Tarttis saada edullinen (miel. alle 17 000 eur ilman alvia) 6-kone etupäässä vetohommin, nostotehoilla ei niin väliä. Aattelin kysästä mitä mieltä ootte MF399:sta (ei tosin tahdo saada alle 20 tonnin) tai MF699:stä.
Mitä muita koneita voisitte suositella.
MF399/699 ajatuksia
16
4705
Vastaukset
- Massikka699
Mielummin ostaa 699:sta on valmis jarruventtiilillä (peräkärryn jarrut).
Joku kirjoitti 399:sta oli huonompi mallista kuin muita massikat...
Ja kyllä halvempi maksaa 699:sta kuin 399:n hinnassa.
Massikassa söi vähemmän polttoaineessa kuin Valmetilla. (20-30%)
Katsopas sivusta: http://www.konedata.net/Traktorit/MF698.htm- unohda molemmat romut!!
Ei tee mitää ja eikä kestä
- Massikka
unohda molemmat romut!! kirjoitti:
vehkeitä kumpikin.
- Molemmat löysiä paskoja
Massikka kirjoitti:
vehkeitä kumpikin.
Kaikki otsikossa
- ei taida
unohda molemmat romut!! kirjoitti:
sulla kestaa muu kuin metrin patka ratakiskoa
- Ex-valmet
Tyytyväinen oon.
Koppi tosin on ahtaanlainen,699:ssä ja 4000-sarjassa väljempää. - mfuskovainen
oli aikoinaan markkinoiden kevein kutonen, elle 4t. Pienikulutuksinen kone, nostolaite alkaa olla jo vahan hepponen sen kokoseen traktoriin. Perusmassikka kestaa kylla normaalikayttoa mutta meilla olevan on edellinen omistaja pilannu. Nytpa uskallankin anonyymisti sanoa oman havaintoni konekaupasta elikka kaytettyja koneita ei kannata ostaa Lahden pohjoispuolelta eika Hmlkaan ylapuolelta. Ja takasin asiaan uudemmat, missa 6l kone ovat ainakin tehokkaampia ja niissa on parempi hytti. Myos vaihteistossa enempi vaihtoehtoja eli pikavaihde tai suunnanvaihta. Meilla 6 2 synkropowerilla, vm on siis 88 eli mallisarjan ensimmaisia. Mutta hyvinpidettyna 399 olis ihan soiva peli. Niin ja se 699 on ranskalaista alkuperaa mutta melko samanlainen. Tosin ainakin alkupaan 699ssa etuakseli oli joku ihme keskikardaaniviritys. Ja sille joka puhui niista jarruventtiileista niin on 399ssakin peravaunujarruventtiili
- Nyt vain 399;-
Näis viimeisissä 300-sarjalaisissa ja myös 4200-sarjassa katkeaa järestään vaihdelaatikosta aluevaihtajan jousi, mun 399:stä se katkesi n. 1500h kohdalla (3v), mutta sain sen vielä takuuseen..Jousen vaihdon jälkeen kestää..
- massikan romuihin
Se on nähty mikä on mf:n rutku!!
Täys paska!!! - voi kun sa oot fiksu
massikan romuihin kirjoitti:
Se on nähty mikä on mf:n rutku!!
Täys paska!!!tollasista kommenteistahan on varmaan tosi paljo hyotya keskustelun avaajalle ja muillekin. Jos sulla on OMIA kokemuksia ko merkista niin kerro ihmeessa.
- alkas heti hitsaamaan,
voi kun sa oot fiksu kirjoitti:
tollasista kommenteistahan on varmaan tosi paljo hyotya keskustelun avaajalle ja muillekin. Jos sulla on OMIA kokemuksia ko merkista niin kerro ihmeessa.
Kun nostettiin kissa pöydälle;).....Ettehän te fergu klopit kestä kuulla totuuksia siitä millain romu massey fergussonin...
- Massikka
alkas heti hitsaamaan, kirjoitti:
Kun nostettiin kissa pöydälle;).....Ettehän te fergu klopit kestä kuulla totuuksia siitä millain romu massey fergussonin...
älypää.Opettelisi edes kirjoittamaan oikein.
- jostain risa??
Massikka kirjoitti:
älypää.Opettelisi edes kirjoittamaan oikein.
Vai mitä??
- maamoottoreita
jostain risa?? kirjoitti:
Vai mitä??
mutta traktoreista jos on puhe niin silloin puhutaan massey fergusonista
- noim
maamoottoreita kirjoitti:
mutta traktoreista jos on puhe niin silloin puhutaan massey fergusonista
ei se noin yksiselitteistä ole masikkakin on traktori muiden joukossa sen suosio juontuu ajalta jolloin isännät olivat navastaan kiinni hankkiassa eikä se ole muita kummempi kone.
- Massey Ferguson Power
mun faijalla on 399 siitä asti kun se tuli markkinoille.siinä ei ole ollu mitään vikaa.on alkuperäisen startti ja laturikin.suosittelen 399:ä.se on todellinen voimanpesä.vääntää alhaalta jo.ja se ei painaakkaan kuin 3940kg.Suosittelen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481