Tänne sais tulla purkuporukka.Vanhat kiinteistöt murskaan.Kohta ei oo kun S.Market.Itse en sitäkään tartte.Asiakas palvelu no sitä ei ole.Käyn mielummin Lidlis.Onneks tänne ei oo mamuja pesiytynyt.Muutama manne vielä menee.Pultsareita ois vaikka muille jakaa.Anteliaat naiset on vähissä.Siinä ompi meitin murheet
Lievestuore näivettyy
Polokkapil
6
176
Vastaukset
- xccvvjjk
Voi voi tee kiikku itelles
- gögöe
Mikäää giiggu. ootsie homppel.Arvasin oekein
- opelius
Ja ikää oli? Ja kolulut on jossain käyty? Miksi?
- Kuosuu
Siwassa loppuun myynti.Sit koko rakennus nurin.Tulis hyvä auringonotto paikka AA miehille.
- opelius
Ja sinut siinä mukana, fantastinen kompinaatio vai mitä?
- opelius
Siwa ei lopu sillä et joitain tuotteitaan myödään pois koska siitä tulee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540