. Hyvä, ettei tavata koskaan enää, loukkasit syvästi tunteitani.
- randominvastaus
Tulee surullinen olo ku lukee näitä viestejä.
- Välitänäistä
Ei kannata. Kunhan tuulettelee kukin ilojaan ja pettymyksiään
- niintullee
Vähän sama.
- tilanneonvakava
Eikö tissitkään lohduta? :(
- 1234567800
Kaikkea hyvää sinulle. En koskaan oikeasti edes pitänyt sinusta. Kunhan testasin viehätysvoimaani.
- Hirviuni
mä tekstariin pistäsin,jotta.Jos olisit hirvi, mä olisin hirveen rakastunut.
- niinkunaina
Panettaa.
- H_mieheltä_Ristolle
Täällä ois patukkaa tarjolla tytöille ja etenkin pojille!
- turkinpippuria
Viesti menis tähän tapaan: Laitoitko "serkun" välittämään viestin irl, jos/kun viimeisimmästä @vastauksesta tajunnut yhtään?
p.s. rapsutin viestintuojaa, paljon samaa kuin sinussa mies.- bonbonsalmiakki
; ).
- eivälikäsiä
En käytä välikäsiä. Sanon sanottavani itse. Vaikka sanoisinkin tänne. Ei tarvitse muiden siksi vääristellä ainakaan sanojani.
- Siinäolisi
Anteeksipyyntö.
- Pyytäisinsitä
Niin minunkin viestissä.
- Kolmassamoillalinjoilla
Pyytäisinsitä kirjoitti:
Niin minunkin viestissä.
Meitä lienee monta saman asian äärellä.
Miten menee :) Mahtavan näköisiä maisemia, toivottavasti teillä on ollut mukava reissu.
Todennäköisesti laitankin vastaavan viestin tässä lähiaikoina...
Oikeasti haluaisin kirjoittaa:
Toivottavasti reissu on sujunut hyvin. Oletteko saaneet puhuttua? Mä oon pahoillani asioista, joita sanoin, mutta en voi tunteilleni mitään. Sulla on aina paikka mun sydämessä. Muista että sä olet kaunis ja ihana nainen, älä anna muiden väittää muuta.- JossitteluunKyllästynyt
Miten te jaksatte näitä jossitteluja?
- elluhallo
Hani .
Ai mis juu komistus
Olit ju nou .....❤
Kaipaan sydän halkee
Tuu ❤❤❤❤ kämb bäk nopeesti
Laav juu❤ - mäsairastelen
onhan sul kaikki hyvin
- lasu_ma
flunssa ?
- la_su_ma
paranehan pian.
- näinsemenisi
Olen tulossa Ouluun joulukuussa hakemaan koiranpentua. Majoittaisitko minut yhdeksi yöksi ja näyttäisit kaupunkia? T elina
- tunteitaolijaon
En laittaisi. Viisi tekstaria laitoin vuosi sitten ja siinäkin oli kai liikaa....
En kuitenkaan kadu mitään. Olisi ollut kiva tutustua ja jutella enemmän. - m0rjes
on toi kura jässähtäny tonne säiliöön se ei tuu ulos sieltä
- HyvätidisNOT
ÄLÄ lue niitä viestejä, jotka yöllä tulee!
- m0rjes
aasia kunnossa
- Etkäoikaissut
Pitää olla viestinnässään selkeä.
Pelailu ei tunnu edelleen hyvältä. Ehkä käsitin asioita väärin.- määvaasanon
Jos nainen sanoo miehelle tunteistaan ja mies ei niin mies pelaa naisen kustannuksella.
Jos mies sanoo tunteistaan naiselle ja nainen ei niin nainen pelaa miehen kustannuksella
Molemmissa tapauksissa toinen käyttäytyy loukkaavasti - menneitäjuttuja
On ihan normaalia, että ihmiset viestivät paljon rivien välistä. Se on kohteliasta. Jos ei sitä ymmärrä, vika on itsessä. Pitäisi arvostaa, että toinen on ylipäätään viestinyt. Kaikilla kun ei ole siihen rohkeutta.
Jokainen ansaitsee ja jokaiselle on olemassa ihminen, joka arvostelee toisen ponnisteluja. - Etkäoikaissut
menneitäjuttuja kirjoitti:
On ihan normaalia, että ihmiset viestivät paljon rivien välistä. Se on kohteliasta. Jos ei sitä ymmärrä, vika on itsessä. Pitäisi arvostaa, että toinen on ylipäätään viestinyt. Kaikilla kun ei ole siihen rohkeutta.
Jokainen ansaitsee ja jokaiselle on olemassa ihminen, joka arvostelee toisen ponnisteluja.Niinhän se on... "Jokainen ansaitsee ja jokaiselle on olemassa ihminen, joka
a r v o s t e l e e toisen ponnisteluja." - menneitäjuttuja
Etkäoikaissut kirjoitti:
Niinhän se on... "Jokainen ansaitsee ja jokaiselle on olemassa ihminen, joka
a r v o s t e l e e toisen ponnisteluja."Piti olla arvostaa. Kuumehourussa sattuu hassuja.
- pleijoonille
Katselin sinua taas valokuvista ja muistoista myös. Olet niin komea kaikissa. Hyvää pyhäpäivää sinulle rakas mies.
- miksiheräsitnoinaikaisin
Noin aikaisin jo rupesit hänestä unelmoimaan?
- joskuskäynäin
Olen sairastunut, tartunnan saanut, aina ajatuksissani.:')
- 100varmatieto
joskuskäynäin kirjoitti:
Olen sairastunut, tartunnan saanut, aina ajatuksissani.:')
Kerran tartunnan saanut ei pääse siitä koskaan eroon.
- Tummallenuoremmallenaise
Voitko antaa anteeksi että kaipaan sinua liikaa ja olen niin sekaisin sinusta.
- enlaita
Vastaamattomuus on selvä viesti ettei kiinnosta. Tuntuu kyllä pahalta mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
- Käsikäteennainentahtois
Haloo Helsinki - Kuussa Tuulee
- paa_ny_kilauttaen
Hitossako taas laukkaat senkin pukki? Mulla on kaamee ikävä ja ois asiaakin =)
- Pukkikaalimaalta
Ei numeroa! Heitän pallon sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231