hintakaan ei sitä kerro.
applej laitteet on ihan paskaa.
itse kulutin varmaan toistatuhatte euroa näihin sähläyksiin, nyt varoitan muita.
Ongelma ratkesi sillä, kun tapasin nörtin joka teki mulle openwdr sohtalla olevan laitteen. siihen loppu katkominen ja laitteiden yhteysongelmat.
laite on yksi halvimpi nyt tp-link joka omalla softallaan kaatuili heti kun kuormitti nettiä. openwdr softalla toimii kuin junan vessa. ollut kohta 2 kk päällä putkeen, eikä pienintäkään ongelmaa, 100mb netistä saa wlaninkin läpi 80mb.
kunnollista wlani laitetta vaikea saada
5
<50
Vastaukset
- Hölmöolet
Nörtti osasi vaihtaa langattoman tukiaseman kanavan.
- 5.0_GHz_verkko_paras
Mikä softa on "openwdr"? Toistatuhatta euroa kotikäytössä? Ei ole mahdollista.
Itse saan 5.0 GHz:lla (käytössä Dual-band-reititin/modeemi) 50 Mbit/s -valokuituliittymästä läpi 50 Mbit/s sekä tietokoneella että tabletilla (en ole 100 Mbit/s:ää kokeillut kuitenkaan, kun 50 riittää meillä). Yleisesti käytetyllä langattoman verkon taajuusalueella 2.4 GHz:lla ei pääse lähellekään tuota edes kanavalla, jossa myös viereiset kanavat ovat vapaana. Kannattaa käyttää 5.0 GHz:aa ja sellaista kunnon modeemia, jossa riittää tehoa sekä nettiyhteydelle että langattomalle verkolle. - Jalaa
Omapa on tyhmyytesi, jos olet onnistunut heittämään noin paljon rahaa hukkaan. Kotikäyttöön tehdyt WLAN-laitteet maksavat korkeintaan sen 200€. Ostitko tuollaisia laitteita kerralla 10 kpl, ja et osannut käyttää ainuttakaan niistä? Tosin viestisi sisältö on sitä luokkaa, että en usko tuosta sepustuksesta sanaakaan.
- Pätkijakatkoo
OpenWrt vakaampi?
Mikä olisi katkomaton laite ihn normi asetuksilla!
Ei osaamista OpenWrt asentamiseen jota monet kehuu, onko se silti edes turvallinen?
Kyseessä olis VDSL linja, Intenosta olen saanut tarpeekseni.
Enkä telewellistäkään ja zyzelistä kuullut sen parempaa.
Asus??? Onko se hyvä? - ihansontaaaaaon
vaikkeeta on, kaikki katkoo ja pätkii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810