Teen työtä vaihtuvissa kohteissa, vaihtuvissa tehtävissä kaupanalalla. Yleensä on työrauha. Muttamuttamutta.... Ne ketkä eivät työskentele myymälöissä ja joudu kyykistymään ja nostamaan tavaroita hyllylle, jopa niin että hylly on pään yläpuolella, joten kurkoittelu ylöspäin on jokapäiväistä työtä/työasento, niin tod.näk. eivät tätä ymmärrä. Mutta ne, jotkä tekevät tätä, niin tietävät!! Kuulostaa normaalilta? Niin minustakin, mutta...
Sain hoitaakseen pääkaupunkiseudulla tiettyjä myymälöitä, ja Kuinkas kävikään??? Minua jututetaan (tyhjänpäiväistä jorinaa..), ahdistellaan, minua jäädään seuraamaan n. 1 metrin päähän jopa 15 min. useamman miehen voimin, minulle ei anneta työrauhaa, minulla on työpäivän jälkeen todella ahdistunut olo, koska en voi tietää jääkö näistä joku minua seuraamaan!
Ja ikävä sanoa mutta, tätä kohtelua saan osakseni muilta kuin suomalaisilta miehiltä! Mietin vain, miksi he eivät voi kunnioittaa meitä siten että antaisivat meille työrauhan?? Me ei olla maksullisia naisia, joita voi kohdella miten vaan! ! Vaikka olisimme vaaleita, sinisilmäisiä ja pukeudume housuihin!! En provosoi enkä muutenkaan halua pahaa verta lisätä, mutta minäkin olen ihminen, suomalainen, maksan veroja joilla myös maksetaan pakolaisten ym. ylläpito. Olen nainen, mutten vapaata riistaa!! Miksei tämä toistemme koskemattomuus/kunnioitus voi toteutua syntymämaasta huolimatta???
Itse olen ollut naiivi tässäasiassa kokoikäni ja nyt vasta todennut kuinka syntyperä vaikuttaa siihen kunnioittaako naista, miestä, kotimaata vai ryhmää.
En tiedä kuinka kauan jaksan näin, kun en saa työaikana sanoa näille häiritsijöille mitään, koska olen asiakaspalvelu tehtävissä!!!
Muilla vastaavia kokemuksia??
työrauha kaikille
vaintöissä
0
100
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e107503Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410