Teitä varoitettiin Skodien ja muiden VAG-merkkien laadusta, mutta ette uskoneet. Kerrataanpa vielä:
- Tähtitieteelinen öljynkulutus
- Jakoketjuongelmat hajoittaa moottoreita
- DSG-vaihteisto hajoaa käsiin
Ihan kuin sokerina pohjalla, valmistaja huijaa asiakkaitaan päästöillä.
Teitä varoitettiin, ette uskoneet
19
69
Vastaukset
- hphphphphph
On ne vaan niin parhaita kuitenkin. TSI-DSG yhdistelmä on ajossa aivan ylivoimainen vapari-öljynpurskutin-yhdistelmään nähden. Jakoketjuja ei ole käytetty enää aikoihin ja vanhat uusitaan tehtaan piikkiin. Ikuinen takuu.
Öljynkulutus on tasolla urbaani myytti, todella harvinainen ilmiö.
Mutta jos pelottaa nuo avauksen möröt niin sitten kannattaa ostaa joku muu. Vapaa maa. Itse ajalen aivan helvetin tyytyväisenä VW:llä eikä niissä mitään vikoja ole ollut. Päinvastoin kovaa ajoa ja huolimatonta pitoa on riittänyt reiluksi kahdeksi vuosikymmeneksi. Ja jatkuuuuu - vruuuuuummmmmm
Tämä työnjako sopii minulle täydellisesti, Landlord huolehtii ja kirjoittelee, meikä vaan ajaa ja porskuttaa.
Jatketaan kumpikin tahollamme. Lisää pökköä pesään kiitos.- Skodanystävä
Varo öljytaso on jo alhaalla, lisääpä pänikästä tarjousöljyä! Varo ettei kone hajoa kesken kiihdytyksen tai kaasupoljin katkea! tsekkaa myös olisko öljytikku noussut itsestään ylös, ja vaihda ne ovitiivisteet hapertuneiden tilalle! Jatka sitten huristelua inhalla itälavetilla
- Vepsukkainen
Ihan sama asiahan se on jos yrität kiihkouskovaiselle selittää, että maapallo on todistetusti n. 4,5 miljardia vuotta vanha. Kyllä se kiihkouskovainen pitää kiinni siitä että maapallo on 6000 vuotta vanha. Skodauskovaisuus on yksi uskonto, ei siinä järkiperusteet auta. Skodahörhö väittää vaikka valkoisesta mustan, ja skodauskovaisen raamattu on maksettu testivoitto jossain lehdessä.
- totuus.kehiin
Kouluttamaton Vepsukkainen pitää testivoittoja maksettaina kun oma merkki ei pärjää. Kello ja mittanauha ovat lahjomattomia. Testit perustuvat lähinnä mitattuihin tuloksiin.
- Kyseenalaistaja_
Sivusta katsoen mielenkiintoinen, itseään vastaan kääntyvä kommentti!
- isämeidän.aamen
Juurikin näin. Sanan "skodauskovainen" tilalle kun vaan laittaa sanan "skodatrolli", niin kirjoitus osuu ihan kohdalleen. Nämä provokaattorit ovat juurikin niitä kiihkouskovaisia, jotka väittävät mitä ihmeellisimpiä asioita, ilman että niistä edes mitään tietävät. Jos kiihkouskovainen kirjoittaa, että autossa on tähtitietellinen öljynkulutus, niin ei siinä järkipuheet auta, trolli pysyy kannassaan.
- Bmwisbest
Bmw vie parhaat insinöörit ja autosuunnittelijat. Skoda, vw, Audi, Seat joutuvat väsäämään huijausohjelmia kun eivät pysy kehityksessä mukana.
Bmw:n myynti kasvaa vuodesta toiseen kun ihmiset tajuavat mikä on kestävin ja tyylikkäin automerkki. - skozdaaaaaaaaaaaa
Itsehän olen ollut aina tietoinen skozdan heikosta laadusta. Siksi en skozdakoslaa ikinä tule ostamaan.
- TSI2012
Skodasta voitte väittää mitä haluatte. Evvk. Voitte väittää mitä tahansa myös Mongolian kansantaloudesta. Evvk.
Ps. Ei kokemusta Loordin ongelma -listasta. Onko Skodani viallinen?- Näin_oikeassa_elämässä
Sama minunkin Skodassa. Tuntematon tuo "vikalista". Olisiko se sienensyöjien hallusinaatioa?
- landlordinkaveri
Näin_oikeassa_elämässä kirjoitti:
Sama minunkin Skodassa. Tuntematon tuo "vikalista". Olisiko se sienensyöjien hallusinaatioa?
Oikeassa elämässä tapahtuneita VAG-kauhutarinoita, joihin myös Skoda kuuluu luonnollisesti:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/volkswagenin-jakoketjuongelmat
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tsi-ja-tfsi-moottorit-syovat-liikaa-oljya-tyyppivika
Kumpaako uskoa? Anonyymia nettinikkiä vai mediassa julkaistuja tietoja?
- tämänähtiintaaskerran
Skodat ovat täysiäpaskoja kulkuneuvoja yksinkertaisille ihmisille.
- itsetutkiskelun.paikka
Niin että kukahan tässäkin viestiketjussa on yksinkertainen ihminen? Ehkä se, jolla ei ole muuta tekemistä lauantai-iltana kuin suoltaa vihapuheita suolipalstalle!
- landlordinkaveri
Skoda on kyllä harvinaisen epäonnistunut jopa itätekeleeksi.
- Superb-1.9Tdi
Luojan kiitos että olen riittävän yksinkertainen äijä ajaakseni täyspaskalla superbillani. 270000km nyt olen sillä päästellyt eikä ainuttakaan vikaa ole vielä ilmaantunut. Pari ajovalopolttimoa on vaihdettu, mutta kaikkiin jotain kuluvaa täytyy joskus vaihtaa. Öljyt vaihdatan 10000km välein, eikä välissä ole pasaraakaan tarvinnut lisätä. Ainoa vitutuksen aihe on dieselvero, mutta ei kai se ole autoni vika?
- KauhukseniOlinOikeassa
Olen Skodauskovainen. Maapallo on littana, kuten vuonna yksi ja kaksi väitettiin.....
- Perusjorma2seen
Turha täällä on bemaria kehua. Seuraavaksi tutkinta listalla on BMW ja OPEL merkkiset autot.
- dewweew
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931