Paljonko maksatte tästä tiedosta?
Tiedän kuka oli Lahden Ku Klux Klan -mies
16
292
Vastaukset
- ristusnotta
olet nyrkillä tapettava
- pöllö17
olisko turpatälli sulle sopiva hinta
- ketäkiinnostaa
Mitä väliä, teitä luusereita on 13 tusinassa. Tulette veronmaksajille muutenkin jo kalliksi ja nyt vielä kulutatte poliisinkin aikaa ja energiaa.
- tapakakaraittes
Ja mä tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiän kuka on Joulupukki!!!!
- SuvakkienJuoniSelkis
MitäV**tua sulle maksamaan mitään tyhjästä? Häh!
http://yle.fi/uutiset/poliisi_kaapumies_ei_ehka_ollutkaan_bussia_vastassa/8350191
-Poliisilla ei ole todisteita, että kaapumiehellä olisi ollut kaapu päällään ensimmäisen turvapaikanhakijoita kuljettaneen bussin tullessa paikalle. Hennalan häiriköintiä tutkitaan vielä pitkään.
-Kuvat kaapuun pukeutuneesta on otettu noin tuntia ennen ensimmäisen bussin saapumista. Esitutkinnassa ei ole myöskään käynyt ilmi, että kaapumiehellä olisi yhteyksiä mihinkään ääriryhmiin.
Esitutkinnassa ei ole myöskään ilmennyt mitään viitteitä siitä, että kaapumies olisi heittänyt kiviä tai ilotulitteita. Epäilty kiistää syyllistyneensä mihinkään rikokseen. - neonhomoja
Poliisilta saat persettä.
- jätkänräkä
Laittakaa nimi tänne, niin saan sylkeä sen päälle.
- lahtipersereika
Lahti on suomen persereikä. Väkivaltaisten surkimus-narkomaanien luvattu mekka. Hakatkaa toisenne ja tappakaa toisenne vitun räppärit ja katuihmiset, ootte säälittäviä paskakasoja.
- kasvaakojokarvat
Mitäs se tulehtunut mustapää huutelee? Sisäinen mätäsi puristetaan ulos joku päivä.
- Anonyymi
Kai sen nimen voi nyt jo paljastaa, kun mitään rikostakaan ei edes tapahtunut? Vai tapahtuiko? Sitten tämäkin on rikos, jos niin oli. https://i.dawn.com/primary/2014/04/5358f5a683693.jpg?r=179869627
- Anonyymi
Lahti oli ennen SUOMEN KÄRKI PAIKOJA muttei enää.
- Anonyymi
Suomen Chicago
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Chicago
Chicago on Amerikan Lahti.
- Anonyymi
No eipä lahtelaiset oo kyllä mitään saanu aikaan!toi yks joku kaapu päällä huruilee!ja lahtelaiset vaan räppää ja silti mamut ja itä-naapurin kukkakaali kyrv,,,t juhlii!vedessä vikaa!
- Anonyymi
On teillä reppanoilla murheet🤣🤣
- Anonyymi
Juu niin näkyy olevan! Se hämäriin ja Aleksi! Muistakaa pissita vesilahteen🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332