Suomi ei ole köyhä eikä kipeä, kun päätetään yhteistyöstä Naton kanssa, tai keskusteltaessa Natoon liittymisestä, ja silloin ei puhuta rahasta, vaikka Nato jäsenyys tulisi todella kalliiksi Suomelle. Kansalle ei ole esitetty laskelmia mitä Nato yhteistyö todellisuudessa Suomelle tulee maksamaan. Kilpailukykyhyppy vaatimus 5% ja laskelmat sen vaikutuksista sen sijaan on mainittu moneenkertaan. Siitä olemme kuulleet miten Suomi velkaantuu kokoajan lisää ja on virheellisesti kerrottu Suomen velan olevan Euroopan suurempia. Harmaasta taloudesta ja veropakolaisista on vaiettu. On kyllä myönnetty Suomen taloudessa tapahtuneita virheitä kymmenen viimmeisen vuoden ajalla, mutta ei olla mainittu , että Hallituksessa on tuona aikana ollut kokoajan pääministeri joko Keksustasta tai Kokoomuksesta. Myös hallitukset ovat olleet porvarienemmistöisiä. Eikä siinä kaikki, Eurooppa on porvarienemmistöinen ja teot ja päätökset sen mukaisia. Venäjäpakotteet osuu ainakin Suomen kohdalla omaan nilkkaan, joskin siitä voi taloudellisesti hyötyä taloudellisesti eräät Euroopan maat.
Sipilä mainitsi ettei rikkailla ole etuuksia josta voisi ottaa, mutta heillä on monia etuja joista tavallinen tallaaja ei osaa edes uneksia.
Hallituksen Arvot/ Ketä äänestätte
Meijukeiju
2
75
Vastaukset
- Hyvähallitus
Peruseläkkeistä leikaten saataisiin säästöjä. Eläkeläisillä liian hyvin asiat, ei velkaa ja huvittelut kaukana takana. Rahaa jää vielä ruhtinaallisesti lääkkeiden jälkeen, joten Hallitus on oikeilla linjoilla.
Terveysmenot kallistuu ja se on oikein, sillä mitä me puurtajat joudumme kustantamaan heidän sairauksiaan. - Suosittelee
Katso sairausvakuutus Suomi24 , siellä lisää aiheesta. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787