Sain booking.comin kautta tekemääni Lontoon varaukseen liittyen 2 sähköpostia (hyvin virallisia ja booking.comin nimissä kirjoitettuja) joissa kerrottiin että
maksua tarvittaisiin etukäteen pankkisiirrolla,
viesteissä oli booking.comin logot jne. ja näyttivät "aidoilta", oli myös varaukseni tiedot varausnumeroineen.... !!
..en tiedä uskaltaako tuota booking.comia enää käyttää (olen tosin sitä käyttänyt tähän asti vuosikausia ongelmitta). Varaustiedot siis päätyneet rikollisten käsiin.
Tässä syy maksupyyntöön:
We regret to advise that we must request full payment for your reservation
by bank transfer before the 5th of October .
This is to reduce the large amount of cancellations received prior to
arrival dates. However, we will bear all transfer fee costs......
hyvin tämän tapainen kalastelu kyseessä:
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1419302663240.html
jokuhan näihin aina lankeaa ja omalla kohdallani tämä on toistaiseksi paras näkemäni ja itseeni kohdistuva huijausyritys
Huijausyritys Lontoon majoitusvaraukseen
Lontoosseen
2
243
Vastaukset
- suojavetelä
Heikoin lenkki booking.com varausten tietoturvassa on hotelli, johon varaus tehdään. Booking.com välittää varauksen tiedot hotellille heti varauksen yhteydessä, joten sen jälkeen se on hotellista kiinni. Jotkut varaussivustot eivät anna varaustietoja hotellille kuin viime hetkellä juuri tuosta johtuen. Toisaalta kun hotellilla on varauksen tiedot, voi asiakaskin kätevämmin kommunikoida hotellin kanssa etukäteen.
- SKÄMMI
PANKKISIIRROLLA EI MAKSETA KOSKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372766Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891194Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.621005Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127999Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos85935- 66917
EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102862Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70825Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30694