Mobiililaajakaista ja NAT??

NATuttaa

Saunalahden NAT tai jokin muu estää nettiyhteyden syntymistä. Eiks NAT äskettäin tullut Mobiililaajakaistaan?

Telewellin 4G (Huawei) mokkula. Saunalahden Mobiililaajakaista Prepaid.

Data connected. Device is ready. Mokkulasoftassa lukee "LTE Saunalahti" ja 5 tolppaa. Ping=cannot resolve google.com.

Kun käytin yhteyttä pitkästä aikaa, niin se ei toimi. Saa IP-osoitteen ja DNS-osoitteet, mutta netti ei toimi. Voisiko se johtua Saunalahden NAT-jutuista. Miten sen voisi tarkistaa? Kokeilin sekä IPv4 että IPv6.

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, apua ja tukea löytyy Elisan Palstalta osoitteesta http://elisa.to/1jO8eIn . Mikäli valmista keskustelua ei jo ole, voit rekisteröitymisen jälkeen aloittaa oman keskustelun ja saada apua muilta käyttäjiltä. :)

-Anna-Kaisa / palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

• lisäätestaamista

Saunalahdella on ollut nat jo pitkään.

Dna taitaa ollat ainut jolla se ei ole oletuksena mokkula liittymissä.

Oisko prepaid menny vanhaksi tai apn väärä?

Testaa myös toimiiko 3G kautta yhteys. Saunalahden liitttmät taitavat vain toimia lisämaksusta 4G-verkossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe