kunnollista wlani laitetta vaikea saada

openwdrpelastus

hintakaan ei sitä kerro.
applej laitteet on ihan paskaa.

itse kulutin varmaan toistatuhatte euroa näihin sähläyksiin, nyt varoitan muita.

Ongelma ratkesi sillä, kun tapasin nörtin joka teki mulle openwdr sohtalla olevan laitteen. siihen loppu katkominen ja laitteiden yhteysongelmat.
laite on yksi halvimpi nyt tp-link joka omalla softallaan kaatuili heti kun kuormitti nettiä. openwdr softalla toimii kuin junan vessa. ollut kohta 2 kk päällä putkeen, eikä pienintäkään ongelmaa, 100mb netistä saa wlaninkin läpi 80mb.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmöolet

Nörtti osasi vaihtaa langattoman tukiaseman kanavan.

• 5.0_GHz_verkko_paras

Mikä softa on "openwdr"? Toistatuhatta euroa kotikäytössä? Ei ole mahdollista.

Itse saan 5.0 GHz:lla (käytössä Dual-band-reititin/modeemi) 50 Mbit/s -valokuituliittymästä läpi 50 Mbit/s sekä tietokoneella että tabletilla (en ole 100 Mbit/s:ää kokeillut kuitenkaan, kun 50 riittää meillä). Yleisesti käytetyllä langattoman verkon taajuusalueella 2.4 GHz:lla ei pääse lähellekään tuota edes kanavalla, jossa myös viereiset kanavat ovat vapaana. Kannattaa käyttää 5.0 GHz:aa ja sellaista kunnon modeemia, jossa riittää tehoa sekä nettiyhteydelle että langattomalle verkolle.

• Jalaa

Omapa on tyhmyytesi, jos olet onnistunut heittämään noin paljon rahaa hukkaan. Kotikäyttöön tehdyt WLAN-laitteet maksavat korkeintaan sen 200€. Ostitko tuollaisia laitteita kerralla 10 kpl, ja et osannut käyttää ainuttakaan niistä? Tosin viestisi sisältö on sitä luokkaa, että en usko tuosta sepustuksesta sanaakaan.

• Pätkijakatkoo

OpenWrt vakaampi?
      Mikä olisi katkomaton laite ihn normi asetuksilla!
      Ei osaamista OpenWrt asentamiseen jota monet kehuu, onko se silti edes turvallinen?
      Kyseessä olis VDSL linja, Intenosta olen saanut tarpeekseni.
      Enkä telewellistäkään ja zyzelistä kuullut sen parempaa.

Asus??? Onko se hyvä?

• ihansontaaaaaon

vaikkeeta on, kaikki katkoo ja pätkii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe