Tänne sais tulla purkuporukka.Vanhat kiinteistöt murskaan.Kohta ei oo kun S.Market.Itse en sitäkään tartte.Asiakas palvelu no sitä ei ole.Käyn mielummin Lidlis.Onneks tänne ei oo mamuja pesiytynyt.Muutama manne vielä menee.Pultsareita ois vaikka muille jakaa.Anteliaat naiset on vähissä.Siinä ompi meitin murheet
Lievestuore näivettyy
Polokkapil
6
183
Vastaukset
- xccvvjjk
Voi voi tee kiikku itelles
- gögöe
Mikäää giiggu. ootsie homppel.Arvasin oekein
- opelius
Ja ikää oli? Ja kolulut on jossain käyty? Miksi?
- Kuosuu
Siwassa loppuun myynti.Sit koko rakennus nurin.Tulis hyvä auringonotto paikka AA miehille.
- opelius
Ja sinut siinä mukana, fantastinen kompinaatio vai mitä?
- opelius
Siwa ei lopu sillä et joitain tuotteitaan myödään pois koska siitä tulee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683218Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91861- 1121767
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 99992
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869